سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَْمْرِ مِنْکُمْ ( سوره نساء آیه 59 )

خدمت مولا و مقتدایم ،

حجت برحق امام زمان ، ولى امر مسلمین آیت الله العظمى امام خامنه اى ( حفظه الله )

آقا جان سلام ،،،

خدا مى داند که چقدر دلتنگ دیدار روى ماه شما هستم ، وقتى که می بینم مردم در نمازهاى جمعه و دیدارهاى مختلف با شما چه شور و شوقى دارند و براى اینکه به حضور رسیده اند چگونه از خود بى خودند اشک امانم نمى دهد و از خداوند عاجزانه مى خواهم که شرف یاب حضور مبارکتان شوم تا از یاد ببرم این همه غم و غصه را .

در این سالهاى دور از وطن نواى آسمانى و چهره نورانى شما دوایى بود بر زخم هایى که این دل از جور زمانه به یادگار دارد .

کلام شیواى شما هر وقت که راه را گم میکردم برایم چراغ راه بوده و  و عضم راسختان در پایبندى به باورهاى ناب انقلابى و اسلامى که از امام راحل به یادگار مانده است همیشه برایم مثل اعلاى صبر و استقامت بوده است .

امام عزیز ،،،

امروز براى من عیدى است بس گرامى تر و والاتر از تمامى اعیادى که گذشت ، انتخاب هوشمندانه و به جاى شما به عنوان رهبرى ملت حزب الله بهترین اتفاقى است که میتوانم از آن نام ببرم ، آن روزها من سه سال بیشتر نداشتم ، اما امروز که بیست و یک سال از آن روز عزیز میگذرد با تمامى وجود خداوند متعال را شاکرم که مَلاکى چون شما را به ملت شریف ایران هدیه کرد .

رحلت جانگداز امام روح الله نه فقط براى مردم این سرزمین بلکه براى تمامى جهان اتفاقى بس سخت و ناگوار بود ، اما زعامت برحق شما تلخى آن حادثه جانسوز در کاممان شیرین کرد و بار دیگر ملت شریف ایران با شیرمردى از نسل فاطمه زهرا ( س ) دست بیعت داد .

اى تمامى آنچه باور دارم ...

به ولایت امیرالمؤمنین  و خداوندى خدا شهادت میدهم که تا جان در بدن دارم لحظه اى از اطاعت و تبعیت از مقام شامخ ولایت باز نخواهم نشست و به عنوان کوچکترین فرزند این انقلاب همیشه و در همه براى دفاع از این سرزمین ، انقلاب و مردم از هیچ کارى دریغ نخواهم کرد .

لبیک یا خامنه اى ... لبیک یا خامنه اى ... لبیک یا خامنه اى

- خداوندا تا ظهور قائم آل محمد ، امام ما ، سرزمین ما و انقلاب ما را حفظ بفرما -

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی