سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بنام خداوند بخشنده مهربان

مقام معظم رهبری:
من، همیشه به جوانان و محصّلین و طلّاب و دیگران می‏گویم که تاریخ را جدّی بگیرید و با دقّت نگاه کنید، ببینید چه اتفاقی افتاده است: «تلک أمة قد خلت» . عبرت از گذشتگان، درس و آموزش قرآن است.

باز شاهد جسارت و اهانت نمک نشناسانی بودیم که همه چیزشان را به برکت انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی دارند اما اکنون دست در دست دشمن نهاده و علیه نظام اسلامی قد علم کرده اند. گویا منافقین و دشمنان کوردل ایران اسلامی نمی خواهند از گذشتگان و اسلاف خود عبرت بگیرند.
گویا فراموش کرده اند که سال ?? نیز عده ای به تحریک دشمنان به ساحت مقدس امام خمینی (رضوان خدا بر ایشان باد) و مرجعیت اهانت کردند اما مردم غیور ایران مقابلشان ایستادند و اکنون نام و نشانی از آنان نوکران بی جیره و مواجب شیطان بزرگ باقی نمانده است.
آیا نمی خواهند عبرت بگیرند؟
گویا فراموش کرده اند که قم ام القرای مسلمین است و وقتی مردم قم به گرد مرجعیت چرخیدند و فریاد  اعتراض بلند کردند دلیر مردان و شیرزنان سایر شهرها و استانها نیز در حمایت از مرجعیت و روحانیت حماسه ای را به تصویر کشیدند که از برکت آن لرزه به اندام دشمنان اسلام افتاد.
آیا نمی خواهند عبرت بگیرند؟
ضمن حمایت از راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قم و سخنان حضرت آیت الله نوری همدانی لازم است به منافقین معاصر یادآوری کنیم همانگونه که «خامنه ای خمینی دیگر است» جوانان این دوره نیز مانند جوانان سه دهه قبل جان بر کف بوده و از اسلام و ولی امر مسلمین دفاع خواهند کرد حتی اگر لازم باشد با فریاد یاحسین به دل دشمنان رفته و برای هلاکت دشمن جان خود را  به رهبرشان هدیه کنند.
لذا محکم میگویم قبل از اینکه بیشتر از قبل پیش بروید نگاهی به گذشته این نظام و دشمنانش کرده و چشم عبرت خود را بگشایید.



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی