سفارش تبلیغ
صبا ویژن







خودشیفته»
93/3/5 5:0 ع

معصومه علی نژاد در صفحه شخصی اش برای خودش نوشابه باز کرده !!!

http://masihalinejad.com/?p=6297

منهم دو کلمه حرف حساب برای این روزنامه نگار فراری! قلمی کردم .

خوبه آدم یه نگاهی هم به دنیای بعدی که قرار است قدم به آنجا بگذارد داشته باشد حالا که خانم معصومه علی نژاد خودش را یک خبرنگار مثبت معرفی کرده و برای خودش نمره عالی داده و به تعبیر خودش «خوب می داند چهار سال بیرون ایران پاک و سربلند زندگی کرده است» و شاید هم بخاطر همین خودشیفتگی هست که هرچی تلاش کرده نتوانسته توبه کند اما اگر ریگی به کفش ندارد باید به وجدانش مراجعه کند و ببیند آیا در انتخابات 88 تقلب شده بود یا نه ؟ این موضوع که دیگر برای اشخاص ساده لوح هم ثابت شد که توطئه بود و دشمنان بیرونی (همانجایی که پناهنده شدید)  هم اعتراف به دروغ بودن تقلب کرده اند حالا بفرمائید آیا حاضرید برای همانهایی که شما صدایش شده بودید توبه کنید؟! اگر نه پس ریگی به کفشتان هست! و اگر بازهم قبول ندارید توطئه در کار بوده که دوستان شما می خواستند قاعده دموکراسی را بهم بزنند، نتیجه خیلی مأیوس کننده ای خواهد داشت . شما باید برای ساده لوحی خودتان قبل از آمدن به ایران فکری بکنید شاید هزینه درمان در کشور حامی شما ارزانتر باشد اما از آنجایی که گفتید « توی خونم است که بروم ته و توی یک ماجرا را در بیاورم» پس قبل از درمان، اول اون ریگی که به کفشتان هست را دربیاورید.



  • کلمات کلیدی :
  •  

    راوی کتاب دا در نشست سوره مهر عنوان کرد:
    حاضر نیستم تولید فیلم دا را به تهمینه میلانی بسپرم
    1393/02/16

    حسینی گفت: به دلیل اختلاف عقیده‌ای که با تهمینه میلانی داشتم، نپذیرفتم که او فیلم دا را بسازد. اگر در کل دنیا یک کارگردان باشد و آن هم میلانی، هرگز حاضر نیستم که تولید فیلم «دا» را به او بسپرم. به گزارش شبستان، سیده زهرا حسینی گفت: سالیان سال بود که روایت‌های دفاع مقدس را آقایان روایت می‌کردند و از جنگ سخن می‌گفتند و زنان کمتر فرصت روایت دفاع مقدس را داشتند. همین عامل باعث شد که من دست به روایت کتاب «دا» بزنم و تمام تلاش خود را به کار بستم تا بتوانم روایت خوبی از دفاع داشته باشم. دلیل مهم دیگر من برای روایت این کتاب رضایت خداوند بوده است و به خاطر رضایت خدا این کتاب را روایت کردم.    http://www.resalat-news.com/Fa/?code=173130

    دو کلمه حرف حساب : با همه وجود به خانم سیده زهرا حسینی که یک رزمنده واقعی است می گوئیم درود همه رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس به شرفت .   http://logical.blogfa.com/

     



  • کلمات کلیدی :
  • بازهم گلایه از نظام در قالب سخنان دوپهلو توسط هاشمی!

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921218000065

    دو کلمه هم حرف حساب از زبان همان مردمی که سنگشان را به سینه می زنید :

    شما به نقش احزاب در نظام جمهوری اسلامی اشاره کردید و گفتید: « احزاب ضربه‌گیر نظام هستند که اگر درست عمل می‌کردیم و به احزاب میدان می‌دادیم تا خود در کشور فعالیت کنند، نظام آسیب نمی‌دید و هر دولتی می‌توانست با اتکا به نظام حزبی در انتخابات با رقبای خود به رقابت بپردازد.» خوب به جای صرفا انتقاد از دولت های بعدی بفرمائید خود شما در دوران هشت سالی که در دولت بودید چه قدمی برای ایجاد احزاب برداشتید و فضای انتقاد در آن دوران چگونه بود؟

    شما می گوئید: « در زمانی بزرگترین مشکل کشور ترافیک بود و تصمیم به تأسیس مترو گرفتیم که برخی در آن زمان آن را لوکس می‌خواندند و با آن مخالفت می‌کردند و پس از دو ساعت بحث و گفت‌وگو موفق شدیم 13 رأی را از 21 وزیر بگیریم که اکنون شاهد تراکم مردم در مترو هستیم. » اما بدون تعصب پدر فرزندی خوب است به این اظهارات محسن هاشمی هم توجه کنید، در زمانی که احمدی نژاد شهردار بودند بصورت جدی در حال ساخت پروژه منوریل بودند و طبق نظر کارشناسان شهرسازی، منوریل مکمل چرخه حمل و نقل شهرهای بزرگی مانند تهران است و هزینه ساخت آن هم به مراتب کمتر از مترو می باشد. بنابراین بدون اینکه با ادامه ساخت مترو مخالفتی شده باشد ایشان در حال راه اندازی این پروژه ملی بودند اما محسن هاشمی در اظهارات غیرکارشناسانه که بیشتر بوی حسادت و جناحی از آن به مشام می رسید با منوریل مخالفت جدی داشتند.

    http://ww1.rajanews.com/detail.asp?id=40501

    آقای هاشمی شما در مورد دانشگاه آزاد گفتید: « دانشگاه آزاد بدون کمک گرفتن از دولت توانسته است خدماتی را به کشور انجام دهد که با این شرایط که باری بر دوش دولت نمی‌گذارد و بار دولت را سبک می‌کند بنابراین توقع داریم که دولت نقش ما را بفهمد.» در اینجا به یک نکته اشاره می کنم که شاید به نظر ربطی به این بحث ندارد اما از زمان مسئولیت شما در دولت پنجم که بحث خودکفا بودن همه نهادها در درآمدشان را مطرح کردید شاهد اجحاف هایی در حق مردم بودیم که صدایشان به جایی نمی رسید به عنوان مثال در بیمارستان ها از همراه بیمار مبلغی را دریافت می کنند در حالی که همراه بیمار خدماتی را به بیمارستان ارائه می دهد و باری بر دوش بیمارستان نمی گذارد و بار بیمارستان را سبک می کند بنابراین مردم توقع دارند که مسئولین این را بفهمند! آیا به این چیزها هم فکری می کنید؟!

    آقای هاشمی شما گفتید: «در 8 سال گذشته به دانشگاه آزاد اسلامی به مانند یک رقیب سیاسی نگاه شد» آیا عملکرد دانشگاه و رئیس مادام العمر آن (آنگونه که به میز چسبیده بود و با بولدوزر کنده شد!) با بودجه بی نهایت و حساب رسی نشده!!! واقعا یک رقیب سیاسی برای کلیت نظام نبود؟!

    آقای هاشمی شما می گوئید : «رژیم شاه حسینیه ارشاد را تصرف نکرد ولی نظام اسلامی دانشگاه آزاد را تصرف کرد.» در این رابطه حرف گفتنی بسیار است مثل اینکه بگوئیم رژیم شاه نتوانست چادر از سر زنان مسلمان بردارد اما در دولت شما با ترویج اباحیگری، دخترها را تشویق به دوچرخه سواری کردند و اینکه چادر حجاب برتر است را کنارگذاشتند و مدل های مانکن برای جامعه تبلیغ شد! اما به بجای این حرف ها کافی است فقط به قصه مسجد ضرار اشاره کنیم!!!

    شما همچنین با انتقاد از صدا و سیما از عدم پوشش مراسم مذکور از سوی رسانه ملی اظهار داشتید: «امیدواریم دانشگاه آزاد از حاشیه‌ها به دور باشد.» در این مورد ما هم دسته جمعی می گوئیم الهی آمین !

    در آخر هم شما به یک نکته ای اشاره کردید که درد دل بسیاری از دانشجویان است، آنجا که بیان داشتید: «بخش عمده‌ای از درآمد دانشگاه آزاد از بودجه دانشجویان تأمین می‌شود» ما نیز به همین مناسبت این بحث را با یکی از کامنت هایی که یکی از دانشجویان در ارتباط با اظهارت میلی‌منفرد معاون آموزشی وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری داشته اند به پایان می بریم :

    « متأسفانه شأن دانشگاه های کشور به خصوص غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد در حد یک شرکت تجاری پائین آمده و به خود علم و ارزش علمی و ارزشی که برای دانشجو باید وجود داشته باشد کاری ندارند اگر دانشجویان تریبونی داشته باشند و از نحوه پول گرفتن ها بگویند که ... برخی دانشگاه ها به خاطر یک روز تأخیر، چک دانشجو را بدون اطلاع به دانشجو برگشت می زنند!!!»



  • کلمات کلیدی :
  • رییس بسیج سازمان صدا و سیما با تاکید بر ظرفیت عظیم بسیج در انتقال پیام انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج ظرفیت عظیمی دارد که اگر رسانه ها بتوانند از این ظرفیت عظیم و فرهنگ به خوبی استفاده کنند؛         می توانند پیام واقعی گفتمان انقلاب اسلامی را حتی به خارج از مرزهای کشور برسانند. ادامه ...



  • کلمات کلیدی :
  • دو کلمه حرف حساب : وقتی ماهیت پلید صهیونیست درست افشاء می شود...

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، سازمان anti defamation league  (اتحادیه ضدافترا) یکی از مشهورترین لابی‌های سیاسی ـ فرهنگی صهیونسیم در ایالات متحده به برگزاری چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار واکنش نشان داد.


    سایت blog.adl.org در بخش «اسرائیل و بین‌الملل» خود با عنوان «جشنواره فیلم یهودی‌ستیز ایران به افراطیون آمریکا فراخوان می دهد»، نوشته است: دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی در ایران است که چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار را از 3 الی 11 ژانویه 2014 در تهران برگزار خواهد کرد؛ این جشنواره فیلم که به نام یکی از اصحاب پیامبر نامگذاری شده است از فیلمهایی با موضوعات ضد امریکایی، ضد اسرائیلی و ضدیهودی(!) استقبال می‌کند.

    ادامه...



  • کلمات کلیدی :
  •    1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی