سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم

قرآن کریم :

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

کلامی از امام راحل:

 شهادت یک هدیه ای از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند.

مقدمه

اینجا کسی شهید شده است. کسی کتک خورده است. کسی بدنش از ضربه‌های چوب و چماق کوفته شده است. کسی بدنش را با چاقو سوراخ سوراخ کرده‌اند. اما نباید گریه کنی. نباید دردت را بگویی. باید درد را در خود پنهان کنی. هوار نمی‌کشی، به همین خاطر نادیده‌ات می‌گیرند. در رسانه ها انکار می‌شوی. هیچ‌کس هم اجازه ندارد تسلیت بگوید. چرا که باید امنیت ملی حفظ شود. انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. خانه‌ای سوخته، اتومبیلی آتش‌گرفته و دل‌هایی پرپر… نه تلویزیون نگاه کرده‌ام و نه از کسی شنیده‌ام. من خودم دیده‌ام… درد این است که حتی برای شناسایی‌شان هم باید خودمان وارد عمل شویم و با وبلاگ زدن شهدای‌مان را پیدا کنیم و معرفی کنیم و گرنه انگار هیچ‌کجای دیگر درد این شهدا را ندارد‌. شهید از این مظلوم‌تر هم می‌شود؟ لااقل بیایید برای شادی روح‌شان فاتحه بخوانید. کمترین کاری که برای آن شهدای مظلوم بر می‌آید…آذرباد

 گوشه ای از زندگی نامه حسین:

حسین هفده سال پیش در روز شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرای اطهر(س) متولد شد.

چهل روزه بود که در اثر بیماری شدید کبدی پس از گرفتن عکس و آزمایشات متعدد، پزشکان معالج از ادامه زندگی اش نومید شدند. که با دعا و توسل به حضرت موسی بن جعفر (ع) خدا او را شفا داد.

اکثر اوقات زندگی حسین در مسجد و بسیج سپری می شد - او با باور عمیق در این مسیر بسیار فعالانه تلاش می کرد.

کلاس سوم دبیرستان را در رشته کامپیوتر به پایان رسانیده بود و در کنکور کاردانی در همین رشته پذیرفته شده بود.

حرفهای مادر حسین: 

حسین آخرین فرزند و سوگلی اعضای خانواده و کلامش زینت بخش محفل خانوادگی ما بود.
من روزی 1000 تومان پول توجیبی و رفت وآمد به حسین می دادم اما معمولاً او با پای پیاده از مدرسه به خانه می آمد و به رغم اینکه فکر می کردم پولهایش را تنقلات می خرد، پس از شهادتش امام جماعت مسجد ، به ما گفت که روزی 1000 تومان برایش می برده و از او می خواسته که پولش را برای کمک به خانواده های بی بضاعت، ایتام و فقرا خرج کنند.
پسر من عاشق شهادت بود و بالاخره به آرزویش رسید.
او در روز شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرای اطهر(س) متولد شد و در روز ولادت با سعادتش در حالیکه به خواهرانش تبریک گفت به صورت ویژه سراغ من آمد و ضمن عرض تهنیت به من گفت: مادر جان روزت مبارک، از اینکه پولی برای خرید هدیه مناسب شما ندارم عذر می خواهم.
 
نحوه شهادت:
طی اغتشاشات اخیر حسین یکی از نیروهای آماده‌باش و داوطلب در ایجاد آرامش بود که 3 روز قبل از شهادت، حکم مأموریت از طرف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دریافت کرده بود.
وی در ساعت 12 شب 25 خرداد با اعلام اغتشاش در اطراف سعادت‌آباد، به همراه فرمانده گردان عاشورا و نیروی بسیج اکیپ موتور‌سوار به سمت سعادت‌آباد رفتند.
گروه شهید کبیری و 4 نفر از دوستانش کنار جاده با موتور ایستاده بودند که اغتشاشگران با استفاده از خودروی پراید با وارد کردن ضربه سختی به شهید کبیری متواری شدند.
با ضربه سختی که به شهید کبیری وارد شد، وی از ناحیه شکم و دو پا مجروح و همچنین دچار خونریزی داخلی شد و ساعت 2:30 دقیقه بامداد وی را به بیمارستان شهید مدرس انتقال دادند.
حسین بر اثر خونریزی داخلی به کما رفته و ساعت 3 بعدازظهر در بیمارستان شهید مدرس به شهادت ‌رسید.

پیکر پاک او روز ?? خرداد با حضور مسئولان و فرماندهان بسیج و سپاه ناحیه مقاومت بسیج ری، ائمه جماعات مساجد و هزاران نفر از مردم شهرری تشییع و به خاک سپرده شد.
 
و کلام رهبر عزیز
سید ما، مولای ما؛ دعا کن برای ما؛ صاحب ما توئی؛صاحب این کشور توئی، صاحب این انقلاب توئی، پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، با حمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما.


  • کلمات کلیدی :
  •  

    مسئولان دستگاه قضائی بند هفت پیام هشت ماده رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه را اجرا کنید و نگذارید کار به جایی برسد که مردم خود در اقدامی انقلابی بند "م" وصیت نامه امام را اجرا کنند.

    ماده هفت پیام هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه:

    7 - در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضى دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهى نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادى نمیتواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب کشى معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هرمسند باید برخورد یکسان صورت گیرد.

    بند "م" وصیت نامه امام خمینی (ره):

    و مردم‌ و جوانان‌ حزب‌اللهی‌ اگر برخورد به‌ یکی‌ از امور مذکور نمودند به‌ دستگاههای‌ مربوطه‌ رجوع‌ کنند و اگر آنان‌ کوتاهی‌ نمودند، خودشان‌ مکلف‌ به‌ جلوگیری‌ هستند. خداوند تعالی‌ مددکار همه‌ باشد.

    جنبش وبلاگی مر قانون:

    ما وبلاگ نویسان نیز همانند سایر تشکلها دهم اردیبهشت ماه سالروز ابلاغ پیام رهبری به سران سه قوه را مهلت برخورد قانونی با دانه درشتها قرار خواهیم داد و در صورت عدم برخورد و مسامحه با مفسدین اقتصادی اعتراضات خود را به شکل جدی تری دنبال خواهیم نمود.



  • کلمات کلیدی :
  •  

    سردار شهید حاج محمود ستوده جانشین لشکر 33 المهدی

    تاریخ شهادت : 26/12/1363 - شلمچه

     برادران! این دنیا، دنیای آزمایش است و همه می دانیم که هیچکدام ماندگار نیستیم و همگی خواهیم رفت. فقط مواظب باشیم پرونده ما سفید باشد و …

    سردار شهید حاج عباس کریمی فرمانده لشکر 27 محمد رسول ا...

    تاریخ شهادت 23/12/1363- شرق دجله

    با چهره ای خندان شهادت مرا به یکدیگر تبریک بگویید / جان عباس هدیه ای برای اسلام عزیز و امام امت و امت امام بود همیشه با توکل به خدا و توجه به ائمه معصومین(ع) و اطاعت از دستورات رهبر عزیز و عالیقدرمان بر دشمنان بتازید تا آنها را از صفحه روزگار بردارید و هیچ وقت بر پیروزیهایتان مغرور نشوید.

    سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول ا...

    تاریخ شهادت: 17/12/1362- طلائیه

    به گفته امام تا ظهور امام مهدی (عج) با یک دستمان سلاح و با یک دستمان قرآن باید بگیریم و طبق دستورات ولایت امروز در جامعه انقلاب اسلامی ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب الله والسلام. خط سومی نداریم. در این روند و در این قانون و در این چارچوب، باید اطاعت محض از دستورات ولایت سمبل فکری و عقیدتی و انسجام روحی و معنوی برای یک مؤمن و یک انسان حزب الله باشد و خواهد بود

    سردار شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا

    تاریخ شهادت 25/12/1363 – شرق دجله

    اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده باز کم است. آگاه باشیم که سرباز راستین و صادق این نعمت شویم. خطر وسوسه های درونی و دنیا فریبی را شناخته و بر حذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل، تنها چاره ساز ماست.

    سردار شهید حاج حسین خرازی – فرمانده لشکر 14 امام حسین

    تاریخ شهادت: 8 اسفندماه سال 1365- شلمچه

    از مردم می‌خواهـــم که پشتیبان ولایت فقیـــــه باشند، راه شهـــدای ما راه حق است، اول می‌خواهم که آنهـــا مرا بخشیده و شفاعـــــت مرا در روز جزا کنند و از خدا می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه آنها باشم. آنهایی که با بودنشان و زندگی‌شان به ما درس ایثار دادند. با جهادشان درس مقاومت و با رفتنشان درس عشق به ما آموختند. از مسئولین عزیز و مردم حزب‌الهی می‌خواهم که در مقابل آن افرادی که نتوانستند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف کننــــد و الان در کشـــور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی زده‌اند در مقابل آنها ایستادگی کنید و با جدیت هر چه تمامتــــــر جلو این فسادها را بگیرید.

    سردار شهید حمید باکری قائم مقام لشکر 31 عاشورا

    تاریخ شهادت: 6/12/1362 – جزیره مجنون

    «دعا کنید که خداوند شهادت را نصیب شما کند، در غیر این صورت زمانی فرا می‌رسد که جنگ تمام می‌شود و رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند:1- دسته‌ای که به مخالفت با گذشته خود برمی‌خیزند و از گذشته خود پشیمان می‌شوند.2- دسته‌ای که راه بی‌تفاوت را بر می‌گزینند و در زندگی مادی غرق می‌شوند.3- دسته‌ای که به گذشته خود وفادار می‌مانند و احساس مسئولیت می‌کنند که از شدت مصائب و غصه‌ها دق خواهند کرد.پس از خداوند بخواهید با وصال شهادت از عواقب زندگی بعد از جنگ در امان بمانید، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خیر نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن هم بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

    یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.



  • کلمات کلیدی :
  • در سال‌های اخیر در جامعه ما حرف ها و حدیثهایی درباره‌ی بعضی از فرزندان و وابستگان مقامات و شخصیت‌ها بر سر زبان‌ها افتاده است.

    شاید برخی از این حرفها و سخنها در راستای تخریب شخیتها صورت
    گیرد که این کار اولاً از لحاظ شرع گناهی بس بزرگ است و از منظر قانون جرم
    اما برخی دیگر از این حرفها که صحت آن برای مردم محرز شده است اما هنوز
    کسی یارای مقابله با آن را ندارد.

    آقازاده ها چه کسانی هستند؟

    آقازاده ها قشری متشکل از فرزندان و خانواده دولتمردان قدیم
    و جدید می باشند که به سبب قرابت و خویشاوندی با مسئولین در فعالیتهای
    تجاری و بازرگانی و سیاسی حضور دارند و سهم خواهی آنان به سبب این قرابت
    بسیار است.

    بعضی از آنها اکنون به یک مرفه بی درد تبدیل شده اند.

    از امکانات دولتی خاص بهره می برند و آنجا که به صف طولانی بر می خورند با یک تلفن خود را در جلوی صف قرار می دهند.

    اگرچه رانت و رانت خواری حرام است اما بعضی از آنها که قومشان متخصص تشخیص حرام و حلال است، رانت را برای آنها مجاز دانسته اند.

    آنگاه که مرتکب خلافی می گردند خط و نشان برای قانون می کشند و چوب قرابتشان را بر سر قانون می گذارند.

    هر گاه به چراغ قرمز قانون بر می خورند با اشاره ای دکمه چراغ برای عبورآنها سبز می شود تا به راحتی از آن گذر کنند.

    اگر قانون مقابل آنها سر سختی کند در محل دورزدن ممنوع، دور زدن برای آنها آزاد می گردد.

    آقازاده ها همیشه در حاشیه امن قرار دارند به راحتی و با آرامش، امنیت، زندگی می کنند همه را تعقیب می کنند و خود تحت تعقیب نیستند.

    آقازاده ها جنسشان از مردم نیست آنها شاید موجودات
    جدیدی باشند که هیچ کس دسترسی به آنها ندارد که اگر به آنها بگوئیم افسانه
    ای دور از انتظار نیست.

    آری موجودات افسانه ای

    یاقانون ضعیف است یا مجریان و ضابطان آن فرض اول را نمی توان
    قبول کرد چرا که قانون ما قانونی است اسلامی و عدالت اسلامی افتخار قانون
    ماست.

    اما فرض دوم درست است مجریان و ضابطان قانون مسامحه میکنند و هنوز نتوانسته اند قدرت قانون را به رخ قرابت آنان بکشند.

    آیا هنوز باید افسانه آقازاده ها افسانه بماند.

    و چه خوب نگاشته مسعود خان ده نمکی در وبلاگش

    ای کاش یکی از نامزد ها بیاید و بگوید در کنار گشت های  ارشاد مردم گشت هایی هم برای ارشاد این آقازاده ها راه بیاندازیم!



  • کلمات کلیدی :
  • پیامکهای ولایی»
    88/11/5 5:15 ع

     ?- یک نفر را مثل آقاى
    خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى اش
    بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمى کنـید، ایشان را من سالهاى
    طولانى مى شناسم (امام خمینی)



    ?-شما (آیت الله خامنه ای)همچون خورشید روشنی می دهید (امام خمینی)



    ?- عشق یعنی یک خمینی سادگی    عشق یعنی با علی دلدادگی

    عشق یعنی لافتی الا علی            عشق یعنی رهبرم سید علی



    ?- ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم           در ره عشق جگردار تر از هر مردیم

    هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را          دور سید علی خامنه ای میگردیم


     ?- اینروزها که حادثه بیداد می کند                  دل از فراق روی تو فریاد می کند

    برگرد ای مسافر تنهای فاطمه                     بانگ تو قلب رهبرم را شاد می کند



    ?- این گردبادها که به غیرت درآمده                  تسلیم رهبرند که توفان نمی کنند



    ?- ما منتظر صبح شب یلدائیم                        آماده برای فرج فردائیم
    فردا که عزیز فاطمه(عج)می آید                   با "خامنه ای"به کربلا می آییم



    ?- گفتند که عاشقی و دیوانه‌نه‌ای                  در باب خیال و خم ابروی که‌ای
    گفتند بگو؛ به قصد قربت گفتم                    سید علی الحسینی الخامنه‌ای



    ?- در کشور عشق مقتدا خامنه ایست                        فرماندهی کل قوا خامنه ایست
    دیروز اگر عزیز مصر یوسف بود                      امروز عزیز دل ما خامنه ایست



    ??- تصویر خدا عکس گل آمنه است                   بر کوه دلم نام علی قایمه است 

    احمد بودش یارو علی یاور او                     هر کس که محب علی خامنه است



    ??- خدایا ستاره ها رفتند خورشید را نگه دار


    ??- تاب منجلی را بنگرید چهره سید علی را بنگرید

    چهره آقا شبیه آینه است نام امروز خمینی، خامنه است



    ??- حقا که تو از سلاله فاطمه ای         با خنده خود به درد ما خاتمه ایی
    زیباتر از این نام ندیدم به جهان       سید علی الحسینی الخامنه ای



    ??- آهن آب دیده را زنگ عوض نمی کند             چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند
    به خیل دشمنان بگو ، به کوری دو چشمتان              مطیع امر رهبری ، رنگ عوض نمی کند



    ??- در حـــفاظـــت ز امیــــرم علی خــــامـــنه ای می شــــوم مـــیثــــم تــــمار ، بـــه دارم بـــزنیــد



    ??- امروز که راه عشق پر پیچ است       حکم آنچه تو میکنی دگر هیچ است



    ??- ما منتظریم تا محرم گردد       هنگامه ی امتحان فراهم گردد
    ما میدانیم و تیغ و حلقوم شما        یک مو ز سر علی اگر کم گردد



    ??- با خامنه ای کسی نگردد گمراه              او در شب فتنه میدرخشد چون ماه

    در هر نفسم برای او میخوانم                      لا حول و لا قوه الا بالله



    ??- هرگز به غیر جانان ما جان نمی فروشیم       جان می دهیم اما جانان نمی فروشیم

    دشمن اگر ببخشد کاخ سفید خود را            یک تار موی رهبربر آن نمی فروشیم



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی