سفارش تبلیغ
صبا ویژن







همایش تجمع بزرگ وبلاگ نویسان در اعتراض به بی احترامی ساحت عزیز روح الله الموسوی الخمینی، روز24آذر ماه در سالن سیدالشهدای میدان هفتم تیر برگزار شد.درسالن ورودی همایش دو سری میز و چند خواهر و برادر که مشغول خوش آمد گویی بودند با پر کردن فرم ورودی در همان ابتداافراد را به داخل سالن را هنمایی میکردند.

از تلاش و تکاپوی برادران در این تجمع و همکاری های ایشان در اجرا و پذیرایی و برقراری نظم و آرامش می شد فهمید که این حرکت و اعتراض ارام به هتک حرمت کاملا خود جوش بودو هرچند نواقصی در کار دیده شد که متاثر از عواملی بیر ونی و درونی بود در کل با کمی انسجام بیشر انشا الله در برنامه هایی اینچنینی در اینده می توان بهتر عمل کرددر بد ورود به سا لن بر روی پرده این نوشته زیبا به چشم می خورد این توشته به این صورت بود بسمه اله نوروای بر شما ستاره ها نشسته اید؟؟!!!!پاره می کنند عکس ماه را…………اعتراض وبلاگنویسان بر هتک حرمت بنیانگزارجمهوری اسلامی ایران سه شنبه بیست و چهارم آذر ماه هزارو سیصده هشتاد وهشت برنامه این تجمع که 30 دقیقه تاخیر داشت ، از ساعت 15:30 شروع شد، پس از اجرای سرود ملی و قیام حاضران و قرائت قرآن مجری این برنامه جناب اقای قمصریان که ایشان نیز یک وبلاگ نویس هستند بعد از قرار گرفتن در جایگاه ومعرفی و علت حضور ایشون در این تجمع و با بیاناتی در مورد نقش بی بدیل امام خمینی قدس سره در تاربخ شیعه و با بازگویی خاطره ای نقش امام را در احیای مذهب شیعه و بین بهترین و موثرترین افراد و بزرگان در تاریخ شیعی جمع را متوجه به آن نمودند و سپس با پخش بخشی از سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مبلغان در روز 24 آذرماه 88 برنامه ادامه یافت.

و در بخشی دیگر با بازگویی سخنان امام خمینی قدس سره توسط مجری و سپس سردار حسین یکتا، رییس کل ستاد راهیان نور به بررسی وظایف وبلاگ نویسان در موقعیت فعلی و با قیاس کردن موقیت های دفاع مقدس و موقعیت کنونی پرداختند و آن ها را به سازماندهی و ایجاد حرکت های منظم دعوت کرد.

قرائت قطعنامه وبلاگ نویسان : توسط محمدصالح مفتاح که توسط حاضران در سالن تایید گردید، اجرای سرود دسته جمعی و اهدای جایزه به نویسنده وبلاگ “دوئل” به عنوان یکی از افسران برتر جنگ نرم توسط تنی چند از مدعوین، نیز بخشی دیگر از برنامه های این تجمع وبلاگستانی بود. همچنین نعدادی از مسئولین سازمان بسیج دانشجویی و مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج و هم چنین چهره های وبلاگ نویس شناخته شده ای ، از جمله میهمانان افتخاری این مراسم بودند.

یک نکته جالب برای یکی از دوستان که به عنوان میهمان در این جمع حاضر شده بود این بود که از تمام اصناف و گروههای فرهنگی و اجتماعی در این سالن حضور داشتند از دانش آموز گرفته تا روحانی و طلبه ؛معلم ،دانشجو ،تا یک خانم خاندار ووووو. از نظر این میهمان اتحاد و یک دلی که در این جمع فارق از اختلاف سلیقه ها بود بسیار زیبا بود و تفکر بر انگیز که در اصول همه با هم و برای یک هدف درور هم گرد امده بودند. در جایی دیگر هم یک نکته زیبا را نقل کنم که چند تن از میهمانان تنها به هدف حضور در این جمع از شهرهای دور دست راهی تهران شده بودند و این هم باز مورد توجه دوستان قرار داشت. این مراسم با حضور حدود 300 تن از وبلاگ نویسان و فعالان شبکه های اجتماعی و تالارهای گفت و گو برگزار شد که خودجوش بودن برنامه و جهادی بودن اجرای آن، باعث ایجاد فضایی دوستانه بین حاضران در جلسه مخصوصا برادر ها شده بود. وبلاگ نویسان حاضر در این برنامه در پایان مراسم ضمن دریافت انیمیشن چهار قسمتی “آقای سبز” به وسیله بلوتوث، همراه با پذیرایی مختصر ،نرم افزار چند رسانه ای “فتنه” و “حدیث ولایت” و هم چنین پ.ستر هایی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را به عنوان هدیه دریافت کرد ه و با نظم و ترتیب عالی سالن را ترک کردند. از بین حاشیه های این برنامه حضور مختلف و گوناگون افراد وبلاگ نویس بود که با وجود ناآشنایی تعدادی از افراد شرکت کننده این شعارها و صلوات هایی وحدت بخش جان گرفت.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی