سفارش تبلیغ
صبا ویژن







امروز در پی معرفی امام جمعه جدید شیراز مسئول دفتر مقام معظم رهبری حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی پیش‌از ظهر امروز در شورای اداری استان فارس با بیان اینکه : ابراز علاقه مردم و حمایت آنان از نظام و رهبری وظایف مسئولان نظام و دولت را سنگین‌تر می‌کند.
وی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با سال‌های دیگر قابل مقایسه نبود و این نشان از محکم‌تر شدن روزافزون علاقه مردم به نظام است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به استعفای امام جمعه سابق شیراز اظهار داشت: خاطرات شیرین آیت‌الله حائری شیرازی در افکار مردم با گذشت زمان فراموش نمی‌شود.
وی افزود: با اینکه مقام معظم رهبری تمایلی به کنارگیری آقای حائری شیرازی از سمت سابق خود نداشتند، اما اصرارهای متعدد ایشان به‌ صورت کتبی و شفاهی موجب قبول این استعفا از طرف معظم‌له شد.


محمدی گلپایگانی تصریح کرد: علاقه رهبری به آیت‌الله حائری شیرازی و آثار برکات حضور ایشان در استان فارس مانع بزرگی برای قبول این استعفا بود.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه برای معرفی امام جمعه جدید در شهری که به‌گفته مقام معظم رهبری نگین درخشان کشور و سومین شهر مذهبی کشور است کار بسیار دشواری بود گفت: علاقه اقشار مختلف مردم جهان به دین چند برابر شده است و دوران مشعشع تشیع آغاز شده و به ‌زودی سراسر دنیا را فرا می‌گیرد.
وی افزود: این امر موجب می‌شود بار مسئولیت مسئولان سنگین‌تر شود.
محمدی گلپایگانی گفت: در مقدس‌ترین مکان‌ها و شهرهای جهان نمی‌توان به ‌راحتی زیارت کرد اما ایران آزادترین کشور جهان برای ابراز بندگی نسبت به خدا است
.

آیت‌الله اسدالله ایمانی

با توجه با این سخنان و دغدغه های رهبری معظم و با توجه به صحبتهای آیت‌الله حائری شیرازی( علت کناره‌گیری از سمت خود را وظیفه شرعی و رسالتی که در خدمت به انسان‌ها دارد توصیف کرد و گفت: هیچ کاری به ارزش نماز جمعه و امامت آن نیست و اگر عذر شرعی نداشتم باتوجه به علاقه مقام معظم رهبری عذر نمی‌آوردم و اگر اینچنین نبود، علاقه مردم دلیل کافی بود تا نخواهم از این سمت کناره‌گیری کنم.)  و گرامی داشت حضور همه جانبه ایشان در طی تصدی نمایندگی رهبری در استان فارس در اینجا سپاس و تشکر و بهترین درودها را به ایشان نثار میکنیم و از این همه زحمت و تلاش کمال قدردانی را داریم.و با توجه عمیق مقام معظم در طی این مدت درخواست استعفای ایت الله حائری شیرازی و قبول و آن تا اکنون که فرد ی لایق و ولایتمدار را در جانشینی ایشان برگزیدند و به جواب درخواستهایی که مردم شهید پرور فارس و بخصوص مردم انقلابی شیراز  داشتند بنده نیز در یک درخواست رسیدگی به این مسئله مهم مقاله ای ای تدوین کردم به تیتر  بعد از پذیرفتن استعفای آیت الله حائری بهترین گزینه آیت الله ایمانی است واکنون دوستانی که فرمودند رهبری توجه ای به خواست و ضرورت نمیکنند بدانند که ایشان بر همه چیز اشراف خاص دارند. و خدا وند را به واسطه وجود پر از برکت مقام ولایت شکرگزار و تسبیح گویانیم انشا الله سایه پر برکت ایشان را تا انقلاب حجت اش بر جهانیان مستدام و سلامت بدارد و دشمنان را روز به روز ضعیف تر و زبون تر بنماید.

و خدا وند را به  وجود برگزیده شدن امام جمعه جدید شهرمان شکرگزاریم که شخصیتی چنین خاضع وفروتن و ولایتی را به شهرمان ارزانی داشت. نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید شیراز آیت‌الله اسدالله ایمانی، امروز در طی صحبتهایشان فرمودند:آیت‌الله حائری شیرازی در این 30 سال حتی یک‌بار هم نماز جمعه را ترک نکرد مگر در مواقع سفر و بیماری.
آیت‌الله اسدالله ایمانی افزود: خوشحالم از اینکه این نالایق را مورد اعتماد خود قرار داده‌اید آنهم در شهری که 14 هزار لاله شهید دارد و زادگاه دانشمندان و فلاسفه بزرگ جهان است.
ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود فرمودند:خوشحالم در شهری ادای تکلیف می‌کنم که بعداز آیت‌الله شهید دستغیب، متفکر عظیم و ایده‌پردازی مثل آیت‌الله حائری شیرازی 30 سال هدایت فکری این استان را عهدار بوده است که دیگر استان‌ها را هم تحت‌الشعاع قرار داده بود.
آیت‌الله اسدالله ایمانی با بیان اینکه امام جمعه به هیچ حزبی و گروهی تعلق ندارد، گفتند: امام جمعه نماینده ولی فقیه است و صحبت‌های او نیز صحبت‌های مقام معظم رهبری است و با این ویژگی در خدمت شما هستم.

آیت الله اسدالله ایمانی ، امام جمعه شهر شیرازنماز جمعه شیراز به امامت آیت الله اسدالله ایمانی

مردم قهرمان و شهید پرورمان از ساعات اولیه روز در یکی از میادین شهر با تجمع مردمی و خود جوش خود که از چند روز پیش تدارک دیده بودند برای استقبال پر شور و پر اذهام ار نمایند جدید ولی امر مسلمین حاضر شدند و با شعارها و حمل عکسها و پلاکارد ها و همچنین شاخه های گل و قربانی های متعدد از ورود مقام شامخ روحانیت و امام جمعه جدید استقبال کردند همچنین با شعارهایی چنین (درود بر حائری ؛ سلام بر ایمانی) و شعار هایی اینچنین از زحمات امام جمعه سابق برای زحمات بی دریغ ایشان در طی سالهای که متصدی این سمت بودند قدر دانی ویژه ای کردند. و با این حضور زیبا و با شکوه تیری دوباره و برنده بر چشمان حسودان و دشمنان و منافقین زدند که ما مردم همواره گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر معظم خود هستیم. وقتی خود را در این دریای بیکران دیدم بسیار خدا وند راشکر کردم که در بین اینچنین مردمی و در زیر پرچم و سایه اینچنین رهبری آگاه و هوشیار و متفکر زندگی می کنیم.

نماز جمعه این هفته رنگ و بوی خاصی داشت. نماز جمعه رابه امامت آیت الله ایمانی و نماز عصر را با امامت آیت الله حائری شیرازی اقامه کردیم. روزی به یاد ماندنی و شکوهی از عظمت انقلاب و جمهوری اسلامی در خاطره ها ثبت گردید.
آیت الله اسدالله ایمانی ، امام جمعه شهر شیراز



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی