سفارش تبلیغ
صبا ویژن







ستاد مردمی احیای فرهنگ و ارزش های اسلامی در نظر دارد در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بزرگ بانوی پرچم عفاف و حجاب بعد از نماز جمعه این هفته تهران راهپیمایی برگزار کند.

به گزارش مهر، ستاد مردمی احیای فرهنگ و ارزش های اسلامی که متشکل از تعدادی تشکل های مردمی از جمله انصار حزب الله تهران، مرکز فرهنگی میثاق، جمعیت زنان فاطمی و جنبش دانشجویی حافظان حجاب است در نظر دارد با دعوت از امت حزب الله ، نسبت به برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه اقدام نماید.

اهداف این راهپیمایی که در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می شود مطالبه از مسئولین در اجرایی نمودن فرامین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در امر مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی، اعتراض به عدم اجرای قانون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و هشدار به مسئولان در کوتاهی در امر مبارزه و مقابله جدی، قاطع و همه جانبه با روند لجام گسیخته منکرات و گسترش پدیده شوم بدحجابی و بی غیرتی اعلام شده است
بنا بر این گزارش زمان این راهپیمایی جمعه مورخ 17/2/89 بعد از اقامه نماز جمعه و مکان آن از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب خواهد بود.

ناگفته نماند که این حرکت مردمی در چندین شهر صورت گرفته است و متاسفانه همزمان هم مخالفین این حرکت انقلابی فعالیت خودشان را چندین برابر کردند از جمله آنها اضافه حقوق های نجومی برای حراج عفاف که با مروری بر آگهی‌های استخدامی که عموماً در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر می‌شود فضای حاکم بر اغلب شرکت‌های خصوصی را بر ملا می‌کند ؛ آگهی‌هایی که تنها مختص به کارگیری زنانی با روابط عمومی‌های قوی است و در همان تماس‌های تلفنی اولیه کاملاً وقیحانه اعلام می‌کنند که باید " آزاد " باشید. آزادی که در فرهنگ لغت آنان مترادف با "‌بی‌قید و بندی " و " بی‌بندوباری "‌ است، شرایط بعدی را هم موکول می‌کنند به جلسه خصوصی در شرکت!

زهرا چیذری - شبکه‌ها و محافل سازماندهی شده ترویج بدحجابی در کشور، همزمان با آغاز طرح عفاف و حجاب فاز جدیدی ازفعالیت‌ها را برای عادی‌سازی بدحجابی در دستور کار خود قرار داده‌اند.
به گزارش «جوان»، این شبکه‌ها و محافل با استخدام تعدادی از زنان و دختران و پرداخت حقوق ماهیانه به این افراد، از آنان می‌خواهند که با وضعیت ظاهری نامناسب و غیرمتعارف به پرسه‌زنی در سطح شهرها، پارک‌ها، مراکز خرید و اماکن عمومی اقدام کنند.



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی