سفارش تبلیغ
صبا ویژن







توضیح لازم نیست ... علامات تجارى که در زیر آمده اند یا ساخت اسرائیل میباشند و یا به هر نوع با رژیم صهیونیستى مرتبط هستند .

براى پیوستن به این کمپین نه عضویت لازم و نه حق اشتراک ، فقط وقتى که از یکى از این کالاها استفاده میکنید یک لحظه به یاد برادران و خواهران مظلوم فلسطینى بیفتید و مجسم کنید پولى شما براى خرید آنها صرف میکنید تبدیل به بمب و گلوله میشود و بر سر و سینه ملت مظلوم فلسطین فرود مى آید .

بعضى از دوستان به این موضوع اشاره میکنند که مصرف یک شکلات و یا نوشیدنى از این مارکها تأثیرى ندارد و مبلغى که صرف خرید آن میشود اصلا ارزشى ندارد که بخواهد براى رژیم صهیونیستى مفید باشد و به همین دلیل نسبت به این موضوع بى اعتنا هستند ، نه دوستان من ... استفاده مکرر ما از اینگونه  کالاها اگر تأثیر مالى نداشته باشد اکیداً محبویت آن را نزد عوام بالا میبرد و این از جنبه مالى قضیه بسیار خطرناک تر است .

ما که خودمان را حامى مردم مظلوم فلسطین میدانیم براى یارى و همدردى با آنها این کوچکترین کارى است که میتوانیم انجام بدهیم و اگر خواستار از بین رفتن این غده سرطانى ( رژیم صهیونیستى ) هستیم و ادعاى آزادگى و آزادیخواهى داریم نباید منتظر کسى بمانیم ... بیایید از خودمان شروع کنیم تا فرداى قیامت وفتى از ما میپرسند که تو براى دفاع از حق مظلومان چه کردى سرمان را از روى شرم پایین نگیریم و خجالت زده خدا و بندگانش نباشیم .

شما میتوانید براى کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین به سایت Inminds به نشانى http://www.inminds.com/boycott-israel.html مراجعه کنید .

امروز اقدام کنید ، فردا شاید خیلى دیر شده باشد ...

و السلام على من أتبع الهدى ،،،

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی