سفارش تبلیغ
صبا ویژن







سخنی از سر درد»
88/11/7 10:0 ص

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم آقا ی اسفندیار!! رحیم مشایی

این روزها در خبرها راجع به جناب آقای رحیم مشایی اخبار زیادی را می شنویم و می خوانیم که برخی از آنها بیشتر شبیه طنز میمانند و انسان را به یاد طنزهای مرحوم دهخدا و گل آقا می اندازند و موجب انبساط خاطر می شوند که در این روزگار پر مشغله لبخندی را بر لبان می نشانند که در این باب بایستی از بانی آن تشکر کرد چون نشاندن لبخند بر لبان  جمع کثیری از مومنان و ارادتمندان به انقلاب خود عبادت است و انشا الله نزد خداوند متعال ماجور خواهند بود که از آن جمله صدورحکم پیگیری دریافت خسارات جنگ دوم جهانی از قدرتهای استکباری برای آقای رحیم مشایی ، این حکم اگر چه از سوی قاطبه دست اندرکاران مسائل سیاسی و اقتصادی بیشتر به یک طنز شبیه است و مایه انبساط خاطر اما ظاهرا خود ایشان این حکم را جدی گرفته و در باره اجرای آن و روشهای پیگیری و ... مصاحبه میکند و الخ .

اولا : چه خوب بود به جای پیگیری دریافت خسارات از دول فخیمه روس و انگلیس و احتمالا آلمان که به ظاهر دست نیافتنی است ایشان مامور دریافت خسارات 1000 میلیارد دلاری ایران از دولت دوست و برادر عراق می شدند که منطقا هم دست یافتنی تراست و هم شاید باعث شود تا مسئولین دولت عراق که به ظاهر مستقلند ولی در واقع تحت تسلط همین قدرتهای فرا منطقه ای کمی به خود بیایند وشمگین شوند و کمتر در باره قرارداد الجزایر و ... رجز بخوانند و بدانند که ملت نجیب و شهید داده ایران بخاطر نجابت خود و در نظر گرفتن شرایط فعلی مردم عراق است که فعلا از طلب خود حرفی نمی زنند وگرنه بلد ند حق خود را اگرچه در دهان شیر هم که باشد بیرون بکشند و نمونه آن هم حکم فوق الذکر .

ثانیا : آقای رحیم مشایی آن زمان تصدی که یک مسئولیت در شهرداری تهران ویا ریاست سازمان میراث فرهنگی را داشتند چه گلی بر سر مردم زده اند و کدام کارنامه درخشانی را ارائه داده اند که حالا قرار است با وجود ریاست دفتر رئیس جمهور محبوب ، مشاور امور نفتی !!! رئیس جمهور هندوانه دیگری را نیز در دست بگیرند " قدما گفته اند که با یک دست نمی توان چند هندوانه را برداشت "ولی با وجود این آقا ظاهرا بایستی دراین مثال نیز تجدید نظر کرد . چون ایشان اثبات کرده اند که توانایشان بیش از هر نخبه ای است و ممکن است توانایی انجام کارهای دیگری را نیز داشته باشند . الله اعلم

ثالثا : این عزیز با این افاضات جدیدی که اخیرا در خصوص ظهور مولا و آقایمان امام زمان (عج) ، نقد عملکرد انبیا ء، خلقت انسان و ... داشته اند نشان داده اند که نه تنها در امور فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی تخصص دارند بلکه در امورمربوط به خلقت انسان و علم پیش گویی و .. نیز هوش و استعداد سرشاری دارند و حیف است که این هوش و استعداد هدر رود لذا پیشنهاد می شود :

1 – چون در این مملکت قحط الرجال است و آقای رحیم مشایی هم از همه تخصصها و علوم سررشته دارند و توانایی ایشان هم الا ماشاالله !!! لذا برای ایشان حکمی صادر شود که در مواقعی که هر یک از وزرای محترم کابینه نتوانستند به هر دلیلی مدتی را در سر کار خود حاضر شوند ، ایشان موقتا سرپرستی آن وزارتخانه را به عهده بگیرند تا وزیر مربوطه به کار خود بازگردند. واگر هم نیامد باکی نیست زیرا ایشان به تنهایی توان اداره چند وزارتخانه را نیز دارند .

2 – ایشان ظاهرا در امور فلسفی ،تاریخی و مذهبی نیز تبحرکافی و وافی را دارند لذا بد نیست اگر گاهی نظریه ای فلسفی ، علمی یا ...  بدهند ، خدا را چه دیدی شاید روزی یکی از نظریات ایشان نیز در دانشگاهها و یحتمل حوزه های علمیه نیز تدریس شد !!!.

 سخنی نیز از سر درد با رئیس جمهور محبوب خود داریم :

جناب آقای رئیس جمهور

  حضرتعالی با رای بالای قاطبه مردم فهیم و شهید داده و ولایتمدار به عنوان امین و رئیس جمهورکشور اسلامی ایران انتخاب شدید و الحق که شایسته این مقام هستید و این امت جنابعالی را به عنوان فرزند برومند خود دوست میدارند و حمایت می نمایند ، اما نباید فراموش بفرمائید که این حامیان و ارادتمندان در درجه اول مقید به ولایت مطلقه فقیه هستند و فرامین رهبر معظم انقلاب  و ولی امرمسلمین را لازم الاتباع میدانند  و شاید عمده دلیل موفقیت جنابعالی در این انتخابات پر هزینه برای ملت و کشور  نیز اعلام تبعیت بی چون و چرای شما از این پیر فرزانه و مراد و مرشد مردم بود و اگر نبود حمایتهای معنوی این عزیزفرزانه شاید شما امروزه در این مسند  نبودید ، ملت این هزینه ها را پذیرفت و از شما با جان و دل حمایت کرد و بر این حمایت پافشاری میکند ، لذا حضرتعالی نیزاین فرصت را در خدمت به این مردم مغتنم بشمارید و با خدمت به این مردم و اجرای دقیق اوامر رهبری این شائبه را که ممکن است کمی به خود غره شده باشید از بین ببرید .

صدور احکام هر روزه چه با محتوی مانند ریاست دفتر و نهاد ریاست جمهوری و چه بی محتوی و نمایشی مانند مسئول پیگیری خسارات جنگی از دول متفقین و ...برای شخصی که علمای اعلام و مردم شهید پرور ایران اسلامی نسبت به آن شخص حساسیت دارند، هر یک باعث می شوند تا ارادت این مردم ولایت مدار به شما کمتر شود و خدای ناکرده روزی بیاید که از پشتیبانی جنابعالی دست بردارند زیرا این امت نشان داده اند که با کسی عقد اخوت نبسته اند و هر گاه احساس کنند شخصی در هر مقام و مسندی که قرار باشد اگر به خود اجازه دهد که  با اوامر رهبری با تساهل برخورد نماید و یا خدای ناکرده  مخالفت نماید آن روز دیگر امت پیرو ولایت دست از پشتیبانی آن شخص در هر پست و مقام خواهد کشید البته ما همچنان جنابعالی را مطیع بی چون و چرای مقام عظمای ولایت می دانیم و معتقدیم این گونه رفتار نه از سر مخالفت با اوامر معظم له بلکه بخاطر مشغله کاری زیاد است .

ما فرزندان حضرت روح الله (ره) و سربازان جان بر کف حضرت سید علی (حفظه الله ) از جنابعالی که تابع ولایت مطلقه فقیه هستید و باعث افتخار این کشور، خاضعانه می خواهیم که :

اگر آقای رحیم مشایی یکی از بهترین های خلق خدا هم بود و هیچ یک از این افاضات را نیز نداشت شایسته نبود که این پستها را اشغال نماید ، حال جنابعالی صلاح دیدید برای تالیف قلوب یا ... وی را به عنوان مسئول دفتر و ریاست نهاد ریاست جمهوری که اگر بیشتر از وزارت نباشد کمتر از آن نیست برگزیدید ، اما فکر نمی کنید این احکام هر روزه و حضور ایشان در هر جلسه ای با ارتباط یا بی ارتباط با وظایفشان در کنار شما باعث خواهد شد تا احساسات این مردم و علماء بیش از پیش جریحه دار شود و این امر به محبوبیت شما که برای خدمت به این مردم به آن نیاز دارید لطمه بزند ؟؟؟

خاضعانه به عنوان یک همرزم که در یک سنگر که تنها هدفمان خدمت به خلق خدا و مبارزه با استکبار جهانی برای کسب رضایت خداوند متعال است از شما درخواست داریم که در رابطه با صدور هر حکمی برای این نخبه قرن ، قدری بیشتر بیندیشید وتامل بفرمائید

زیرا کسب رضایت یک فرد حتی اگر هر قدر ارزشمند ، ارزش آن را ندارد که شما پشتیبانی علما و مردم حامی خود را از دست بدهید ، امید دارم از این تذکر دلسوزانه بوی مخالفت با دولت جنابعالی به مشام نرسد زیرا هدف صرفا درد دل بود و بس .

و اما جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی :

جنابعالی اگر واقعا به فکر محبوبیت و اقتدار ریاست محترم جمهور اسلامی ایران هستید که انشاالله هستید . خود بایستی به این فکر باشید که این گونه ابراز عقاید در هر مجمع و جلسه ای که گاه باعث حیرت است و گاه به عنوان طنز در بین عقلا مطرح می شود نه تنها مقام و منزلت شما را بالا نمی برد بلکه باعث می شود مردم ازکرده خود پشیمان شوند ، زیرا جنابعالی نزدیکترین همکار رئیس جمهور محبوب این مردم هستید و این گونه اظهار نظرها در مسائل غیر مرتبط با تخصص شما باعث لطمه به محبوبیت ریاست محترم جمهوردر بین مردم و خواص نیز خواهد شد لذا اگر به فکر آن منتخب ملت هستید و اگر نمی توانید از پستهای خود دست بکشید و استعفاء نمائید ،لااقل از افاضات و اظهار نظر در هر زمینه ای که در آن تخصص و اطلاع کافی ندارید پرهیز بفرمائید و تقوای الهی پیشه نمائید که این بیشتر شایسته شماست که ریاست دفتر رئیس جمهورمحبوب این امتید ، در فکر خدمت به مردم باشید و انجام هر چه بهتر وظایف خود که بیشتر مرضی خداوند متعال است و انشاالله مردم نیز قدردان شما خواهند بود .

پروردگارمتعال ما را در این دنیا از جها د در راه خود و پیروی محض از ولی امر مسلمین که همانا اطاعت از امام زمان (عج ) است و در آن دنیا از شفاعت و همنشینی با یاران شهیدمان و امام الشهداء محروم نفرما ید .

انشاالله



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :آرش کماندار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی