سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بدون سلام ،،،

آقاى مهاجرانى ...

شما در بیانات اخیر خود اقدام به تفسیر و تحلیلى نابخردانه و ابتدایى از تاریخ صدر اسلام و على الخصوص شخصیت امیر المؤمنین ( ع ) و ماجراى طلحه و زبیر کردید و به صورتى کاملا وقیحانه آن دوره از تاریخ اسلام عزیز را به ماجراهایى که پس از انتخابات و به دست شما و هم قطارانتان اتفاق افتاد ربط داید .

میخواهم نظر شما را به این نکته جلب کنم و یادآور شوم که هیچکس از علما ، مورخان و مردم در اینکه جنابان طلحه و زبیر در رکاب پیامبر اعظم ( ص ) رشادت هاى بسیار کردند و نقشى بسیار مهم در آن دوره خاص داشتند شکى نداشته و ندارند ، اما این موضوع را هم خوب میدانند که آنها در مقابل خلیفه رسول الله ( ص ) ایستادند و به روى امیرالمؤمنین ( ع ) شمشیر کشیدند .

در مورد موسوی ، کروبی و خاتمى وضعیت کاملا همان است ، آنها که زمانى در نظام مقدس جمهورى اسلامى صاحب نام و منصب بودند ، امروز تمام قد در مقابل ارزشهاى آن ایساده اند و براى رهبر معظم انقلاب امام خامنه اى ( حفظه الله ) شمشیر از رو بسته اند و دست به دامان بیگان شده اند و همه باورها و ارزشها را زیر پا گذاشته اند تا شاید به نان نوایى برسند .

شما رأفت و عطوفت على گونه مقامى عظماى ولایت در مقابله با فته گران و آشوب طلبان که همان دوستان و یاران قدیمى شما هستند را به چه حقى با حکومت فاسد اموى یکى میدانید و از آن به عنوان کشت و کشتار و قتل و قمح یاد میکنید ؟

از یاد برده اید که معظم له به کرات سران و اصحاب فتنه را به توبه و بازگشت به آغوش مردم و نظام دعوت کردند ، آیا از یاد برده اید که ایشان کریمانه فرصت شوراى محترم نگهبان براى بررسى ما وقع انتخابات را تمدید کردند تا شاید آقایان معترض به راه بیاییند که نیامدند ، فراموش کرده اید که ایشان در نمازها جمعه پس از انتخابات مردم را به مدارا با این قوم دعوت کرند تا شاید آنها از ان فرصت ها استفاده کنند که نکردند ؟؟؟

فقط از یاد نبرید و به دوستان و یاران خود هم بگویید که : "إن الله لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بأنفسهم" .

و السلام على من أتبع الهدى ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی