سفارش تبلیغ
صبا ویژن







دوستان “حزب الله سایبر”  دیداری را ترتیب داده اند با جانبازان عزیز و مظلوم اعصاب و روان، آنانی که خود را وقف کردند. آنها که ایستاند تا بمانیم…

 

عیادت از یادگاران جنگ تحمیلی و ارزش نهادن به حرکت مقدس آنها شاید کوچکترین کاری باشد که من و تو می توانیم انجام دهیم. من و تویی که ادعایمان، گوش فلک را کرده است و در عمل هنوز اندر خم نامگذاری 4 کوچه و خیابان به نام شهدا مانده ایم.

از اینرو در نظر داریم برای دیدار با یادگارانی که در هیاهو های شهر از یاد رفته اند، از مرزهای قاب کتاب خاطرات و بعضا تلویزیون و مصاحبه و هزار و یک کار کلیشه ای دیگر، پا را فراتر گذاریم و در آستانه سال جدید، برای ساعاتی هم که شده، عمر ناچیزمان را وقف کسانی کنیم که جوانی شان را وقف ما کرده اند.

جانبازان اعصاب و روان بیمارستان نیایش روز چهارشنبه 24 اسفند ماه 1390 ساعت 3 عصر ، چشم به راه من و تو هستند تا در آستانه سالی نو با یک بغل احساس پا به خانه محصورشان گذاریم و دل های زندانی شان را با لبخند رهایی بخشیم.

آدرس:سعادت آباد،بالاتر از میدان کاج،روبروی بیمارستان شهید مدرس،نگارستان یکم،گلستان یکم،پلاک



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    تشکیل شورای عالی فضای مجازی و انتصاب اعضای حقیقی و حقوقی آن
    Formation of Supreme council of cyberspace and its members appointment
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن دستور برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند.
    رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد کند.
    متن حکم به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    گسترش فزاینده‌ فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی بویژه شبکه‌ی جهانی اینترنت و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، و لزوم سرمایه گذاری وسیع و هدفمند در جهت بهره گیری حداکثری از فرصت های ناشی از آن در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و ارائه خدمات گسترده و مفید به اقشار گوناگون مردم و همچنین ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی مستمر به منظور صیانت از آسیب های ناشی از آن اقتضا می کند که نقطه‌ی کانونی متمرکزی برای سیاستگذاری، تصمیم گیری و هماهنگی در فضای مجازی کشور بوجود آید. به این مناسبت شورای عالی فضای مجازی کشور با اختیارات کافی به ریاستِ رئیس جمهور تشکیل می گردد و لازم است به کلیه‌ی مصوبات آن ترتیب آثار قانونی داده شود.
    اعضای حقوقی این شورا عبارتند از: رئیس جمهور(رئیس شورای عالی)، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر اطلاعات، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای حقیقی: حجج اسلام و آقایان: دکتر حمید شهریاری، دکتر سیّدجواد مظلومی، مهندس مسعود ابوطالبی، دکتر کامیار ثقفی، دکتر رسول جلیلی، دکتر محمد سرافراز و مهندس علیرضا شاه میرزایی می باشند که برای مدت سه سال تعیین می‌شوند.
    این شورا وظیفه دارد مرکزی به نام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد نماید تا اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی در چارچوب مصوّبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد. نکات اساسی در مورد وظایف شورای عالی و مرکز فضای ملّی مجازی با تأکید بر توجه جدّی به آن، در پیوست این حکم ابلاغ می گردد.
    در پایان انتظار دارم، ضمن تسریع در تشکیل مرکز ملّی فضای مجازی، رئیس و اعضای محترم شورا تلاش بایسته را در جهت دستیابی این مرکز به اهداف تعیین شده به کار برند. کلیه دستگاههای کشور موظف به همکاری همه جانبه با این مرکز می باشند.
    سیّدعلی خامنه‌ای
    17/اسفند ماه/1390


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بسم الله ...

     


    یادواره سردار شهید سعید قهاری


    فرمانده لشکر نیروی مخصوص حمزه سید الشهدا (ع) در نبرد با گروهک تروریستی پژاک


    جمعه 19 اسفند 90 

     تهران – اتوبان شهید چمران – پل مدیریت – دانشگاه امام صادق (علیه السلام)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    حرم مطهر امام رضا علیه السلام در طول زمان، رخدادهاى تلخ و شیرین فراوانى را شاهد بوده است. این بناى بزرگ مذهبى ، رنجها و گوارایى هاى بسیارى را چشیده تا به وضعیت کنونى خود رسیده است. یکى از مهمترین حوادثى که حرم مطهر هشتمین امام شاهد آن بوده، واقعه معروف به (توپ بندى گنبد مطهر) است، که مرحوم محمدتقى مدرس رضوى در کتاب سال شمار وقایع مشهد شرح آن رخداد را چنین گزارش مى دهد :

    در اوایل محرم 1330، قشون روس سواره و پیاده با توپخانه و غیره از دروازه بالاخیابان وارد شدند و از کوچه چهارباغ به ارگ رفتند. تا چند روز به همین ترتیب قشون وارد مى شد و در ارگ و سربازخانه ها و منازل اطراف ارگ سکنى مى گرفتند. چندى بعد، قنسول روس جمعى از معاریف را دعوت کرد و اظهار داشت علت ورود قشون روس، براى عدم امنیت از نظر حفظ تبعه و رعایاى روس است و مقصود دیگرى نداریم.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بیانیه خبرگذاری ها و پایگاه های خبری

    متن بیانیه خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»
    تقویم پر رمز و راز انقلاب اسلامی ایران باز به نقطه ای درخشان رسید؛ آنجا که مردمش در میعادگاه 12 اسفند، حماسه ای از جنس بدر و خیبر آفریدند و با اشارت مولا و مقتدای خویش، هر چه دشمن و بدخواه و کینه‌توز را رسواتر و حقیرتر کردند. بگذار بوقهای تبلیغی و شیپورچی های وابسته به سیا و موساد و ام آی سیکس هر چه می خواهند بگویند و هر چه می خواهند به خورد افکار عمومی بدهند، بگذار پرزیدنت روسیاه کاخ سفید ترسش را پشت نعره‌ها مخفی کند، بگذار نتانیاهو و پرز بچه‌کش، خود را دوست مردم ضداسرائیل ایران بدانند. بگذار شیوخ عرب با الجزیره و العربیه، تا می‌توانند برای اربابان غربی خود خوش رقصی کنند، بگذار...
    اما ایرانی جماعت، مرد عرصه های سخت است؛ هر چه صحنه سخت تر، سیلی سخت تر و هرچه تحریم شدیدتر، تحقیر بیشتر. 12 اسفند، یک روز نبود که با طلوع خورشید آغاز شود و با غروبش پایان یابد، 12 اسفند ریشه در بهمن 57 دارد، در سوم خرداد، در سوم تیر، در 22 خرداد. و تو خود خوب میدانی که این روز را پایانی نیست و این خورشید را غروبی نخواهد بود.
    اصحاب رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران و همه آنهایی که قلمشان را بر اکتاف بصیرتشان حمل می کنند، در مقابل این رشادت و استواری ناب سر تعظیم گذاشته و خود را بیش از بیش در پیروی از گفتمان نورانی و مقدس انقلاب اسلامی و مکتب امام(ره) آماده و مهیا می دانند و ضمن تشکر و سپاسگذاری از خروش عاشقانه ملت در حماسه 12 اسفند، از همه هنرمندان، اندیشمندان، دانشجویان و ... می خواهد، به پاس قدردانی و همچنین تعمیق و ماندگاری جلوه های نورانی این حماسه عزتمندانه ، به تولید محتوا در قالب شعر، مقاله، پوستر، متن ادبی، کلیپ، عکس و... و انتشار آن در فضای مجازی بپردازند.
    امید است با این حرکت، در خیل پیروزشدگان عرصه بدر و خیبر قرار گیریم.
    والسلام
    خبرگزاری فارس
    خبرگزاری مهر
    خبرگزاری نسیم آنلاین
    پایگاه خبری مشرق
    پایگاه خبری رجا نیوز
    پایگاه خبری الف
    جهان نیوز
    پایگاه خبری جوان آن لاین
    پایگاه ندای انقلاب
    هفته نامه پنجره
    پایگاه خبری کرد پرس
    خبرگزاری بین المللی زنان
    پایگاه خبری مجلس نهم
    پایگاه خبری موج قانون
    پایگاه خبری محدوده
    پایگاه تحلیلی- تبیینی برهان
    خبرگزاری دانشجو
    خبرنامه دانشجویان ایران
    پایگاه خبری به دخت
    پایگاه خبری رهپویان
    پایگاه خبری کردستان امروز
    پایگاه خبری اسفند 90
    پایگاه خبری آوینی فیلم
    پایگاه خبری سیاست نامه
    پایگاه خبری طنین
    پایگاه خبری فراز اندیشه
    پایگاه خبری رویداد
    پایگاه خبری زنان شهید
    پایگاه خبری شورای فرهنگی - اجتماعی زنان
    پایگاه خبری ایران ومنپایگاه خبری شیرازه

     پایگاه تحلیلی فصل انتظار

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
       1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی