سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله.
اولین شروعم در وبلاگ گروهی فصل انتظار را اینگونه با عکسی از سید حسن مصطفوی در سالگرد حماسه بزرگ 22 خرداد 88 شروع میکنم.
در صفحه اول شناسنامه سید حسن مصطفوی که عکس اون رو در انتخابات 22 خرداد 88 گرفتم خوب دقت کنید. نام و نام خانوادگی ایشون دقیقاً "سیدحسن مصطفوی" درج شده!
شناسنامه سید حسن مصطفوی
عکسهای دیگری هم هست از خودم در انتخابات های پیشین و عکسی نیز در سایت جماران که زیر نظر محمدعلی انصاری است و عکسی از خبرگزاری مهر که در رجانیوز منتشر شده نشان می‌دهد نام خانوادگی وی در شناسنامه نیز مصطفوی درج شده و مشخص نیست چرا از اینکه دیگران او را به نام شناسنامه‌ایش صدا کنند آشفته و پریشان و مضطرب میشود؟!
جایی خوندم که بی احترامی و زدن سیلی به صورت مصطفی محمد نجار وزیر کشور و زخمی شدن وی توسط سید حسن مصطفوی (خمینی) در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، بخاطر بکار بردن نام سید حسن مصطفوی در چند نشست و جلسه سالگرد ارتحال توسط نجار بوده است! و این به مذاق نوه امام راحل خوش نیامده!
فکر می کنه چون نوه امام بزرگوار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است باید حتما او را خمینی خطاب کنند؟ یا اینکه با مصطفوی ها مشکل داره؟!
آخر سیدحسن آقا؛ امام عزیز تر از جان ما بود فاضل، از فضل امام خمینی تو را چه حاصل؟! اگر میخواهی دوباره به احترام خمینی کبیر، خمینی خطابت کنیم، حرف پدرت را گوش کن و پیرو راستین ولایت باش. سید حسن مصطفوی جایی شنیدم که به مولایم سیدعلی پیغام دادی "وقت آن نرسیده ردای رهبری دوباره به بیت امام و جماران بازگردد؟" نمیدانم؛ ولی اگر این حرف راست باشد دیگر تو سید حسن مصطفوی هم نیستی، آنموقع شکی نمی ماند که از فضل خمینی و احمدش هم هیچ نداری. باید بروی پیش همان پسرعمویت. نگذار باز هم شعار بدهیم: نواده روح الله، سید حسن نصرالله ...
خودت را اصلاح کن. همین
راستی برای من توی این چند سالی که میرم حسینیه جماران از انتخابات عکاسی میکنم، المثنی بودن شناسنامه سید حسن هم همیشه برام سؤال بوده! خیلی نکات به ذهنم خطور میکنه اما بیانش خطرناکه.
نظر شما چیه؟



  • کلمات کلیدی : سیاست، انتخابات، عکس
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی