سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

اعظم الله اجورنا و اجورکم
آمریکا که به بهانه پیدا کردن سلاحهای اتمی و تنبیه صدام با دور زدن شورای امنیت و زیر پا گذاشتن تمامی قوانین شناخته شده بین المللی عراق را اشغال کرد بر کارشناسان مسائل سیاسی مشخص بود که آمریکا و غرب به دنبال اهدافی مهمتر از آن هستند که اعلام کردند .
کنترل انقلاب اسلامی و از پای در آوردن اسلام ناب محمدی (ص) اصلی ترین هدف آنها بود . اشغالگران از روزی که وارد عراق شدند به دنبال به روی کار آوردن دولتی دست نشانده بودند که حامی اسرائیل بوده و ایران اسلامی را تحت فشار بگذارد تا از اهداف اسلامی خود دست بردارد . آنها از گسترش و صدور انقلاب اسلامی و بیداری ملل مسلمان واهمه داشته و دارند ؛ بدینجهت با صرف هزینه گزاف به این منطقه لشکر کشی کرده اند ولی علی رغم خواست آنها دولتی سرکار آمد که با اشغالگری مخالف بوده و از سیاستهای غاصبان تبعیت نمی کرد فلذا دست به کار شده و برای برهم ریختن اوضاع عراق سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن را به مرحله اجرا گذاشتند که با هوشیاری رهبران اسلامی و مردم عراق تا به حال با شکست مواجه شده است .
ترورهای کور و بمب گذاری در اماکن عمومی و مخصوصاً اماکن مذهبی که شیعیان دلبستگی به آن دارند در راستای همان سیاست است . هر روز خبر قتل عام شیعیان را در رسانه ها می شنویم و می خوانیم که به نام اهل سنت ولی بوسیله تروریستهای آمریکایی مردم بیگناه در شهرهای شیعه نشین کشته می شوند و به عتبات عالیات جسارت می شود .
در حکومت صدام هم اینچنین جنایتهایی رخ نداده بود که آمریکایی های مدعی رهبری جهان با ارتش مجهز 150000 نفری شان نمی توانند امنیت کشور کوچکی مثل عراق را تامین کنند چرا که خود عامل ترورها و حامی تروریستها هستند .
در این لحظات حساس تمامی مسلمانان می بایست ضمن حفظ وحدت این جنایت اسفبار را محکوم کرده و کاری نکنند که دشمنان اسلام به آرزوی دیرینه شان نائل شوند . هدف غرب بخصوص آمریکا ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هست تا عراق را به اسرائیلی دیگر برای نیل به منافع استکباری شان تبدیل کنند و از این طریق کشورهای اسلامی ؛ مخصوصاً ایران اسلامی را تحت فشار بگذارند تا اولا از گسترش انقلاب اسلامی جلوگیری کرده و ثانیا از وحدت کشورهای اسلامی و ایجاد جبهه واحد در برابر استکبار و اسرائیل غاصب جلوگیری کنند .
بنده این مصیبت عظمی (بمب گذاری در حرمین شریفین عسگری) را محضر حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش مقام عظمای ولایت و همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می نمایم . 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی