سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهدمقدس و  اعضای شبکه فعالان مشهدمقدس اسلام ناب
آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهدمقدس، در دیدار با شورای مرکزی شبکه خودجوش فعالان فرهنگی، اجتماعی مشهد(اسلام ناب)، با تاکید بر جریان داشتن جنگ فعلی در فضای مجازی، اولویت اصلی را پس از تحکیم مبانی اعتقادی نظام و نیروهای انقلاب، ورود با تمام توان در عرصه جنگ سایبری دانستند.

متن سخنان ایشان در این خصوص بدین شرح است:
... ما الان دقیقا در جنگیم. در حال حاضر فضا و میدان جنگ، فضای مجازی است. دشمن فضای مجازی را تصرف کرده است. بنده خدمت آیت الله سیستانی در نجف رسیدم. دیدم تمام اطلاعات ایشان از ایران از فضای مجازی است. حتی خواستم با ایشان صحبت کنم، چون وقت کم بود ایشان می گفتند من همه اینها را می دانم. یک مرجع تقلید عالیقدر و بزرگ تشیع کانال اطلاعاتی اش فضای مجازی شده است، چه برسد به اینکه یک جوان دانشگاهی و حوزوی و یا یک آدم معمولی! و می بینید که دشمن فضای مجازی را میدان جنگ کرده است. حال شما در وبلاگ نویسی بنشینید حساب کنید، اگر فرضاً ما در داخل و خارج 10میلیون وبلاگ نویس داشته باشیم، 9میلیون و پانصدهزارش بر ضد اسلام است.

شما اولویتتان را این بکنید که همه نیروهایتان را جمع تا در این فضا بجنگید و جنگ سایبری را جدی بگیرید. با وبلاگ طنز، علمی یا ادبی و یا هک کردن  و... با هر وسیله ای که می توانید به جنگ بروید. هر چه هست الان جنگ است. ببینید شب عملیات حساب نمی کردند که آقا ما اینجا آرپی جی بزنیم، اینجا تیربار، بلکه بسیجی و سرباز در میدان عملیات بود که تصمیم می گرفت. تا یک منطقه ای می گفتند گوش بده چه میگوییم. اما وقتی وارد باران آتش می شد هرکاری را  خودش تصمیم می گرفت و می کرد. 

بچه ها می گفتند که ما شب عملیات با آرپی جی برای شکار تانک رفته بودیم، یکهو دیدیم یک هلی کوپتر می آید. با آرپی جی هلی کوپتر را زدیم. یعنی کسی اونجا نگفت چرا شما که به شکار تانک رفته بودید، هلی کوپتر انداختید!

مسئله جنگ ما در فضای مجازی به این حد رسیده است که هر کس دستش می رسد با هر وسیله ای که می تواند متوسل بشود . این را بدانید که مسلم است همانطور که در جنگ برخی اوقات خلاف شرع ها جایز می شود در جنگ سایبری هم خلاف شرع ها جایز می شود. یعنی الان شرایطی است که شما با هرچه که به دستتان می رسد بزنید. ملاحظه هیچ طرف را هم نکنید چون شما نزنید دشمن شما را می زند....

در این دو اولویت(تحکیم مبانی اعتقادی نظام و نیروهای انقلاب/ورود با تمام توان در عرصه جنگ سایبری) هر چه قدر هم که نیرو بگذارید، تمام شدنی نیست و به اولویت دیگری نمی رسید...
به نقل از شبکه ارتباطی _وبلاگی محاهدان مجازی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی