سفارش تبلیغ
صبا ویژن







به نام خدا


من به صراحت مى‏گویم ملیگراها اگر بودند، به راحتى در مشکلات و سختیها و تنگناها دست ذلت و سازش به طرف دشمنان دراز مى‏کردند؛ و براى اینکه خود را از فشارهاى روزمره سیاسى برهانند، همه کاسه‏هاى صبر و مقاومت را یکجا مى‏شکستند و به همه میثاقها و تعهدات ملى و میهنى ادعایى خود پشت پا مى‏زدند. کسى تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمى‏دانیم. ولى هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند! البته ما مطمئنیم که در همین شرایط نیز آنها که با روحانیت اصیل کینه دیرینه دارند و عقده‏ها و حسادتهاى خود را نمى‏توانند پنهان سازند آنان را به باد ناسزا گیرند. ولى در هر حال آن چیزى که در سرنوشت روحانیت واقعى نیست سازش و تسلیم شدن در برابر کفر و شرک است. که اگر بندبند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالاى‏دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستى‏مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمى‏کنیم ..

 امروز که بسیارى از جوانان و اندیشمندان در فضاى آزاد کشور اسلامى‏مان احساس مى‏کنند که مى‏توانند اندیشه‏هاى خود را در موضوعات و مسائل مختلف اسلامى بیان دارند، با روى گشاده و آغوش باز حرفهاى آنان را بشنوند. و اگر بیراهه مى‏روند، با بیانى آکنده از محبت و دوستى راه راست اسلامى را نشان آنها دهید. و باید به این نکته توجه کنید که نمى‏شود عواطف و احساسات معنوى و عرفانى آنان را نادیده گرفت و فوراً انگِ التقاط و انحراف بر نوشته هاشان زد و همه را یکباره به وادى تردید و شک انداخت. اینها که امروز اینگونه مسائل را عنوان مى‏کنند مسلماً دلشان براى اسلام و هدایت مسلمانان مى‏تپد، و الّا داعى ندارند که خود را با طرح این‏  مسائل به دردسر بیندازند. اینها معتقدند که مواضع اسلام در موارد گوناگون همان گونه‏اى است که خود فکر مى‏کنند. به جاى پرخاش و کنار زدن آنها با پدرى و الفت با آنان برخورد کنید. اگر قبول هم نکردند، مأیوس نشوید. در غیراین صورت خداى ناکرده به دام لیبرالها و ملیگراها و یا چپ و منافقین مى‏افتند؛ و گناه این کمتر از التقاط نیست‏.

صحیفه امام  جلد ‏21 ،  فرازهایی از پیام به ملت ایران در سالگرد کشتار خونین مکه(قبول قطعنامه 598)

قسمت هایی از سخنان علامه مصباح یزدی:

مبادا کسانی در دولت نفوذ کنند و بعد مشخص شود آنها از سرسپردگان بیگانگان بوده‌اند.همان‌گونه که پس از 30 سال هنوز جریان شهادت شهید رجایی کاملا واضح نیست و حتی افرادی مانند مرحوم لاجوردی که از یاران نزدیک حضرت امام(ره) و از افراد باتقوا در گفتار و کردار بود، معتقد بود که این کار توسط یکی از اعضای همان دولت صورت گرفته است که هنوز هم زنده است.اگر دیروز فردی در دولت اسلامی در دوره امام(ره) موقعیتی داشت و بعد خیانت کرد، امروز هم ممکن است کسانی وارد دولت اسلامی شده و مورد توجه دیگران نیز قرار بگیرند، اما روزی خیانتی بزرگ‌تر از خیانت آن‌روز نسبت به انقلاب انجام دهند...

هرچند دایره بصیرت بسیار وسیع است اما آنچه که امروز با توجه به اوضاع، اهمیت بیشتری دارد، توجه به موقعیت اجتماعی جامعه در این عصر است و حداقل بخشی از آنچه مقام معظم رهبری به عنوان کسب بصیرت بر آن تأکید دارند مربوط به این مسأله است...

قبل از ورود به فعالیت آگاهی وجود دارد، اما به تدریج این توجه و آگاهی به فراموشی سپرده می‌شود.

به خدا قسم نعمتی را به عظمت نعمت وجود آیت‌الله خامنه‌ای سراغ ندارم.ایشان در همه زمینه‌ها مانند جامعیت، روشن بینی، شجاعت، تدبیر، صداقت، بزرگواری، بزرگ منشی، گذشت و. . سرآمد هستند و اگر نمی‌دیدیم نمی‌توانستیم باور کنیم که غیر از معصوم، فردی با این صفات امکان وجود داشته باشد.هرچند برتری ایشان نسبت به اقران خود ثابت است، اما به قدری این برتری زیاد است که میزان آن را اصلا نمی‌توان ارزیابی کرد.هرچند برتری ایشان نسبت به اقران خود ثابت است، اما به قدری این برتری زیاد است که میزان آن را اصلا نمی‌توان ارزیابی کرد.

 منبع : اینجا



به نام خدا

خطاهائى که بعضى از افراد میکنند - مى‌بینید در جامعه‌ى خودمان هم گاهى بعضى از عامه‌ى مردم و بیشتر از نخبگان، خطاهائى میکنند. نخبگان که حالا انتظار هست که کمتر خطا کنند، گاهى خطاهایشان اگر کماً هم بیشتر نباشد، کیفاً بیشتر از خطاهاى عامه‌ى مردم است - بر اثر بى‌بصیرتى است؛ خیلى‌هایش، نمیگوئیم همه‌اش.
...

بنده بارها این جبهه‌هاى سیاسى و صحنه‌هاى سیاسى را مثال میزنم به جبهه‌ى جنگ. اگر شما تو جبهه‌ى جنگ نظامى، هندسه‌ى زمین در اختیارتان نباشد، احتمال خطاهاى بزرگ هست. براى همین هم هست که شناسائى میروند. یکى از کارهاى مهم در عمل نظامى، شناسائى است؛ شناسائى از نزدیک، که زمین را بروند ببینند: دشمن کجاست، چه جورى است، مواضعش چگونه است، عوارضش چگونه است، تا بفهمند چه کار باید بکنند. اگر کسى این شناسائى را نداشته باشد، میدان را نشناسد، دشمن را گم بکند، یک وقت مى‌بینید که دارد خمپاره‌اش را، توپخانه‌اش را آتش میکند به طرفى، که اتفاقاً این طرف، طرفِ دوست است، نه طرفِ دشمن. نمیداند دیگر. عرصه‌ى سیاسى عیناً همین جور است. اگر بصیرت نداشته باشید، دوست را نشناسید، دشمن را نشناسید، یک وقت مى‌بینید آتش توپخانه‌ى تبلیغات شما و گفت و شنود شما و عمل شما به طرف قسمتى است که آنجا دوستان مجتمعند، نه دشمنان. آدم دشمن را بشناسد؛ در شناخت دشمن خطا نکنیم. لذا بصیرت لازم است، تبیین لازم است.
...

آدم گاهى مى‌بیند که متأسفانه بعضى از نخبگان خودشان هم دچار بى‌بصیرتى‌اند؛ نمیفهمند؛ اصلاً ملتفت نیستند. یک حرفى یکهو به نفع دشمن میپرانند؛ به نفع جبهه‌اى که همتش نابودى بناى جمهورى اسلامى است به نحوى. نخبه هم هستند، خواص هم هستند، آدمهاى بدى هم نیستند، نیت بدى هم ندارند؛ اما این است دیگر. بى‌بصیرتى است دیگر.

 

متن فرمایشات در جمع اعضای دفتر رهبری و سپاه حفاظت ولی امر  اینجا
صوت فرمایشات در جمع اعضای دفتر رهبری و سپاه حفاظت ولی امر اینجا



  • کلمات کلیدی :
  • به نام خدا

    حضرت روح الله رضی الله عنه :

    من امیدوارم که ما بتوانیم پرچم اسلام را، پرچم جمهوری اسلامی را در همه جای دنیا بر پا کنیم و اسلام که حق همه است، از او تبعیت کنند.
    (صحیفة نور، جلد 8، صفحة 267، تاریخ 58/6/1)

    این نمونه ای از سخنان امام خمینی ره در اوائل تأسیس جمهوری اسلامی است.

    چگونه در اوائل یک نهضت و راه اندازی یک حکومت چنین سخنانی از یک مرد قدسی ایراد می شود ؟ اگر این سخن بعد از جنگ تحمیلی یا در اواسط جنگ می بود اینقدر ها هم تعجب نداشت که وقتی به تاریخ این سخن نگاه می کنیم و می بینیم تقریبا 8 ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان شده است،
    از دیدگاه ماتریالیست ها و مادی گرا ها چنین مفاهیمی بی اعتبار و بی معناست. و تنها حادثه و اتفاقی است اما امام خمینی ره بدلیل ایمان بالایی که داشتند در خشت خام چیزها می دیدند که نمونه های این امروز بسیار اثبات شده است.

    پیش بینی در مورد عاقبت رژیم پهلوی :
    ملت عزیز و پیرو حق امام علیه السلام (امام حسین)، با خون خود، سلسله ابلیس پهلوی را در قبرستان تاریخ دفن می نمایند و پرچم اسلام را در پهنه کشور بلکه کشورها، به اهتزاز درمی آورد.
    ( صحیفة نور، جلد 4، صفحة 9)

    قسمتی از نامه ی معروف امام به گرباچف را ببینید :
    "جناب آقای گورباچف، برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد"

    پیش بینی در مورد عاقبت صدام که این بیان قبل از پیروزی های جبهه حق بود :
    "صدام راهی جز خود کشی ندارد"

     پیش بینی در مورد مصر و عاقبت حسنی نامبارک :
    این رئیس جمهور تحمیلی ثانی [حسنی مبارک‏] که خیال دارد در مصر مثل آن [انور سادات‏] حکومت کند، دربست خودش را در اختیار آمریکا گذاشته است؛ قبل از اینکه به ریاست برسد اعلام همبستگی خودش را با اسرائیل و آمریکا کرده است. ندیده است که‌‌ همان طوری که سلف طالحش به واسطه خشم ملت به جهنم واصل شد، همین عمل را با او هم خواهند کرد.
    (صحیفه امام، جلد ‏15، صفحه 285)

    پیش بینی در مورد عاقبت جهان که تابحال نیمی از آن محقق شده است :
    امید است که این انقلاب جرقه و بارقه ای الهی باشد که انفجاری عظیم در توده های زیرستم ایجاد نماید و به طلوع فجر انقلاب مبارک حضرت بقیه الله ارواحنا لمقدمه الفداء منتهی شود.

    (صحیفة نور، جلد 15، صفحة 75، تاریخ 1360/5/10)

    اینها را تمی توان اتفاقی دانست. اخلاص بی نظیر امام ره ،توکل بی نهایت ایشان ، درجه متعالی علمی ایشان و ... از دلایلی است که می توان برای بیان این مسائل برشمرد.امروز دست اندازی به بیانات امام خمینی ره و بازخوانی اندیشه های آن بزرگوار بزرگترین رسالتی است که باید در جبهه حق به آن پرداخته شود و باید بدانیم که سخنان آن بزرگوار دریایی است که بایست به اندازه وسع از آن چشید.

    باید هوشیار بود و عمیقا توجه کرد.روزگار آخر الزمان رسیده است.



  • کلمات کلیدی :
  • به نام خدا

    نه دی یک یوم الله است که تجلی دست خداوند در آن کاملا مشهود شد و به قولی روز اوج رحمت خداوند در سال 88 بود که این رحمت خداوندی خودش را در تظاهرات میلیونی مردم کشور نشان داد. به بیان دیگر می شود گفت که 9 دی روز بلوغ بصیرت مردم بود که باید هر ساله گرامی داشته شود و با بررسی و تحلیل فتنه سال 1388 و فیصله یافتن آن توسط مردم در 9 دی ، بر نظام ولایت فقیهی تأکید شود. 9 دی یک روزی بود که رابطه بین ولایت ائمه معصومین علیهم السلام و ولایت فقیه برای آن کسانی که هنوز به اطمینان نرسیده بودند کاملا روشن شد و کسی دیگر نمی توانست که این پیوند عمیق را منکر شود.

    امام خامنه ای

    نه دی روز خیلی شیرینی است.دقیقا این را سال گذشته که از راهپیمایی آمدم احساس کردم.البته هنوز هم وقتی به آن روز فکر می کنم شیرینی آن را احساس می کنم.راستش را بخواهید هنوز هم آن عکس امام و آقا را که آن روز دستم گرفتم را نگه داشتم که برای آینده پیشم بماند و بادیدنش یاد شیرینی بلوغ سیاسی مردممون بیافتم.روزی که بساط فتنه و فتنه گر جمع شد

    سالروز بلوغ بصیرت مردم و برتری آنان بر خواص بی بصیرت گرامی باد

    مطالب مرتبط:


    یک نکته : جناب آقای حجة الاسلام علی خمینی فرزند خلف حاج احمد آقای خمینی طبق گزارش های رسیده امروز در مراسم مهدیه تهران شرکت داشتند که بعضی از نقل ها هم هست که سال گذشته در مراسم 9 دی شرکت داشتند. البته شناخت ایشان به این مقدار نیست بلکه بین فرزندان حاج آحمد آقا بصیرت بالاتری دارند که از علاقه ی زیاد ایشون به حضرت امام خامنه ای اخبار موثقی موجود هست.

    علی خمینی

    یک توصیه : به دوستان ارزشی و حزب اللهی که در عرصه فرهنگی و سیاسی در مراکزی فعال و تأثیر گذار هستند توصیه می کنم که در جهت پر رنگ کردن حجة الاسلام علی خمینی و بروز و ظهور ایشان بعنوان نوه ی خلف و حقیقی امام رضی الله عنه تمام تلاششان را بکار بگیرند که نمونه عملی از فرزند خلف امام را بتوان به جامعه معرفی کرد.



    به نام خدا

    "کار نمادین و درخشان اعزام کاروان دریائی به غزه، باید در دهها شکل و شیوه‌ی دیگر بارها و بارها تکرار شود. حکومت سفاک صهیونیست و حامیان آن بویژه آمریکا و انگلیس باید قدرتِ شکست‌ناپذیر عزم و بیداریِ وجدان عمومی جهان را در برابر خود ببینند و حسّ کنند."
    قسمتی از پیام امام خامنه ای در پی جنایات دریایی رژیم صهیونیستی

    کاروان آسیایی آزادی غزه دیروز از دهلی عازم شهر محاصره شده ی غزه شد.بعد از جلوگیری از کشتی های کمک به غزه که به منظور شکستن این حصر تاریخی اقدام کردند،این بار در شکلی دیگر کاروان کمک به مردم بی سلاح غزه از دهلی راهی این شهر می شود. این حرکت در حالی در حال شکل گیری است که هر روز فشارها به مردم این شهر بیشتر و بیشتر می شود.لزوم حرکت های این چنینی  آنجاست که  زمانی محاصره غزه شکسته می شود که مسئله غزه ابتدا  تبدیل به یک مطالبه جهان اسلامی شود و بعد از آن مطالبه حقوق بشری در سراسر جهان گردد و در این صورت فشارها به رژیم صهیونیستی زیاد می گردد و مجبور به عقب نشینی می شود.

    ویژگی کاروان آسیایی آزادی غزه همین جاست که  از میان چند کشور برای دریافت کمک به مردم این شهر عبور می کند و در این میان اولا موجب بیداری مردم مسلمان می شود و ثانیا موجب دریافت کمک های مردم می شود و ثالثا چهره های شاخص از میان کشور ها که در این کاروان حضور پیدا می کنند، موجب می شود حساسیت این کاروان بیش از اندازه شود و در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد به این کاروان حمله کند،خشم مضاعف ملت ها را در پی خواهد داشت.

    کاروان آسیایی آزادی غزه احتمالا اوایل محرم به ایران می رسد و بعد از عبور از چند شهر بزرگ ،مسیر پیش بینی شده را دنبال می کند و به مقصد می رسد(إن شاالله). با توجه به اهمیت این کاروان و دستورات امام خامنه ای مبنی بر پیگیری کاروان ها در شکل های مختلف ،حمایت همه جانبه مردم مسلمان را می طلبد.

    البته قرار گرفتن فرصت محرم برای کمک به این کاروان،همزمان با عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام فرصت مغتنمی است

    خدایا فرج منجی بشریت را هرچه سریعتر برسان
    یامهدی عج



       1   2   3   4      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی