سفارش تبلیغ
صبا ویژن







تکرار تاریخ !!؟»
88/11/15 9:54 ع

این روزها به مناسبت دهه مبارکه فجر شاهد پخش برنامه ای بنام شاخص از رسانه ملی هستیم . برنامه ای که به مرور فراز و نشیب های انقلاب اسلامی خصوصاً در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب می پردازد . چند شب قبل در قسمتی از این برنامه به انتخاب بنی صدر به ریاست جمهوری و حوادثی که به عزل وی منجر شد پرداخته و در آن جملاتی از امام راحل (ره) پخش شد که می فرمودند : ...تو غلط می کنی قانون را قبول نداری ، قانون تو را قبول ندارد ...(نقل به مضمون) و جملاتی دیگر از آن پیر سفر کرده خطاب به قانون شکنان و ضدانقلابیون ( بنی صدر و منافقین و طیف ضدانقلاب حامی وی ) ، با دیدن تصاویر پخش شده از درگیری های منافقین کوردل با مردم و غائله ?? اسفند سال ?? و شنیدن سخنان بنی صدر و حضرت امام(ره) ذهنم ناخودآگاه به مقایسه آن وقایع باحوادثی که پس از انتخابات دهم اتفاق افتاد ، پرداخت و با تعجب فراوان به شباهت های زیادی بین این وقایع  رسیدم از جمله شباهت های این دو جریان حمایت گروهک منافقین از بنی صدر در آن سالها و حمایت همین گروهک منفور از فتنه گران سبزپوش در اغتشاشات پس از انتخابات و اعتراف به حضور در درگیری های خیابانی و تلاش در جهت براندازی نظام اسلامی ، می توان اشاره نمود .
در آن روزگار نه چندان دور ، منافقین کوردل که پس از پیروزی انقلاب در فکر سهیم شدن در حکومت بودند با ترفندهای مختلف سعی در نزدیکی به حضرت امام(ره) داشتند اما با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ، نقشه های شوم آنان نقش برآب شده و چاره را در مبارزه مسلحانه با نظام دیدند و با ترور و کشتار مسئولین و مردم سعی در رسیدن به نیات پلید خود شدند که این توطئه آنان هم با هوشیاری مردم همیشه در صخنه عقیم ماند و بنی صدر ملعون به همراه رجوی سرکرده منافقین با لباس مبد زنانه از کشور گریختند و به دامن غرب پناه بردند .
اما در این روزگار و در همین ماههای اخیر عده ای از باصطلاح انقلابیون و یاران امام راحل (ره) که سالها بر مسند قدرت نشسته و به بهانه سازندگی و اصلاحات بر این کشور و مردمانش حکومت کرده بودند و همگان دیدند که در آن سالها دارا ، داراتر و ندار ، ندارتر شد و اشرافی گری ، تجمل پرستی ، بی بند و باری و مفسده های دیگر رواج پیدا کرد اینبار به بهانه تقلب در انتخاب مردم ، قد علم کردند و به قانون شکنی پرداختند و کردند آنچه که نباید میکردند و جالب اینکه اینان هماند اولین رئیس جمهور کشورمان مورد حمایت همه جانبه منافقین قرار گرفتند و تاریخ بار دیگر تکرار شد اما فرق این دوره با آن دوره در فرار نکردن فتنه گران است اما آیا باز هم تاریخ در این مورد تکرار خواهد شد ؟ 
لینک مطلب تکرار تاریخ !!؟


  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی