سفارش تبلیغ
صبا ویژن







برادر ارجمند على آقاى لاریجانى ،،،

باسلام و بدون تحیت ،،،

در این یک سال گذشته مردم ما سختى ها و موانع زیادى را پست سر گذاشتند ، با فتنه و فتنه گران خوب مقابله کردند ، با چنگ دندان این انقلاب را چسپیند و خود را سپر بلاى ولایت کردند  تا خداى نکرده کوچکترین خدشه اى به اصل این شجره طیبه وارد نشود ، شهید دادند و شاهد پرپر شدن جوان هایشان بودند ، فعالان سیاسى ، انتظامى ،  اجتماعى و فرهنگى ما هرنوع تهمت و توهین و دروغ را به جان خریدند به صدقه سرى ایران عزیز ... حال تو را به خدا شما دیگر خون به دل ملت نکنید .

اعمال ، رفتار و سخنان شما در دور روز گذشته متأسفانه چهره انقلابى و سیاسى شما را نزد ملت مخدوش کرده است و این اصلا به نفع شما نیست ، این ملت سربلند در فصلى که گذشت از سران فتنه و حامیانشان آنقدر منزجر شده اند و کینه به دل گرفتنه اند که هر لحظه امکان دارد آتشفسشان صبرشان فوران کند ، شما تا دیر نشده خودتان را از دامنه خشم ملت برهانید .

فتننه 88 یکى از فوایدش این بود که مردم ما دوست را از دشمن شناختند ، آنهایى که فکر میکردیم رفیق قافله هستند شریک دزد از آب درآمدند و آنهایى که باید عیار میبودند  بى عار شدند .

در طى جریانات تلخ و شیرینى که سر گذراندیم خواص در حق عوام بسیار جفا کردند و فراوان از زیر بار مسئولیت شانه خالى کرند ، شما نکند خداى نکرده در صف این قوم قرار بگیرید ؟ .

شما به عنوان رئیس مجلس شوراى اسلامى از اصل نباید با این موضوع موافقت میکردید که طرح ننگین وقف اموال دانشگاه آزاد در دستور کار مجلس قرار بگیرد ، شما که از اصل قانون اساسى و اوامر مقام معظم رهبرى و امام خمینى ( ره ) در این مورد و موارد وابسته اطلاع داشیتد چگونه و به چه حقى این لایحه را از اساس وارد مجلس کردید و بعد همراه و هم پا با دیگر نمایندگانى که به باور و خواسته هاى ملت خیانت کردند آن را به رأى گذاشتید و تصویب کردید ؟ .

برادرانه و نه از روى منافع شخصى بلکه از سر دلسوزى خدمتتان عرض میکنم ، اگر این طرح و کأن لم یکن اعلام نگردد و مجلس محترم آن را پس نگیرد و به خاطر همراهى و هم سویى با بزرگترین دزدى تاریخ در تصویب آن از عموم ملت دلجویى نکند سرنوشتى بس تلخ و تاریک در انتظار مجلس هشتم خواهد بود .

" قال رسول  صلى الله علیه وسلم : إنّ الله یحبّ إذا عمل أحدکم عملاً أن یتقنه "

و السلام على من أتبع الهدى ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی