سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

هوالمحبوب

خدا رحمت کند شهید دیالمه و شهید آیت را این دو همیشه در ذهن من  به عنوان پیشقراولان بصیرت در میدان فتنه یادشان  زنده است روزهایی که بنی صدر آن ملعون با فتنه گری در مقابل نیروهای انقلابی و در زمان بنیان گذار انقلاب همچون این روزها که باند سیاه و مخوف کروبی و موسوی و خاتمی در مقابل انقلابیون و رهبر بزرگوار انقلاب و خلف صالح خمینی (ره) سعی در فتنه گری  می کنند ، می کرد این شهیدان با بصیرت بر علیه او روشنگری  می کردند و امروز بعد از گذشت نزدیک به سه دهه بصیرت این مردان خدا در خصوص موسوی نیز نشان از بینش عمیق و الهی و شناخت دشمنان بالقوه انقلاب را حتی در سالهایی دور می دهد چرا که آنها در خمیر مایه موسوی چیزی را می دیدند که امروز ما بعد از گذشت نزدیک به سه دهه ذات خبیث آنها را در فتنه گریها و ایستادنشان را در مقابل نظام می بینیم /.

نامه یک دانشجوی بسیجی به میرحسین؛

آقای موسوی! پیش بینی شهید دیالمه یادتان هست؟

از بصیرت بسیجیان زمان جنگ می گویید؛ شهید دیالمه یادتان هست؟ بله این شهید بزرگوار هم بصیرت بالایی داشت، می دانید او در مورد آینده سیاسی شما چه پیش بینی کرده است؟ او معتقد بود شما در آینده در مقابل نظام خواهید ایستاد، به نظر شما پیش بینی این شهید امروز محقق نشده است؟

جناب آقای موسوی

باسلام

بیانیه شماره 15 شما، مرا به نوشتن این نامه واداشت تا به شما نکاتی را به عنوان یک دانشجوی بسیجی یاد آور شوم.

انتخابات88، نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و نشان داد که حکومت دینی پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته است اقتدار و توانایی خود را با مشارکت حد اکثری نشان دهد.

اما متأسفانه پس از انتخابات جنابعالی ادعایی را مطرح کردید که هیچگاه برای آن مدرک و دلیلی ارائه ندادید و سعی کردید با قشون کشی خیابانی و تحریک طرفدارانتان، از نظام امتیاز بگیرید. جنابعالی هنوز هم بر ادعای غیر واقعی خود اصرار دارید و هیچگاه حاضر نمی شوید نسبت به ادعای خود در رسانه ها توضیح دهید.

جناب موسوی!

قطعا شما بیش از هم نسلی های ما وجود پربرکت حضرت امام (ره) را درک کرده اید؛ جنابعالی بخوبی می دانید که امام خمینی (ره) همواره تا چه حد با سیاست های خیابانی و قشون کشی های جریانی برای امتیازگیری مخالف بودند و دائما تاکید می کردند که «میزان رای ملت است»؛ اما متاسفانه امروز شما بر خلاف توصیه آن پیر سفرکرده، چنین سیاست مخربی را برای پیگیری خواسته ناحق خود درپیش گرفته اید.

آقای میرحسین موسوی! جنابعالی امروز هم با استدلال هایی ناموزون و احساسی در قالب «بیانیه های سریالی» هیچ تلاشی برای بازگشت به قانون و فصل الخطاب ملت نکرده و هیچ قدمی برای شفاف سازی ادعاهای خود بر نمی دارید.

امروز شما بذر تردیدی را در  جامعه کاشتید که دشمنان قسم خورده ملت، چشم به محصول بی حاصل آن دوخته اند.

برادر عزیز! آیا تا کنون با خود فکر کرده اید چرا دشمن اینچنین بی محابا و آشکارا از شما حمایت می کند؟ چرا باید منافقین و سلطنت طلبان برای جنابعالی که زمانی افتخارتان نخست وزیری امام و خط امامی بودن بود، سینه چاک کنند؟

هیچ از خود سئوال کرده اید که چرا دشمن در سناریوی نافرجام انقلاب مخملی، نقش «گورباچوف ایران« را  برازنده شما دانسته است؟

شما بیشتر از ما در زمان جنگ حضور داشته اید و این را خوب می دانید هنگامی که در میدان جنگ یک رزمنده راه خود را  گم کند همواره خط آتش دشمن راه را به او نشان می دهد، هرجا را که دشمن مورد هدف قرار دهد همانجا مواضع خودی است. اما امروز دشمن از موضع شما بر سر جمهوری اسلامی آتش رسانه ای می ریزد!

برادر خط امامی!

شما در یکی از بیانیه های اخیر خود، بسیجیان را بی نیت و چشم بسته خطاب نموده اید. آیا بخاطر نمی آورید که همین بسیجیان که امروز همچون دوران جنگ مظلومانه مورد توهین قرار می گیرند، چند روز قبل از انتخابات تمام این حوادث پس از انتخابات را پیش بینی نموده و از شما خواستند که نسبت به این فتنه هوشیار باشید؟ اما صد افسوس که هوایی دیگر در سر می پروراندید؟

شما  از فتنه سخن می گویید.

ادامه این مطلب را در اینجا بخوانید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی