سفارش تبلیغ
صبا ویژن







عالیجنابان آشوب»
88/4/18 3:21 ص

عالیجنابان آشوب
مرور جملات و مواضع برخی تجدیدنظرطلبان که به مثابه "عالیجنابان آشوب" با وسوسه های خویش زمینه ذهنی جامعه را برای برخورد آشوبگرانه علیه دولت آماده کردند، می تواند ما را در شناخت بیش از پیش تحولات اخیر رهنما باشد.

در این نوشتار به بررسی مواضع حلقه ای که تا به امروز جبهه "نه احمدی نژاد" را مدیریت کرده و زمینه های تشویش اذهان عمومی و دعوت به آشوبگری و اغتشاشات خیابانی را فراهم نموده اند می پردازیم:
(متن کامل یادداشت در قسمت ادامه مطلب موجود است)

عالیجنابان آشوب

 

مرور جملات و مواضع برخی تجدیدنظرطلبان که به مثابه "عالیجنابان آشوب" با وسوسه های خویش زمینه ذهنی جامعه را برای برخورد آشوبگرانه علیه دولت آماده کردند، می تواند ما را در شناخت بیش از پیش تحولات اخیر رهنما باشد.
در این نوشتار به بررسی مواضع حلقه ای که تا به امروز جبهه "نه احمدی نژاد" را مدیریت کرده و زمینه های تشویش اذهان عمومی و دعوت به آشوبگری و اغتشاشات خیابانی را فراهم نموده اند می پردازیم:
فائزه هاشمی رفسنجانی: می‌خواهیم نکبت موجود از بین برود. (2/3/88 ورزشگاه آزادی)

ع-م (همسر یکی از بزرگان هوادار موسوی): اگر تقلب شود از مردم می‌خواهم با حضور در خیابان‌ها واکنش نشان دهند. اما در صورتی که تقلب انجام نشود مطمئن هستم که میرحسین موسوی رای خواهد آورد. (22/3/88 سایت آفتاب)

حسین مرعشی:احمدی نژاد از بنی صدر بدتر است. (30/1/88 روزنامه کیهان)

محمد هاشمی رفسنجانی:احمدی‌نژاد یک قدم هم جلوتر از دیکتاتورها بر می‌دارد. (15/3/88 سایت جمهوریت)
انتخابات سال 84 را یک کودتای مخملی می دانم که کارگردان آن انگلیس بوده است.(20/3/ 88 سایت سلام)
احمدی نژاد روی ناصرالدین شاه را هم سفید کرد.(20/3/88 سایت سلام)

محمدرضا خاتمی:از نظر روانی باید اینگونه نشان دهیم که در اوج حاکمیت اقتدارگرایان آنها از همه چیز حتی دین و مقدسات به عنوان ابزار استفاده کرده اند و با تمسک به همه امکانات بیت المال، بودجه و رسانه ملی را در اختیار گرفته اند.(مراسم افتتاح ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در زاهدان28/2/88)
ما هم از اینکه توده‌ها و محرومین به احمدی‌نژاد رأی دهند، نگرانیم. (مراسم افتتاح ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در زاهدان 28/2/88)
شرایط مدیریتی احمدی نژاد مانند دوره حمله مغول است.(28/2/88 خبرگزاری ایلنا)

الویری شهردار اسبق تهران: نگاه احمدی نژاد مبتنی بر عوام فریبی و گداپروری است و تداوم رویه موجود برای کشور خطرناک است.( 18/2/88جوان فردا)

یدالله اسلامی عضو ارشد حزب همبستگی: مشکلات فزاینده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آینده را در خطر قرار داده و ما با خطر بی توجهی به مبانی برنامه ریزی سطحی نگری، عوام فریبی هستیم.(20/1/88 سایت جمهوریت)

مهدی هاشمی رفسنجانی:احمدی نژاد هم مثل بنی صدر است. (7/1/88 سایت یاری نیوز)

م-م ، مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت: از شورای نگهبان می خواهم در انتخابات ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد را رد صلاحیت کند او رجل سیاسی نیست. هیچ یک از دولت های گذشته به اندازه این دولت نسبت به رهبری بی اعتقاد نیست.(13/2/88 سایت آفتاب نیوز)

عرب سرخی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین: دولت نهم دیوانه وار منابع را هدر می دهد.(23/2/88 سایت جمهوریت)

مصطفی تاج‏زاده در جمع اهالی جهرم در تالار ارشاد جهرم: (20/3/88 سایت قلم نیوز): در چهار سال گذشته دانشگاه ما پادگانی اداره می شد این آزادترین کشور دنیا است؟
دولت طی چهار سال گذشته خفقان ایجاد کرد.
امیدواریم با حضور گسترده مردم ایران و آذربایجان هرچه سریعتر عمر دولت دروغ به پایان برسد.
آذربایجان و تبریز نه فقط باید رای اول را به مهندس موسوی بدهد بلکه باید ایران را به چالش بکشاند.تبریز (13/3/ 1388 سایت قلم نیوز)
من اسم اینها را [اشاره به دولت نهم] شاهنشاهی اسلامی گذاشته ام.
در زمان شاه هیچ محدودیتی در هیچ زمینه ای نداشتیم.احمدی نژاد دوباره رای بیاورد تبدیل به زیمبابوه اسلامی هم می شویم ، امروز به " گابن" اسلامی رسیده ایم.سقز (6/3/ 1388 سایت قلم نیوز)


بهزاد نبوی در گفتگو با روزنامه کلمه سبز 10/3/88 :روش‌هــای جــریـان مقـابـل آقـای مـوسـوی روش‌هـای اسـتـالـیـنـی اسـت.آقایان [اشاره به دولتمردان کنونی] می‌توانستند ادعا کـنـنـد اگـر رای مـی‌خـواسـتـیم، سکه بهار آزادی توزیع مـی‌کردیم.
در کشور خود و در کنار ملت خود خواهم ایستاد و شیادان، کذابان و رمالان را رسوا کرده و وادار به پیروی از راه بنی صدر خواهیم کرد.

محسن امین زاده (جلسه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در اردیبهشت ماه 1388):دولت سیب زمینی مجانی توزیع می کند.احمدی نژاد با سیاست سرد نگه داشتن فضای انتخابات و توزیع گسترده ی پول های بیشتر میان مردم، به خریدن غیر مستقیم رای و تغییر این وضع آرای خود و پیروزی امیدوار است.طبق برنامه دولت قرار بود بیش از 20 میلیارد دلار پول توزیع شود که مجلس در قانون بودجه ی سال جاری به صورت قانونی جلوی آن را گرفت.برخی از رسانه‌های حکومتی نیز انتخابات را رها کرده‌اند.
بعدا فاش شد هزینه ی 2 میلیارد تومان پول آش توزیع شده میان مردم در تهران از بودجه ی شهرداری بود که خرج حدود 10 میلیون کاسه آش به قیمت تمام شده برای شهرداری در آن زمان [دوران شهرداری دکتر احمدی نژاد] می شود.

عبدالله رمضان زاده، در مراسم گرامیداشت سالروز دوم خرداد 88 در یزد:گزارش وزارت اطلاعات این است که در استان قم از مجموع پولی که برای مشاغل زودبازده داده شده، تنها چهار درصد به نتیجه می‌رسد.
عقلانیت و کلان‌نگری از قوه‌ی مجریه نظام رخت بربسته است.
خبرهایی مبنی بر فشار بر وزارت نفت وجود دارد تا یک رقم 700 میلیون دلاری را برای این گونه خرج ها در اختیار دولت قرار دهد.گفت وگو با روزنامه «اعتماد»3 خرداد 88

احمد زیدآبادی پس از اعلام نتایج انتخابات :این آراء مدیریت شده و منطبق با واقعیت نیست.این باید درسی شود که همه از این پس تا شرایط یک رقابت عادلانه نباشد، وارد عرصه انتخابات نشوند.احمدی‌نژاد به زودی در باتلاق بحران هسته‌ای گرفتار می‌شود. از این پس ممکن است مشروعیت ایشان [دکتر احمدی نژاد] زیاد جدی گرفته نشود.
نظام سیاسی، راه مشارکت جوانان و بسیاری مردم را با این روند، برای همیشه بست. (مصاحبه با دویچه وله 23/3/88)

مستندات فوق صرفا قطره ای ناچیز از پروژه سونامی تخریب و عملیات روانی کسانی است که در جبهه "نه احمدی نژاد" گرد آمده اند و با تهییج افکار عمومی علیه منتخب ملت و به تبع آن شعله ور ساختن آتش فتنه در خیابان های شهرمان تلاش نمودند شیرینی انتخابات 22 خردادماه 88 را که تداوم حماسه خدمت را معنا بخشید ؛ در کام ملت تلخ کنند. هرچند که این خوابی است که به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد.


  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی