سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در آن سوى عالم آمریکا بر علیه ایران قطعنامه صادر میکند تا افکار عمومى را از جنایات رژیم صهیونیستى در غزه منحرف کنند و در این سو و در کشور عزیزمان قوه قضایه روزه سکوت گرفته است و نمایندگان مجلس به رئیس جمهور در مورد حجاب اخطار میدهند و بحث عفاف را پیش میکشند تا ذهن مردم همیشه بیدار ما را از مصوبه ننگین امروزشان منحرف کنند .

واقعا چه بر مجلس شوراى اسلامى و نمایندگانش و قوه قضائیه و قضاتش گذشت که نه فقط حکم شوراى عالى انقلاب فرهنگى را نادیده گرفتند بلکه به فتاوى و احکام صریح امام روح الله ( ره ) و امام خامنه اى ( حفظه الله ) رهبر معظم انقلاب اسلامى پشت کردند و آب در آسیاب جاسبى و هاشمى ریختند ؟

وقتى که هیأت موسس خودش را وارث شرعى و بلامنازع  دانشگاه آزاد میداند و در میان اعضایش اشخاصى را مانند هاشمى رفسنجانى ( ربنا یتوب علیه ) را دارد نباید هم براى کسى کوچکترین ارزشى قائل باشد و اینکه  براى سرپوش گذاشتن بر بذل و بخششهاى میلیارد تومانى انخاباتى اشان و تحقیر و توهین و ضرب و شتم بسیجان و دانشجویان ارزشى و براى فرار از مسائله قانونى در مورد ثروت اندوزیهاى غیر قانونى اعضاى محترم سیبیل مجلسى هاى عزیز را اساساً چرب کنند و اموال دانشگاه آزاد را وقق غیر شرعى و قانونى کنند زیاد دور از خیال نیست  .

ریاست محترم قوه قضائیه در مقابل حکم عجیب شعبه 29 دادگاه عمومی مجتمع قضایی شهید بهشتی متأسفانه سکوت اختیار کرده و رئیس محترم قوه مقننه در جواب به تذکر موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در جلسه علنی امروز مجلس  که این مصوبه را به برداشت غیرموجهی که از فرمایشهای مقام معظم رهبری  تعبیر میکند شأن فرمایشات معظم له را به شدت پایین مى آورد و میگوید : بحث رهبر انقلاب در مورد وقف ربطی به دانشگاه آزاد ندارد و در حالى این طرح را دستور کار مجلس قرار میدهد که در پاسخ به اخطار موجه حمید دهقان نماینده طرقبه و چناران و عضو هیئت رئیسه مجلس اینگونه پاسخ میدهد که : اخطار خلاف قانون اساسی بودن ورود مجلس به مصوبات شورای انقلاب فرهنگی وارد است !!! .

حال و در هنگامه اى که ملت شریف ایران منتظر آن هستند که اساس نامه جدید دانشگاه آزاد اجرا شده و جاسبى برکنار گشته و به اتهاماتش رسیدگى شود از طرفى اقدام مبهم امروز مجلس در موافق با وقف اموال دانشگاه آزاد و از سوى دیگر بدعت‌گذاری بی‌سابقه دستگاه قضا برای حمایت از مسئولان دانشگاه آزاد با دستور توقف اجرای اساسنامه این دانشگاه این موضوع را شدیداً به چالش کشیده است .

واقعا برادران لاریجانى به عنوان رؤساى قواى مقننه و قضائیه با انجام اینگونه اقدامات چه چیزى را میخواهند ثابت کنند و در مقابل سؤالات عدیده مردم چگونه میخواهند پاسخگو باشند ؟؟؟

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا. ( سوره احزاب ، آیه 70 )

والسلام على من أتبع الهدی ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی