سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله النور 
هل من ناصر ینصرنى ؟ ... این نداى حضر حسین ( ع ) است که بعد از 1400 سال هنوز هم در عالم تنین انداز است ، آنان که ندا را لبک گفتند رستگار شدند و آنان که به حضرت عشق پشت کردند تا امروز تاریخ منفورترین ، بدنا ترین و ظالمترین مردمند .
 
آرى ، نسل بنى هاشم امتداش امروز رسیده است به نامى که براى اسلام سند است و براى ملت نعمت ، اویى که بیرق اسلام را او دستان بریده  حضرت عباس ( ع ) گرفت و همو انشاالله به دست حضرت صاحبرالأمر ( عج ) ش میدهد .
 
9دى 1388 ، نسل 72 تن و بازماندگان قوم عاشقان ، یک صدا و یک دل و یک زبان رو به سوى کربلا کردند و با اقتدا به جمهورى اسلامى فریاد زدند : لبیک ، لبیک ، لبیک ... یا سدینا و مولانا .
 
بله ، آن حماسه اى که ملت شیرف و غیور ایران اسلامى در یوم الله 9دى آفریدند بیعتى دوباره بود با ولایت ، این مردن امام زمان خویش را شناخته اند و ایمان دارند حضرت آیت الله العظمى سید على حسینى خامنه اى ( حفظه الله ) نائب بر حق امام زمان ( عج ) است و کلامش امر است و امرش مطاع .
 
اما 9دى 1388 ، مردم به خواست و درخواست شخصى یا ارگانى به خیابانها نیامدند و جز براى خوشنودى خدا و نصرت دینش و دفاع از امامش شعار نداند و فریاد نزدند و ترس به دل قوم الجاهلین نینداختند ، آنچه این ملت عزیز از ارادت و بیعت و طاعت خویش مقابل چشمان از حدفه بیرون زده قوم  خوارج واصحابشان به نمایش گذاشتند جز به خواست خدا و براى پیروزى حق بر باطل و نصرت ولایت نبوده است که إن الباطل کان ذحوقا .
 
بر هیچکس پوشیده نیست که یوم الله 9دى 1388 ، حجت مردم را بر اصحاب فتنه و استعمار تمام کرد و خطر قرمزى کشید به حول باورهاى ناب انقلابى و اسلامى مردم به وسعت تاریخ این خاک عزیز .
 
حال اگر اصحاب فتنه و استعمار متنبه شدند که فه بها ، و اگرنه که 9دى تنها گوشه اى از آنچه این مردم در چنته دارند است و آنچه در پى خواهد آمد بسیار مهیب تر و براى آن ها شدیدتر خواهد بود .
 
و العاقبة للمتقین ،،،


  • کلمات کلیدی :
  • بصیرت حسینی»
    89/9/20 10:54 ص

     
    آتشى که عمر بن سعد ( ل ) در سال 61 هجرى به خیمه هاى ابا عبدالله ( ع ) انداخت 1327 سال با جهل و نادانى و نامردى مسلمانان شیعه نما امتداد پیدا کرد تا در عاشوراى 1388 از سر فندک فتنه گران بیرون زد و و باز هم بوى دود و رنگ خاکستر از خیمه گاه سیدالشهداء پیدا بود .
    آنچه نسل به جا مانده از قوم خوارج و فرزندان خلف کوفیان نامسلمان در هتک حرمت حریم مقدس امام حسین ( ع ) کردند اولین جرقه اش وقتى زده شد که همین قوم الظالمین تمثال مبارک بنیان گذار جمهورى اسلامى  ، امام خمینى ( ره ) را پاره و پایمال کردند و اهل بیت او لب از لب وا نکردند ، اما در مقابل این جوانان و مردمى بودند که هیچ قرابتى به جز سله عشق با حضرت امام ( ره ) نداشتند و آسمان را به زمین دوختند در اعتراض به این مصیبت چونان قوم بنى اسد که شهداى کربى را بعد از اینکه خویشان و هم شهریانشان عده اى به اسارت رفتند و بعضى فرار را بر قرار ترجیح دادند اکرام و دفنشان کردند .
    آرى ، آنچه بر سر ما رفت از خود ماست ، اگر رحم و رأفت جمهورى اسلامى و مهر پدرانه و حکمت على منشانه مقام معظم رهبرى ، امام خامنه اى ( حفظه الله ) نبود و اگر مردم ما گوش به فرمان ولیشان نبودند و صبر پیشه نمیکردند به جلال و جبروت خدا قسم که که امروز نه فتنه اى بود که در سست ایمانان رخنه کند و نه فتنه گرى بود که خیمه آتش بزد و خون به دل اهل عشق کند .
    اما امسال سالى دیگرى است ، سال همت مضاعف و کار مضاعف است ، ما حوانانى که طلایه داران نسل سوم این انقلابیم همتمان را مضاعف کرده ایم در دفاع از حریم دین و ولایت و انقلاب و میهن ، دیگر دستى جرأت نمیکند به خیمه گاه عشاق تعرض بلکه حتى نزدیک شود ، زیرا امروز ما به وسعت تمامى ایران عزیز همگى از نسل بنى انقلابیم ، بازمانده بنى هاشمیم و از تبار کربلاییان.
    ما یاد گرفته ایم و ملکه ذهن کرده ایم که اذا ضربتم نضرب ، خط قرمز ما دین است و ولایت ، بیایید تا ببینید ما چه میکنیم و چه در چنطه داریم  ، امروز و مولاى ما على است و ما جملگى عماریم و نمیگذاریم کارمان به آنجا بکشد که مولایمان نداى هل من ناصر سر بدهد .
    بصیرت حسینى جوانان این خاک مقدس امروز تیرى شده است به چشم اصحاب فتنه ، تیر سه شعبه حرمله ( ل ) در روز عاشورا از گلوى على اصغر رضیع ( ع ) کمانه کرد و طى این سالها با عشق و ارادت و بصیرت سیعیان به حق اهل بیت ( ع ) آب دیده شد و امروز حلقون اصحاب استعمار و فتنه را دریده است تا دیگر فریاد گوش خراش و و روح آزارشان فضاى پاک ذهن مردم این خاک عزیز را آلوده نکند .
    امروز دیگر نسل کوفیان در این سرزمین ریشه کن شده است و ما همگى و به وسعت 70 و اندى ملیون همگى از تبار 72 عاشقیم .
     
    *این متن به عنوان بیانیه آغاز به کار جنبش بصیرت حسیتى ( جبهه وبلاگى غدیر ) نیز ثبت شده است .


  • کلمات کلیدی :
  • واقعه کربلا ( طف ) ... لشکر 30هزار نفرى عمر بن سعد ( ل ) مقابل لشکر 72نفر سیدالشهداء ( ع ) ... اشک نه ، خون باید گریست .

    براى دیدن پوستر در اندازه اصلى اینجا کلیک کنید


     - اختصاصى پایگاه خبرى ، مذهبى امید وصال -



  • کلمات کلیدی :
  • حضرات غربى و رؤساى استعمار ،،،

    میلیاردها دلار در عراق و افغانستان هزینه کردید به بهانه آزادى و مقابله با تروریسم ، مردم بى گناه  و زنان و کودکان را کشتید باز هم به بهانه مبارزه تروریسم ، منابع طبیعى و ملى کشورها را غصب کردید باز هم به بهانه مبارزه تروریسم ، زندان هاى مخفى و مخوف راه انداختید باز هم به بهانه مبارزه تروریسم و الخ ... مگر دنیا چقدر تروریست دارد که با این همه اقدامات شایسته شما هنوز هم دارید بى هیچ چشم داشتى ! با آن مبارزه میکنید آن هم از جنس جوانمردانه !!! .

    خودتان را گول نزنید حضرات ، آتشفشان تروریسم خیلى وقت بود که خاموش شده و سرد بود و به یمن لشکر کشى هاى شما دوباره فعال شد و از دلش القاعده و دزدان دریایى سومالى و هزارن جماعت شرور فوران کرد براى یارى شما در گسترش صلح و آزادى !!! .

    شما صلح و آزادى براى مردم عراق و افغانستان و غیره به ارمغان آوردید که لنگه کفش به سمت بوش کوچک برتاب کردند و از شما با تخم مرغ و گوجه فرنگى و فحش و ناسزا استقبال کردند ، پرچم تان را به آتش کشیدند و از هر ده کلمه که میگویند 9 تایش میشود مرگ بر آمریکا .

    شما به اسم دموکراسى و آزادى بیان ملیاردها دلار از دست رنج مردم آمریکا را میدهید به دست نشانده هایتان که در جا جاى دنیا آشوب و کنند و انقلاب هاى رنگین به راه بیندازند و مع ذلک جواب سلامتان را با لعنکم الله و الموت لأمریکا میدهند ، مردم دنیا واقعا قدرشناس زحمات بى شاعبه شما هستند که وقتى یک مسئول رده زیر صفر دولت شما هم به جایى سفر میکند با شعارهاى استعمار ستیز و تخم مرغ روز و گوجه نوبر به استقبالش میروند .

    شما را به خدا دیگر بیش از این خودتان و مردمتان را گول نزنید و نگویید که آمریما و غرب مدافع دموکراسى و آزادى هستند ، حنایتان دیگر در هیچ جاى دنیا و براى کسى رنگى ندارد ، دستتان براى ملت ها خوب رو شده است و آنهایى که روزگارى لقمه از دهان مردم خویش میگرفتند و در دست شما میگذاشتند امروز برایتان تره هم خور نمیکنند .

    ایران اسلامى اگر در دنیا عزیز است که عزیز ترین است و اگر در رفتار و کردار صادق است که صادق ترین است ، رهبرى چون آیت الله العظمى امام خامنه اى ( حفظه الله )  و رئیس جمهورى همانند دکتر احمدى نژاد ( نصره الله ) دارد که جهانى را مات و مبهوت خویش کرده اند و هر جا که میروند و هر کار که میکنند دعاى خیر مردم بدرقه راهشان و ذخیره آخرتشان است .

    رئیس جمهور عزیز و دولتمردان ما به هر کجاى دنیا که سفر میکنند و به هر کشور که پا میگذارند مردش آنچنان استقبالى از آنها میکنند که شما در کاخ سفید و باکینگهام خوابش را هم نمیتوانید ببنید ، ما اگر به قول شما حامى تروریسم بودیم مردم با پلاکارت هایى که مزین به تصویر مبارک رهبر عزیز و رئیس جمهور محبوب است به استقبال نمیامدند و با پرچم مقدس ایران عزیز بدرقه مان نمیکردند ، شما ببنید با مردم چه کرده اید که نسیبتان از این رفتن و آمدن ها چیزى به جز ناسزا و کاریکاتور سران شما بر در و دیوار نیست .

    شما از آن میسوزید که ملل آزادیخواه جهان از خواب زمستانى بیدار شده اند و ایران عزیز را الگویى والا میبینند در مبارزه با استعمار و استکبار و همت والاى ایرانیان در مقابله با تحریم ها و رسیدن به خودکفایى در تمامى عرصه ها را سر مشق خود قرار داده اند و به اشک تمساح و دلسوزیى هاى خاله خرسه شما اهمیتى نمیدهند .

    من لا یَرحم لا یُرحم ، آنچه شما با صدام ملعون و ابومصعب و غیره از یاران خود کردید روزى دامان ناپاک خودتان را خواهد گرفت ، دیگر براى توبه و بازگشت شما خیلى خیلى دیر شده است و مطمئن باشید که هیچ کس نه ایکنه قبول نکند ، حتى باور هم نخواهد کرد که شمایان روزى بخواهید از ظلم و جور برگردید ، ما خوب میدانیم که توبه گرگ مرگ است .

    و العاقبة للمتقین ،،،



  • کلمات کلیدی :


  • کلمات کلیدی :
  •    1   2   3   4   5      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی