سفارش تبلیغ
صبا ویژن







درشیراز  پس از انتشار بیانیه‌ی جامعه روحانیت فارس و ائمه جمعه استان در محکومیت مواضع دستغیب، عده‌ای با ادعای حمایت از وی با حمله به دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس سعی کردند با حجت‌الاسلام ولدان مسئول دفتر شورا درگیر شوند.

به گزارش رجانیوز، همچنین تحرکاتی علیه رئیس صدا وسیمای استان فارس به بهانه بازتاب مواضع انقلابی جامعه روحانیت فارس و بیانیه ائمه جمعه استان در محکومیت تحرکات جریان فتنه در فارس در شبکه استانی سیما در جریان است، به‌طوری که علاوه بر تهدیدهای مکرر، تلاش‌هایی برای حذف طلایی رئیس صداوسیمای استان آغاز شده است.

از سوی دیگر، برخی افراد با حضور در شهرهای استان فارس درصدد جمع کردن امضا به نفع حجت‌الاسلام علی‌محمد دستغیب هستند که علی‌رغم تلاش چند روزه تاکنون نتوانسته‌اند تعداد معتنابهی امضا جمع‌آوری کنند.

در عین حال، جمعی از نمایندگان طلاب و فضلای شیراز در مجمع نمایندگان طلاب قم و جمعی از طلاب وروحانیون پژوهشگر شیراز در قم، بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه خطاب به مردم شیراز آمده است:

به راستی که انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و وقایع و اتفاقات پس از آن آزمون بزرگ و تکان دهنده ای را برای امت اسلامی به‌ویژه خواص و نخبگان سیاسی و دینی رقم زد. گرچه حضور شکوهمند و بی سابقه 85 درصدی مردم باعث تحکیم پایه های انقلاب شد و رئیس جمهور نیز با بیش از 24 میلیون رأی، افتخار دوباره خدمتگزاری به نظام مبارک جمهوری اسلامی را پیدا کرد، ولی متأسفانه فتنه انگیزی و تخریب های جمعی از شکست خوردگان و دنیا طلبان، کام این ملت وفادار را تلخ کرد، به گونه ای که نه تنها نتایج انتخابات را مورد تعرض قرار دادند، بلکه برای مقاصد شوم خویش به ساحت مقدس ولایت فقیه نیز بی احترامی کردند.

از جمله آنان یکی از نمایندگان مجلس خبرگان در استان فارس است که علاوه بر همراهی با آشوب طلبان و فتنه گران و جسارت به رهبر معظم انقلاب، در مجلس خبرگان اقدام به اظهارنظر انحرافی کرد که با عکس‌العمل قاطع و انقلابی اعضای مجلس خبرگان روبرو شد و اگر رأفت و رحمت رهبر معظم انقلاب نبود، اخراج وی از مجلس خبرگان قطعی می‌بود.

در پی تحرکات مجدد عوامل وی در استان، بیانیه ای از سوی جامعه روحانیت فارس و ائمه جمعه استان منتشر شد که ما نیز حمایت قاطع خود را از بیانیه جامعه محترم روحانیت فارس اعلام کرده و امیدواریم که قاطبه مردم متدین وانقلابی شیراز با حفظ وحدت و آرامش که نیاز مبرم جامعه است، کلیه فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده تا طمع تمامی فتنه گران را خنثی نمایند.

و من الله التوفیق

محمد مهدی محسنی نماینده طلاب شیراز در مجمع نمایندگان طلاب
مجد الدین تجرد نماینده طلاب شیراز در مجمع نمایندگان طلاب
محمد استوار
محمود رضا قمری
مهدی صفری
محمد حسین صدیقی نیا
عبد الصالح طوبایی
سید محسن سجادی
سید مجید راست خدیو
مهدی فتوح آبادی
محمد یقطین
حین آل یاسین
حجت الله احمدی
مهدی کشتکاران
محمد هاشم پور
باقر بحرینی
روح الله صدوق
علیرضا شایق
محمد جواد حسینیان
اسماعیل پرور



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی