سفارش تبلیغ
صبا ویژن







امام حسین: مَنْ أحَبَّکَ نَهَاکَ وَمَنْ أبْغَضَکَ أغْرَاکَ.

دوست تو کسی است که تو را از [گناه] باز دارد و دشمنت، آن که تو را [بدان] وا‌دارد.

Your true friend is he who prevents you from committing sins, and your enemy is he who tempts you into doing so.

کنزالفوائد، ص

رفت فطرس در برِ گهواره‌اش
پر کشیدش بر سر گهواره‌اش
دید پرهایش دوباره باز شد
گوئیا از سوی حق اعجاز شد
آمد این آوا که فطرس آفرین
از برای این شفیعِ نازنین
به! چه والا منسبی آورده‌ای
دلبرِ شیرین لبی آورده‌ای
فطرسا هست تو از هستِ حسین
گشته‌ای آزاد از دستِ حسین

(ره) در سوم شعبان سال 1399 برابر با هفتم تیر ماه 1358 پیامى به مناسبت ولادت امام حسین (ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند.
 این روز بسیار فرخنده را به پاسداران و همه جانبازان و ایثارگران تبریک و شادباش عرض می نماییم



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    مقام معظم رهبری خطاب به رییس جمهور:‌
    انتصاب آقای مشایی ملغی و کان لم یکن اعلام گردد

    خبرگزاری فارس: فرمان رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور درباره عزل اسفندیار رحیم مشایی منتشر شد.


    به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس جمهور، مقام معظم رهبری در نامه‌ای به رییس جمهور دستور عزل وی را صادر کرد.
    متن کامل این نامه بدین شرح است:
    جناب آقای دکتر احمدی نژاد-ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
    با سلام وتحیت، انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رییس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شماست.
    لازم است انتصاب مزبور ملغی و کان لم یکن اعلام گردد.
    سید علی خامنه‌ای
    27/4/88

    ثمر هاشمی در پاسخ به فارس:
    مشائی از معاون اولی رئیس جمهور کناره گیری کرد

    خبرگزاری فارس: دستیار ارشد رئیس جمهور گفت: آقای مشائی اعلام کرد با این حکمی که اعلام شد، بنده خود را از این به بعد معاون اول رئیس جمهور نمی‌دانم و در هر جای دیگر که لازم باشد در خدمت انقلاب و ایران خواهم بود.


    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهور در حاشیه اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن که دقایقی پیش به کار خود پایان داد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص حکم مقام معظم رهبری در خصوص برکناری اسفندیار رحیم مشائی و زمان استعفای وی از سمت معاون اولی رئیس جمهور گفت: آقای مشائی اعلام کرد با این حکمی که اعلام شد بنده خود را از این به بعد معاون اول رئیس جمهور نمی‌دانم و در هر جای دیگر که لازم باشد در خدمت انقلاب و ایران خواهم بود.
    وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جانشین وی و پاسخ احمدی نژاد به نامه مقام معظم رهبری گفت: بنده اطلاعی در این دو مورد ندارم.
    دستیار ارشد رئیس جمهور با اشاره به دلیل عدم حضور رئیس جمهور در این مراسم گفت: آقای احمدی نژاد دوستدار و خادم قرآن کریم است، اما گاهی معذوراتی پیش می‌آید که وی نمی‌تواند در برخی برنامه‌ها شرکت کند.
    ثمره هاشمی ادامه داد: بنده به نمایندگی از رئیس جمهور در این مراسم شرکت کردم تا ضمن ابلاغ سلام آقای احمدی نژاد، مراتب تقدیر و قدردانی وی از تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران این دوره از مسابقات را اعلام کنم.
    ثمره هاشمی در خصوص علت نشستن خود بر روی زمین پس از سخنرانی در این مراسم گفت: بنده وقتی دیدم دوستان عزیزی که از دوستداران و یاران قرآنی هستند و بر روی زمین نشستند خجالت کشیدم و بهتر دیدم که در جمع آنها بنشینم؛ لذا پس از سخنرانی بر روی صندلی ننشستم.
    وی در خصوص ترکیب اعضای کابینه دولت دهم گفت: بنده اطلاع دقیقی از ترکیب اعضای دولت دهم ندارم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدی

    نامه ای به رئیس جمهوری محبوب و گرانقدر جناب دکتر محمود احمدی نژاد

    با سلام و درود و تبریک عید سعید مبعث به شما و همه زحمتکشان و خد متگزاران واقعی اسلام و ایران

    از اینکه فرصتی دست داد تا تبریک پیروزی شما را در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری بدین وسیله عرض نمایم بسیار خوشحالم. همچنین ازانتخاب مردی از تبار مردان سختکوش ، مومن ، صادق، استوار و عامل به فرامین الهی را به فال نیک گرفته و از تمامی شهروندانی که با این انتخاب سبز بار دیگر پایبندی خود را به ارزشهای دینی و انقلابی نشان دادند و نیز از عنایات حضرت ولی عصر (عج) نسبت به مردمان این خطه قهرمان پرورسپاسگزارم.  .بارها و بارها در ایام انتخابات دیدم مردمی را که برای موفقیت شما حتی از تنها وسیله ایاب و ذهاب و سرمایه اندکشان گذشتند تا بتوانند برای این انتخاب کاری کرده باشند و یا تبلیغی نموده باشند.

     برادر بزرگوارم شما حاصل همه تلاش امام و رهبری هستید.چرا که ایجاد جمهوری اسلامی وایجاد عدالت و پایه گذاری حکومتی برخواسته از بطن مردم در سایه تلاشهای بی وقفه و خدمات صاقانه و توجه به نیازهای اساسی مردم صورت خواهد گرفت لذا خدمتگزاران در این حکومت باید بنا به نیاز های مردم و شکوهمندی و استواری به حق اسلام و نظام قدم بردارند و برای پیروزی هر چه بیشتر ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزند حتی گاهی هم از خواسته های خود در راه پیشبرد حکومت و تمامیت جمهوری بگذرند .

    برادر بزرگوارم همچنان که شما اصلح ترین فرد از بین کاندیدا های دیگر بودید به نظر بنده نیز می توانید اصلح ترین رئیس جمهور هم در این دوران باشید. چرا که بالندگی جمهوری اسلامی در طی ریاست شما بر دولت بیشترین دست آوردها را در کمترین زمان ممکن  را داشته است و در راه آبادانی و اعتبار کشور بیشترین تلاش و بهترین راههای پیشرفت را پیمود. و دیدم که  شما و خدمتگزاران دولت چگونه شبانه روز به تلاش و بهر ه وری از امکانات و شناسایی استعدادها و نیز راه جویی برای بهتر شدن وضعیت معیشت مردم کار میکردید. در این بین همچنان که شما تلاش می فرمودید دشمنان ازپای ننشسته بودند و چه چوپهایی لای چرخ توسعه و ترقی این دولت دراز کردند و در آینده نیز آرام نخواهند نشست تا با پیدا کردن کوچکترین روزنه ضربه خود را وارد کنند.

     بطور یقیین هیچ فرد و یا هیچ هیئتی نمیتواند بی ایراد و بدون نقطه ضعفی باشد و دشمنان از نقطات ضعف دولت استفاده کرده و شروع به سم پاشی خواهند نمود. و اما در این عرصه تحلیل گران و نویسنده های ازاد اندیش با بیان کردن زحمات و تلاشها و در کل دستاوردهای با ارزشی که دولت نهم در آن نقش بسزایی داشت جوابهای دندان شکن و منطقی به آنها می دادند و بر حسب وظیفه در کنار حمایتهایشان خود نیز انتقاد سازنده داشته و دارند و دشمنان برای این بغض بارها این گروه حمایت کننده دولت را مورد شدید ترین برخوردها و جسارت ها قرار دادند .

     اما این گروه هرگز حمایت خود را از سر باج خواهی و یا خدای نکرده از سر چاپلوسی و تملق گویی انجام ندادند و نخواهند داد. لذا اگر بر احساس تکلیف و وظیفه موضوع و یا جریانی را لازم دانسته نقد کنند با ظرفیت های بالا و پایین تحیلی خود آن موضوع را تحلیل و نقد نموده اند.

     جناب آقای دکتر احمدی نژاد! حال که به حمد و سپاس الهی شما پیروز این میدان بوده ایدو از انتخاب صحیح اکثریت برخوردار هستید  از شما انتظار میرود  که در ایجاد دولت دهم و بکار گیری خدمتگزاران ملت نسبت به دوره قبل با صعه صدر و تامل و بازنگری بیشتر عمل بفرمایید چنانچه شما بزرگوار درمقاله ست آخر وبلاگتان به تیتر (دوران جدید خدمت) بیان فرموده اید:

    همچنین سعی وافر داشتم که برای افراد متعهد، متخصص و دلسوزی که انتقادها و پیشنهادهای به جا و کارگشا دارند دسترسی به خود را تسهیل نمایم و تاجایی که امکان دارد حضورا از نقطه نظرات آنان بهره مند شوم. اما قطعا دایره افراد صاحب صلاحیت برای مشورت بسیار فراتر از وقت محدود رییس جمهور و اطرافیان وی است و برای حل این مساله باید چاره ای می اندیشیدم.

     و بقیه صحبتهای شیوا و بر خواسته از بزرگواری  شما..

    باید عرض کنم عده ای از نویسندگان این فضا و تحلیلگران در مورد انتصاب آقای اسفندیار مشایی به سمت معاون اولی شما نقد و بررسی داشتیم. لذا خواستیم انتقاد سازنده خود را به عرض شما برسانیم .

    جنابعالی خودتان مطلع هستید که در کارهای اجرایی اگر یک نفر چند بارآ زمون داده باشد و در آن نقص هایی وجود داشته باشد برای چندمین بار این کار را به ایشان محول نمیکنند. اکنون اقای اسفندیار مشایی با منصوب شدن به پست معاونت میتواند ایجاد شبهه در عملکرد دولت را در اذهان ایجاد کند که خصوصا دشمنان بیشترین سود را در این مناقصه خواهند برد.بیشترین شناخت ما از آقای مشایی در حد مطبوعات و رسانه ها ست که حضور و دید گاه ایشان را به مردم اعلام میکند. با مسایل بوجود آمده در دولت نهم و دیدگاه ایشان بر روی بعضی از مسائل بخصوص مسئله مردم اسرائیل و برگزاری همایش ها که با مدیریت ایشان که در داخل و خارج از کشور برگزار شد باعث باز شدن بستری برای هجمه دولت نهم گردید باز می تواند دولت دهم را نیز تحت شعاع قرار دهدمثل( مسائل ادغام حج و اوقاف و ...). با در نظر گرفتن سخن شما که همیشه در پی ایجاد عدالت اجتماعی می باشید و به رای و نظر مردمی که خود را خد متگزار ایشان میدانید احترام قایل هستید بر ان شدیم تا نظر خویش را نسبت به این انتخاب  باز گو کنیم. و از شما درخواست نماییم تا در تصمیم خود تجدید نظر فرموده بی شک ترتیب اثر شما به این خواسته بار دیگر بر استحکام هر چه بیشتر پایه های اعتماد و اعتقاد حمایت کنند گان شما خواهد افزود. 

    در قسمتی از پست وبلاگتان فرموده بودید:ما در دولت نهم موفق شدیم تعدادی از این شایستگان را شناسایی کنیم و استفاده از آنان در رده های مدیریت ارشد و میانی در سطح ملی و استانی ، تجربه بسیار موفقی بود.

    یقینا با تلاشهای وافرو مشاوره های مطلوب و شناختی که حضرتعالی نسبت به افراد دارید فرد لایق تری را برای این سمت برخواهید گزید .و همانطور که به مردم وعده فرمودید از نخبگان و افراد شایسته در ارکان دولت استفاده بفرمایید. باشد تا در ایام ریاست شما در دولت دهم همچنان قبل  به دستاوردهاز یزرگی نائل شویم. و این را هم قید می نماییم نقد و برسی عملکرد ریاست جمهوری به منزله تخریب ایشان و نادیده گرفتن همه زحمات خالصانه و فدا کاریهای ایشان نیست و نخواهد بود. ما  رئیس جمهورخود را نقد میکنیم و به دشمن فرصت تخریب نخواهیم داد.

    امید است همواره با تلاشها و زحمات صادقانه حضرتعالی و همکاران پرتلاشتان در مجموعه دولت نهم شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه میهن عزیزمان بخصوص در زمینه های فرهنگی و انقلابی باشیم.

    در اینجا عده ای از نویسنده های سایبری با نامه های خود پیام منتقدانه سازنده خود را به عرض شما خواهند رساند

    دوستانی که در خروش وبلاگی  حمایت و نقد رئیس جمهوری میخواهند شرکت کنند به فصل انتظار مراجعه کرده مقالات و آمادگی خود را اعلام بفرمایند

     نامه ای به رئیس جمهور محبوبم

    درضمن دوستان گرامی بنر خروش وبلاگی را برای اعلام حمایت در وبلاگهای خود و یا نامه های خود درج نمایند

    والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

    اسامی همراهان خروش وبلاگی

     وبلاگ بسیجی سیاسی: مهدیار بسیجی نامه ای به رئیس جمهور محبوبم دکتر محمود احمدی نژاد

    وبلاگ ذاکر ولایت:محسن سلطان احمدی نامه ای به رئیس جمهور محبوبم//خروش وبلاگی

    وبلاگ نسیم وصل/سید جواد:سخنی سرگشاده با دکتر احمدی نژاد



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ،پدر بزرگوار امام علی ابن موسی الرضا ع و باب الحوائج ،

     امام موسی کاظم (ع) برشیعیان و عاشقان وارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت

    بخصوص شما یاران و دوستان ،

    تعزیت وتسلیت عرض می نماییم. باشد که رهرویی راستین برای ایشان باشیم

      



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    تازیانه های دولتهای استعمار هنوز بر گرده مردم جهان سوم نمایان است . هنوز بشر قرن بیست و یکم در زیر چکمه های سربازان و مزدوران کشورهای غربی له میش ود و زنان و بچه ها در تنگ ترین محاصره ها با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم میکنند و هنوز چشمهایی خون فشان از مرگ خانواده و جمعیتهای انسانی خون می گرید. وهنوز که هنوز است صفحاتی مبهم از تاریخ نگاشته به خون می باشدکه گم شده و یا نگارنده از شدت خجالت  آن را در جایی دور از چشم قضاوت مردمی و روزگار مخفی کرده است . و اینچنین روزگار دست های خود را از پشت بسته می بیند وسر در گوشه دیوار به امید منجی و روشنگر و منتقم و موعودی است تا بر زخمهای او مرهمی شفا بخش بگذارد.

    همه تاریخ ننگین غرب در ادعای دروعین آزادی خواهی و تلاش رساندن بشریت به صلح سر می شود و دریغ از کلامی که راست و حقیقت برای پیاده کردن عدالت خرج شده باشد.غرب و سیاستمداران و دیکتاتوری های غربی می خواهند مسلط بر همه اوضاع جهان باشند و در این راه ذره ای  به دیگران حق اظهار نظر نمیدهند. اینان همان دولتهایی هستند که بر سر مطامع نا مشروع که داشتند جنگهای خانمان سوز جهانی را بنیان کردند .دولتهای به ظاهر خواستار آزادی در تحقق هدفهای خود فراموش خانه و زندانهایی مخوف تفتیش عقاید را جا داده اند تا انسانهای معترض را به راحتی سر کوب و منزوی کنندو یا اینان را انچنان شست شوی مغزی دهند که به قولی اگر بگوید ماست سیاه است باورشان شود.همینطور در هر کجای این کره خاکی اگر مردمی سعی در نجات خود از یوق این دولتهای جبار را داشتند محکوم به فنا و نابودی می شدند. این مردم  اگرهم موفق شوند در مراحل بعد دسیسه ها و نقشه های براندازی به کار گرفته می شود تا مبادا در گرفتن حقوق و سر زمین خود موفق شوند . از این رو گروه کمین دست بکار می شود ؛ از هر دری وارد شده و ضربات خود را بر پیکره آزادیخواهان و استقلال طلبان وارد می سازند.گاهی با ترس و وحشت؛ گاهی با شایعه و دستکاری در حقایق و گاهی با زیر سوال بردن مقدسات و ارکانی که مبارزان به آن معتقد هستند. و در شدتهای بالاتر این حرکات به جنگهای میدانی و خیابانی نیز کشیده می شود. طوری که جامعه خواستار تحول و استقلال را نسبت به آ نچه برایش مبارزه می کنند در شک و شبهه فرو می برند و بازار شایعه در این میان بسیار داغ و پر رونق می شود. دشمن که  تفکرات استعماری را در سبد خود دارد با انواع جنگها به پیش می آید که معمولا  با جنگ روانی پا به عرصه میدان خواهد گذاشت. این را هم باید گفت که دشمن تا زمانی که افراد از بینش و ذکاوت بالایی برخوردار باشند و قوه تجزه و تحلیل مسایل را در خود بالا برده باشند هر گز موفق و پیروز نخواهد شد.

    نمونه های زیادی در طول سه دهه قبل و سه دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران در سرکوبی آزادی و استقلال این سر زمین به وقوع پیوسته است و هنوز هم در حال اتفاق می باشد. که اگر بخواهیم همه را در اینجا ذکر کنیم باید شاهنامه هفتاد من را بنگاریم. و اما اخیرا با نزدیک شدن زمان و مرحله دهم انتخابات و در طول تبلیغات زمان انتخابات و همچنین بعد از پیروزی 45 میلیونی مردم ایران اسلامی که دشمنان این سر زمین بار دیگر شکست سختی را متحمل شدند. پرده از نوعی دیگر از این مفسده ها و شیطنت ها واعمال فشارها پا گرفت ومرحله به مرحله این توطئه ها با یاری خدا وند به شکست منجر گردید. اگر هوشیاری جوانان ومردمی که در پای صندوقهای رای بودندنبود و اگر این ذکاوت مردمی منجر به باز شدن مشت دشمنان نشده بود انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با مشکلاتی سخت و به مرحله ای بسیار دشوار تر پیش می رفت.اما چیزی که از اول بحث باید گفته می شد و از روی عمد به شما مخاطب گرامی عرض نشد این بود که همه جنبش ها وقیام های عالم رهبرانی  داشتند که بعضا از سر نالایقی و بی تجربه گی  رهبریت آن  جنبش و حرکت به شکست محکوم می شد. اکنون جای بسی افتخار و خوشبختی است یاد آور شویم   که رهبریت ایران اسلامی در طی سه دهه بعد از انقلاب به بهترین و مقتدرانه ترین شکل و زیباترین حضور و با سنجیده ترین رفتار و عملکرد توانسته است مردم  را هدایت نموده وموجبات ترقی و استحکام پایه های ؛ایدئولوژی و اصول نظام اسلامی مردمی را فراهم آورده . وهمچنین در این ورطه بسیار دشواری که دشمنان از هر سو  با ایجاد رخنه و حرکات شیطنت آمیز  انقلاب و اهداف ان را هدف قرار می دهند سکان کشتی انقلاب اسلامی را هدایت نموده و پیروزی را به ارمغان آورده است.

     اکنون نیز مرحله ای از آن فشارها و جنگ های اهریمنی دشمنان حق و آزادگی و عدالت است که باید بسیار دقیق و عاقلانه حرکت کرد و نگذاشت دشمن در این مرحله پیروز شود و با پیروی از رهبر و احترام به اصول و قانون و همچنین در نظر گرفتن شرایط  کشور یک بار دیگر سر افراز  وسر بلند از دام دشمن و چنگال دژخیمانه آن گذشت و او را در هم شکست  .و چه عالمانه و دقیق رهبریت یک بار دیگر با بر ملا کردن دسیسه های دشمنان پرده از تو طئه ای دیگر  برداشتند و سخنانی فصل الخطاب و ماندگار را ایراد فرمودند. روشنگری رهبری از یک سو و پذیرش مردم قهرمان و آزاده از سوی دیگر  توانست مهر باطل شد دیگری بر همه توطئه های دشمنان بزند . اما آنچه باید در نظر داشت این است که هرگز دسیسه دشمنان  پایان ندارد و با ورود به مرحله های دیگر  دست بکار خواهند شد.  کلام آخر اینکه پیروزی از آن متقین است.والعاقبه للمتقین



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی