سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اخیرا دکتر عباسی در دانشگاه تهران در سالروز 3 خرداد و آزادسازی خرمشهر موضوعاتی را نسبت به آقای روحانی و مشاورین و مزرای ایشان مطرح می کنند (می توانید از اینجا + گوش کنید)که متاسفانه باشکایت آقای روحانی ، دکتر عباسی دستگیر شده و با وثیقه 50 میلیونی آزاد می شوند.
از درستی یا نادرستی صحبت های دکتر عباسی که بگذریم از تناقض در رفتار و گفتار آقای روحانی نمی توانیم بگذریم .
آقای روحانی مگر نفرمودید که “چرا یک عده کم‌سواد بیایند حرف بزنند؟ استادان دانشمند ما بزرگان دانشگاه ما خصوصی چرا حرف می‌زنند ولی نمی‌آیند در میدان.“یا نفرمودید که “دانشگاه باید از مشکلات انتقاد کند؛ حالا اگر برای انتقاد از دیگر قوا ملاحظه دارید، می‌توانید از دولت انتقاد کنید که دیوارش کوتاه است.” نگوئید که دکتر عباسی بی سواد است که آنوقت بعضی مدارک تحصیلی دوستانتان زیر سوال می رود . بهتر نیست به جای شکایت یک بار برای همیشه به این شبهات و سوالات مطرح شده ازسوی ایشان پاسخ دهید تا در این سال همدلی و همزبانی ودولت و ملت ، کار خودتان راحت تر شود.

دکتر عباسی - سخنرانی دکتر عباسی -اقتصاد نئوکینزی - ریویزیونیسم

دکتر حسن عباسی

آیا بهتر نیست به جای شکایت پاسخ دهید که :
*آیا پدیده تجدید نظر طلبی در مسئولین جمهوری اسلامی واقعیت دارد یا نه؟
*حالا که در منطقه خاورمیانه همه از داعش گرفته تا عربستان صحبت از بمب اتم می کنند ، آیا امروز زمان اعتمادسازی ایران است؟
*آیا به اندازه هشت سال گذشته خلق پول انجام دادید؟
*چرا در کتابتان مرقوم فرمودید که اقتصاد ایران یک اقتصاد نئوکینزی است؟ مگر غیر از این است که این نظریه کفر آمیز است و پاسخ منتقدین این صحبت شما چیست؟
*وقتی منتقدین می گویند با مذاکرات مشکلات اقتصادی حل نمی شود (مگر یونان و ایتالیا و اسپانیا یا حتی خود آمریکا تحریم اند که مشکلات اقتصادی دارند)پاسخ شما چیست؟
* در سال 1365 در هتلی در تهران چه کسی با شما مذاکره کرد؛ در آن روز آقای وردی نژاد،کنگرلو و همه آقایانی که الآن اصلاح طلب هستند بودند و در آن قضایا طرف آمریکا سرتان کلاه گذاشت و بجای آنها طرف اسرائیلی آمد و ” آمیرام نیر” اسرائیلی در قلب تهران با شما مذاکره کرد؛ یعنی شما نمی‌دانستید با اسرائیلی‌ها داشتید مذاکره می‌کردید حال به جای اینکه پاسخ این قضایا را بدهید می‌روید شکایت می‌کنید؟

*نظر شما در مورد سخنان ایشان پیرامون محمود سریع‌القلم چیست ؟

و چندین سوال دیگر … که امیدواریم تا انتهای دولت چهارساله تان یکبار هم که شده به این سوالات پاسخ دهید

به شما مخاطبین گرامی پیشنهاد می کنم حتما این سخنرانی را با دقت استماع کنید.

دانلود سخنرانی دکتر عباسی در دانشگاه تهران(3 خرداد 94) با موضوع من ریویزیونیستم، پس هستم! از اینجا (+)

شادی روح امام و شهدا صلوات



  • کلمات کلیدی :
  • خبر تحریف شده “تیراندازی یک مداح” اولین بار در یک سایت معلوم الحال و فیلترشده آینده آنلاین منتسب به مهدی هاشمی رفسنجانی که همیشه کفتار وار فعالیت می کند منتشر می شود.بلافاصله سایت انتخاب (معلوم الحال تر آینده)اقدام به بازنشر این خبر با یک تیتر بسیار زننده و سراسر توهین می کند. بعد از مدت کوتاهی هم سایت های خبری و غیر خبری ضد نظام شروع به حمله و فحاشی به این مداح اهل بیت می نمایند.اولین سوالی که پیش می آید این است که با وجود این همه خبرگزاری و سایت خبری چرا این دو سایت معلوم الحال این خبر را منتشر کرده اند؟

    قضایایی پیرامون این مداح اهل بیت اتفاق افتاد که شاید خوانندگان این مطلب بیشتر از من از آن با خبر باشند.اتفاقات پیرامون حاج محمود کریمی تمام شد و مطمئننا این بار هم روسیاهی به ذغال خواهد ماند.هیچ نگرانی نسبت به حاج محمود کریمی نداریم چرا که این دستگاه صاحب دارد و پیش از آن همان “آه” مادر شهیدش برای جمع کردن بساط این کفتار ها کافی است .

    اما نکته ایی که بسیار قابل تامل است رفتار مردم و رسانه ها با این حادثه بود که همین برخورد می تواند حقایق بسیاری را بازگو نماید.به طور مثال با دیدن تیتر ها و نوع نقل این اتفاق کاملا مشخص بود اولاهنوز معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است و روایت ها بسیار متناقض اند و کاملا واضح بود که هدف بیشتر زدن یک مداح که چه عرض کنم بهترین مداح دستگاه نوکری برای اباعبدالله و در طول آن تخریب عزاداری حضرت اباعبدالله علیه السلام بود.چرا که به معنای واقعی کلمه ، کلام امام حقیقتا به همه ثابت شده که اسلام را محرم و صفر زنده نگه داشته است.و بر کسی نیز پوشیده نیست که بدون شک باقی ماندن دین ما از همین روضه اباعبدالله است.  واقعا چرا افراد خودی و آگاه باز هم طبق سنوات گذشته در دام دشمن افتادند و به راحتی عکس های و جملات توهین آمیز و یک کلاغ و چهل کلاغ های مختلف را با سرعتی بیش از نور به همدیگر منتقل کردند.افرادی که یکایک آنها حداقل یک بار با نوای حاج محمود کریمی برای حضرت عشق اشک ریختند و بر سر و سینه کوبیده اند .اما بلافاصله بعد از شنیدن این حادثه در مورد حاج محمود حکم صادر کردند و انواع تهمت ها و افتراها را نثار حاج محمود کریمی کردند یا تصاویری که به تمسخر از نوکران اباعبدالله تهیه شده است را بلوتوث یا در فضای مجازی ریشیر کردند.

    حاج محمود کریمی - تصویر سازی حاج محمود کریمی - پوستر محمود کریمی - تیراندازی محمود کریمی -تخریب مداح اهل بیت - ذاکر اهل بیت - شب یلدا با محمود کریمی -پسر محمود کریمی -

    برای دریافت پوستر با کیفیت حاج محمود کریمی روی تصویر کلیک کنید

    این موضوع جز این است که اصولا به عواقب کارهایمان اصلا فکر نمی کنیم شما می توانید این مسئله را به موضوعات دیگر نیز تسری دهید از رای دادن مردم به افراد گرفته تا رانندگی !

    چرا واقعا مردم اینقدر راحت گذشته را فراموش می کنند و اصلا آینده را در نظر نمی گیرند.اینکه گذشته محمود کریمی براحتی فراموش می شود و عاقبت کاری که ما انجام می دهیم چه خواهد شد.چرا یک لحظه فکر نمی کنیم که شاید اشتباه کنیم.اصلا به فرض اینکه حاج محمود کریمی اشتباه کرده باشد به چه جوازی حکم غیبت کردن او را داریم.و اگر حاج محمود کریمی کار درستی انجام داده باشد به چه راحتی انواع تهمت ها و افترا ها و تمسخر ها را به یک نوکر اباعبدالله نسبت داده ایم.چرا ما براحتی یادمان می رود که آبروی مومن از کعبه هم بالاتر است!

    پیشنهاد می کنم حتما  برنامه شب یلدای محمود کریمی را یک بار دیگر ببینید (از اینجا) تا متوجه شوید دشمنان و منافقان از کجا سوخته اند و چرا این قدر بی شرمانه در حال تخریب حاج محمود کریمی هستند.

    آری هدف عملیات دشمن ، تخریب دستگاه اباعبدالله بود با زدن موثر ترین مداح این دستگاه ! از قبیل اینگونه تخریب ها چند سال پیش هم دامن یک مداح برجسته را گرفت و یا بزرگانی دیگر مثل آیت الله جنتی و حجت الاسلام قرائتی و دکتر شریعتی و… اتفاق افتاد و باز جماعت خودی در دامن دشمن افتادند.چرا ما از گذشته درس نمی گیریم و این بیش از پیش ثابت می کند که ما در ایمان خود خیلی ضعف داریم.

    پ.ن:مخاطب اصلی این متن ابتدا خود نویسنده است.

    شادی روح امام و شهدا صلوات



  • کلمات کلیدی :
  • حج در لغت یعنی آهنگ و قصد و در دین اسلام اعمالی است که درمکه در پاسخ به ندای دعوت حضرت ابراهیم (ع) انجام می شود. حضرت ابراهیم (ع) به فرمان الهی کعبه را بنا کرد و خداوند به ایشان فرمان داد تا همه انسان ها را در همه عصر ها و نسل ها به حج دعوت نماید و حضر ت نیز بر روی سنگی که به مقام ابراهیم معروف شده است رفت و فریاد زد : (حلوم الی الحج ) یعنی بشتاب به سوی حج و این ندا را خداوند به عهده گرفت تا به همه انسانها در همه نسل ها برساند .

    اینک ما نیز به دعوت خلیل خدا به زیارت خانه خدا می رویم .در حقیقت خداوند از زیارت خانه خود، زیارت خود را قصد کرده است. در اصل کعبه نه خانه، بلکه میهمان خانه خداست. گرچه در همه جا می شود خدا را یاد کرد ولی اکرم الاکرمین بعضی زمان ها و مکان ها را برای پذیرایی مشخص کرده است مثل ماه رمضان و موسم حج.

    در اسلام سه نوع حج داریم که شامل حج تمتع ، حج قِران و حج اِفراد است که هر حج مرکب از دو عمل است :عمره و حج که هر دو را با هم حجة الاسلام می گویند.

    حج تمتع بهترین نوع حج است (قرآن کریم می فرماید ذلک لمن یکن أهله حاضری المسجد الحرام ) لذا حج تمتع برای کسانی که بیشتر از 48 میل شرعی فاصله دارند واجب می شود و و حج قران و افراد برای کسانی که کمتر از این فاصله دارند واجب است .

    بر هر مسلمان بالغ و عاقل در صورت استطاعت مالی و باز بودن راه واجب است که یک بار حج تمتع را به جای آورد.در روایات نقل شده از رسول خدا (ص) و ائمه اطهار بر این مطلب تاکید شده است که اگر مسلمانی توانایی رفتن بر حج تمتع داشته باشد و از رفتن به آن امتناع کند در لحظه مرگ خارج از امت رسول خدا (ص) (یهودی)از دنیا خواهد رفت.

    مناسک حج- حج تمتع- اینفوگرافی- آموزش مناسک حج تمتع- اعمال حج تمتع- آموزش مناسک و اعمال عمره- رمی جمرات سه گانه- صحرای عرفات- حلق کردن- سعی صفا و مروه-

    … برای مشاهده اینفوگرافی در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید …



  • کلمات کلیدی :
  • روز 25 خرداد که با اعلام نتایج انتخابات به ظاهر شکست را قبول کردیم .چند ساعتی در کما بودم تا اینکه پیام تبریک آقا به رئیس جمهور منتخب صادر شد .وقتی پیام تبریک مقام معظم رهبری به حسن روحانی را دیدم و دیدم که آقا از خداوند تبارک و تعالی با صفت حکیم نام بردند فهمیدم که حتما حکمتی در این انتخاب بوده است.

    از آن روز حکمت هایی به ذهنم رسید به طور مثال دلایلی که باعث شکست در انتخابات شد(که تفصیلش بماند!) و همه باید از آن درس بگیرند و یا اینکه به همه ثابت شد سال 88 تقلبی نبوده است و این انگ ها به جمهوری اسلامی نمی چسبد.اما با دیدن اتفاقات هفته اخیر مجلس و جلسات بررسی رای اعتماد به کابینه حسن روحانی حکمت های دیگری برایم نمایان شد .

    یکی از آنها ، شفاف سازی وقایع فتنه 88 برای مردم بود! حالا هرچه قدر هم که حجت الاسلام حسن روحانی بعد از بکار بردن لفظ “اردو کشی خیابانی ” لفظ “کهریزک” را بگوید.مردم فهمیدند آنچه را که از نظر دشمن نباید می فهمیدندو براستی نظام چقدر باید هزینه می کرد و صدا و سیما چقدر برنامه می ساخت تا برای مردم فضای فتنه را تشریح کنند.با اتفاقات هفته گذشته مجلس و انتخاب و نصب های حسن روحانی به خوبی برای مردم تشریح شد ظلمی که به نظام از سال 88 شده بود تا امروز ! یا چقدر راحت بعضی آقایان برای رسیدن به قدرت همه گذشته خود را انکار ، توجیه و به دروغ متوسل می شوند! واینها موضوعاتی است که ما 4 سال بعد نتیجه آن را خواهیم دید.

    حسن روحانی -رئیس جمهور-  کلید حسن روحانی - دلایل شکست اصولگرایان - حکمت-  پیام تبریک رهبر انقلاب به حسن روحانی  -  رئیس جمهور منتخب - مقام معظم رهبری - پیام تبریک - فتنه 88 - حقایق فتنه 88 - سران فتنه - بابای فتنه - عوامل فتنه 88- انتخابات ریاست جمهوری - محمد علی نجفی - میلی منفرد - کابینه حسن روحانی - مجلس شورای اسلامی - علی لاریجانی - عکس حسن روحانی -

    حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی

    اما این انتخابات حکمت های دیگری هم داشت. به عنوان مثال غربال گری بیشتر ما برای دوران ظهور حضرت است.اگر بخواهم به عنوان نمونه از خروار برای شما از هم صنفان خودمان مثال بزنم ، پیشنهاد می کنم کمی سایت های خبری را ملاحظه کنید و بعد از کمی سیر در این سایت ها به آرشیو دو ماه قبل آنان مراجعه نمایید .

    شاهد این خواهید بود که برخی از دوستان عجب نان به نرخ روز خورند و چقدر راحت از مبانی و اصول خودشان تنزل می یابند.اگر یادتان باشد روزهای نخست بعد از انتخابات پیامکی بین بچه حزب اللهی ها رد و بدل می شد با عنوان ” بچه ها اگر شهر سقوط کرد آنرا دوباره فتح می کنیم ،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند .شهید محمد جهان آرا ” خدا بیامرزد شهید جهان آرا و یارانش را ، چقدر خوب می بینیم و احساس می کنیم که برخی دوستان ما به راحتی ایمانشان سقوط می کند.

    بد نیست ببینید:

    ++ابراز ارادت سایت هاشمی رفسنجانی به فیس‌بوک

    ++صحبت های تاسف بار سرپرست وزارت علوم!(فیلم)

    ++گام به گام با شما در شمال! (کاریکاتور )



  • کلمات کلیدی :
  • آیا می دانستید؟مهم‌ترین ایام برای اعتکاف ده روز آخر ماه رمضان است.البته اعتکاف زمان خاصی ندارد و در هر زمانی می توان این عمل مستحبی را انجام داد.(منبع:رساله مراجع تقلید)

    در این روز های پایانی ماه مبارک رمضان برای آنهایی که احساس میکنند بخشیده نشده اند و توشه یکساله شان هنوز کامل نشده است. محافلی برای استفاده حداکثری از روز های آخر میهمانی خدا مهیا شده است تا با تمنای از رب شهر رمضان دست خالی از این ماه مبارک خارج نگردیم.اعتکاف که اگر کسی یکبار در زندگی تجربه کند ، شیرینی آنررا تا پایان عمر از یاد نخواهد برد فرصت خوبی برای تنعم بیشتر در میهمانی خدای عز وجل می باشد.به چند مورد از میعاد گاه های اعتکاف اشاره می کنم. در ضمن دوستانی که در نزدیکی محل سکونتشان اعتکافی سراغ دارند می توانند از طریق نظرات این مطلب آن را به دیگران معرفی کنند.

    **اعتکاف رمضانیه در مسجد النبی شهرک قدس**

    اعتکاف رمضانیه - اعتکاف در مسجد النبی - اعتکاف - احکام اعتکاف - زمان اعتکاف - اعتکاف در حرم امام رضا - اعتکاف در دانشگاه شریف -بنر اعتکاف

    برای مشاهده بنر اعتکاف در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •    1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی