سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم


این روزها که مستکبرین و صهیونیزم جهانی در برابر اراده پولادین موحدین و زمینه سازان ظهور درمانده و ذلیل به هر دستاویز فرسوده و بی ریشه یی متوسل میشوند خائنین داخلی و ایادی مافیای قدرت و ثروت که دستان کثیفشان بزودی از بیت المال ملت مظلوم ایران اسلامی کوتاه خواهد شد نیز به یاری اربابان خارج نشین خود شتافته اند و به خیال باطل خویش میتوانند پیش چشمان بصیر مدافعان ولایت ، علی زمان را به مسلخ بکشانند. هیهات که جان بر کفان امام خامنه ای ، ولی امر و انقلاب اسلامی را رها کرده و فریب این فتنه  آفرینی های منحرفین از راه حق و ناکثین و مارقین و قاسطین جدید را بخوردند .
ای منحرفین از راه حق !
صبح ظهور نزدیک است و یکایک شما از همکنون در برابر اشعه های طلوع رهایی بخش منجی عالم در حال ذوب شدن و به درک واصل شدن هستید پس با دست و پا زدنهای کودکانه بر زجر و عذاب خویش بیش از این نیفزایید و تا دیرتر نشده توبه کنید و به دامان امت اسلامی بپویندید .
جناب علی لاریجانی !
ظاهرا امت حزب الله را احمق فرض کرده اید که میگویید شواری نگهبان با این مصوبه ننگین مجلس در اعلام نوکری به مافیای قدرت و ثروت مخالفت میکند !اما سخت در اشتباهید مدافعان ولایت نمرده اند که نیاز باشد شورای نگهبان کثافت کاری تان را ابطال کند بلکه باید همین فردا از رای نحس و منافقانه تان برگردید و از ولی امر و حزب الله عذرخواهی کنید.
جناب صادق لاریجانی !
اگر کمی بصیرت و شجاعت دارید رئیس شعبه 29 دادگاه عمومی که با رای ظالمانه و ننگین خود عدالت دستگاه قضاء را مخدوش کرده است را رسوا و برکنار کنید تا از مدافعین دشمنان ولایت بشمار نیائید زیرا امروز بر کسی پوشیده نیست که دانشگاه آزاد مهمترین منبع مالی فتنه گران و مخالفان ولایت است پس بهوش باشید و سریعا اقدام نمایید .
و ای حضرات علما !
شما که برای مبارزه با لچک به سرها حنجره هایتان را پاره کردید چرا در برابر این خیانت بزرگ به بیت المال و این پنجه کشی بر صورت ولی فقیه و واگذاری بیت المال به مافیای قدرت و ثروت کوچکترین اعتراضی ندارید ؟! این است طرفداری از عدالت ؟! آیا دفاع از طرح مشکوک مبارزه با بد حجابی مهمتر از دفاع از عدالت و پاسداری از سنگر ولایت است ؟! شما که نشانه های راه و معتمدین مومنین هستید چرا ؟ بی شک امت حزب الله همانطور که دست رد بر سینه عایشه و طلحه و زبیر زمان زد ابوموسی ها را نیز فدای ولایت فقیه خواهد کرد ! ان شا الله که عمارگونه بر دشمنان ولایت نهیب بکشید ! ما منتظریم .

نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی