سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آنچه که امروز در حرم مطهر امام راحل و در حین سخنان سید حسن خمینى اتفقا افتاد دلیلى واضح و  بسیار روشن است بر آنچه که مردم ما میخواهند .

سران فتنه امروز غائبین بزرگ مراسم سالگرد امام بودند ، آنها با جلو انداختن هاشمى رفسجانى قصد داشتند که کم کم راه را براى حضور خودشان در اینگونه مراسم در آینده باز کنند اما آنجا که سید حسن خمینى پشت تریبون رفت نقشه آنها نقش آب شد و بار دیگ اصحاب فتنه در دسیسه اى جدید ناکام ماندند .

این موضوع بر همه واضح و مبرهن است که اگر سید حسن منتسب به امام روح الله ( ره ) و حاج احمد آقا ( ره ) نبود مردم شاید شعارهایى خیلى تندتر سر میدادند ، همانگونه که در حق موسوى ، کروبى و غیره کردند .

سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل سیاسى گفت : مردم می‌خواهند سیدحسن فرزند امام خمینی باقی بماند ، باید این مطلب را هم اضافه کرد که مردم ما میخواهند انقلاب همان انقلابى باقى بماند که امام و مردم برایش قیام کردند ، ما میخواهیم آرمان ها همان آرمان ها باشد و باروها همان باور هاى ناب امام ( ره ) .

سالهاى زیادى از عمر عزیز انقلاب اسلامى میگذرد ، مردم ما همان مردم سال 57 هستند و بلکه هشیار تر ، دشمان قسم خورده ایران عزیز در طول تمامى این سالها در کمین و منتظر فرصتى بودند تا بتوانند با ایجاد کوچکترین روزنه در پیکره قدرتمند انقلاب اسلامى ضربه اى به آن وارد کنند ، این روزنه را امثال سید حسن خمینى و دیگران با سکوتشان در برابر فتنه گران و آنچه در حق مردم ، تنقلاب و امام کردند تا حدودى باز کرند که با بصیرت فوق العاده مردم غیور ایران عزیز براى همیشه مسدود شد .

حال این حق مردم ما است که خواهان پاسخگویى خواص از یک طرف و منصوبین و نزدیکان امام از طرف دیگر به آنچه در طى این یک سال اتفاق افتاد یاشند ، ولى آنها نه تنها هیچ پاسخى به خواسته هاى مردم ندادند و در قابل بى شرمانه ترین توهین ها که در حق امام ( ره ) ، اسلام  و انقلاب زده شد ساکت ماندند بلکه با قرار گرفتن در صف دشمنان و فنته گران خواسته یا ناخواسته از طرف مردم و نظام طرد شدند .

آنجا که مردم نه فقط در مراسم امروز بلکه در تمامى روزهایى که گذشت شعارهایی همچون "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، "وصیت حاج احمد پیروی از ولایت"، "نواده روح الله سید حسن نصرالله"، "مرگ بر موسوی" ، مرگ بر کروبى" ، "مرگ بر منافق" و امثالهم سردادند اصحاب و سران فتنه و حامیان آنها باید متوجه میشدند که با احساسات و عقاید این مردم نمیشود بازى کرد .

عهدى که بین مردم ، امام و انقلاب بسته شده ریشه در دل و جان ملت دارد و هیچوقت و تحت هیچ شرایطى قابل گسستن نیست و هیچگاه کمرنگ نشده و از بین نخواهد رفت .

با این شرایط و در حالى که این قوم این موضوع را یا نمیفهند یا نمیخواهند که بفهمند ، باید منتظر عواقب شدیدترى باشند که از طرف ملت شریف ایران بر آنها تحمیل خواهد شد .

و العاقبة للمتقین ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی