سفارش تبلیغ
صبا ویژن







همایش روز جمعه در تالار همایش وزارت کشورکه فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر احمدی نژاد میهمان آن مراسم بودند حاوی نکات بسیاری بود.

نکاتی تلخ و تکان دهنده،از نوع ورود در مراسم تا انتهای مراسم و ...

بسیاری از مطالب گفتنی نیست از آنجائیکه دستمایه تبلیغات مسموم دشمن خواهد شد و البته خصوصی هم نمی شود با جناب دکتر احمدی نژاد در میان گذاشت ،چرا که باید از طریق دفتر ریاست جمهوری اقدام کرد که آن هم در زیر تیغ جناب مشائی گرفتار خواهد شد و حاصلی نخواهد داشت.

رئیس جمهور محبوب و دوست داشتنی ما که هنوز دوستش داریم سخنانی گفتند که حکایت از صدق و صفای باطن ایشان دارد و البته در یک اشاره کوچک باز هم به نوعی از آقای مشائی حمایت کردند که برای دو ستداران ایشان، بسیار گزنده و ملال آور بود،البته ایشان می توانند و حق هم دارند که فردی را دوست داشته باشند و یا حتی زیادی دوست داشته باشند ولی نباید واقعیات را نادیده بگیرند و خود را در حلقه ای از دوستان خویش محبوس کنند و سخنان دیگران را نشنوند و یا اگر هم شنیدند حمل بر مخالفت با دولت کنند.

اما لازم میدانم  چند نکته در رابطه با این سخنان، خدمت آقای رئیس جمهورمحبوب و انقلابی یادآوری نمایم:

آقای احمدی نژاد ؛ شما در آن جلسه  فرمودید که عده ای برای ناکارآمد نشان دادن رئیس جمهور و دولت ، هجمه های ناجوانمردانه بر علیه نزدیکترین یاران رئیس جمهور را آغاز کرده اند.

بهتر بود با صراحت لهجه ای که از شما سراغ داریم ،اصل مطلب را بیان می فرمودید و می گفتید که با آقایان مشائی و رحیمی مخالفند.

آقای رئیس جمهور آیا براستی نزدیکترین یاران شما در انتخابات و پیش و پس از آن ، آقایان مشائی و رحیمی بودند؟

اگر اینطور فکر می کنید که وای برما و اگر اینطور نیست که نیست آیا مردمی که ماهها پیش از انتخابات تا به امروز پای شما ایستادند و البته به حق هم ایستادند و همه نوع سختی و توهین و تمسخر و تهمت را به جان خریدند، در لیست یاران شما درجه چندمند؟

آقای رئیس جمهور؛ شما جناب مشائی را زلال و باعث آرامش خود میدانید ،شاید هم حق داشته باشید و شاید هم ایشان انسان خوبی باشد! اما آیا به دیگران هم حق می دهید که در باره ایشان قضاوت کنند؟

فرض کنید که قضاوت و داوری انبوه دوستداران شما درباره ایشان اشتباه است،آیا برای این آرا که خود شما هم برآمده از همین آرا می باشید احترامی قائل هستید؟

آقای رئیس جمهور؛ با احترام عرض میکنم که دو راه پیش روی شماست، یا افکار عمومی را در قبال این آقایان اقناع فرمائید و یا به نظر دوستداران و یاران خویش احترام بگذارید و با عزل آقایان زمینه بحران و عصبانیت دوستداران خویش را فراهم نکنید.

آقای دکتر احمدی نژاد؛ امروز باور عمومی این است که اخباری که در اختیار شما قرار می گیرد که قاعدتا از کانال دفتر ریاست جمهوری است ، انتقادات و مسائل مربوط به آقایان مشائی و رحیمی از آن حذف می شود و متأسفانه اخباری هم که باید از طریق فرزندتان به شما برسد به دلیل نسبت با جناب مشائی تحریف می شود.

آقای دکتر احمدی نژاد ؛ آیا نامه ها وطومارها و بیانیه هائی که از طرف دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور،که البته همه از دوستداران و علاقه مندان به شما هستند در رابطه با این دو یار خود را دیده اید؟







اگر ندیده اید که وای برما و اگر به استحضار رسیده است، آیا پاسخی هم برای آنها در نظر گرفته اید و نسبت به رفع این شائبه ها تمهیداتی اندیشیده اید؟

جناب رئیس جمهور؛ منظور شما از اینکه فرمودید عده ای برای ناکارآمد نشان دادن دولت به نزدیکترین یاران رئیس جمهور حمله می کنند چه کسانی هستند ؟

مردمی که با خون و دل خوردن و نذر و نیاز شما را برکرسی ریاست جمهوری رساندند که مورد نظر جنابعالی نیست انشاالله؟

آیت اله خزعلی ومصباح یزدی و علم الهدی و خاتمی و... که مورد نظر شما نیستند؟

فعالان عرصه سیاست و مطبوعات حامی شما مانند آقایان  شریعتمداری و صفار هرندی و دکتر الهام و روانبخش و آقا تهرانی و رسائی و حسینیان و زاکانی ... که انشاالله در این زمره نیستند؟

ایکاش آدرس و گرا می دادید که ما هم بدانیم که این عده ای که شما فرمودید چه کسانی هستند؟

آقای رئیس جمهور؛ ما از شما شنیدیم که حلقه هائی به مرور در اطراف مسئولین شکل میگیرند که پس از چندی به دیوارهائی آهنین تبدیل می شوند و باعث انحراف و سقوط آنها می شود.

آیا براستی تا چهار سال آینده باید شاهد کشمکش پیرامون این مسئله باشید و هر روز با این مباحث سطحی در گیر باشید و وقت کشور را هدر دهید و نه به افکار عمومی پاسخی مناسب دهید و نه خواسته آنها را اجابت کنید؟

آقای احمدی نژاد ما هنوز بر رای خویش به شما وفاداریم و به آن نیز افتخار می کنیم و البته امیدواریم که شما نیز بر پیمانی که با مردم بستید پایبند باشید و به هوداران خویش احترام بگذارید.



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی