سفارش تبلیغ
صبا ویژن







امشب وقتی مشغول تماشای مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر از شبکه نمایش سیما بودم در بخش ابتدایی مراسم و در حضور جنتی وزیر ارشاد و ایوبی رپیس سازمان سینمایی ? سعید راد بازیگر معلوم الحال سینمای فارسی پشت تریبون قرار گرفت و از بازیگران همدوره ای خود از جمله فردین و بهروز وثوقی تجلیل کرد و خواستار توجه به این قبیل بازیگران شد . واقعاً باید به آقای روحانی و وزیر ارشادش تبریک گفت که بعد از سی و پنج سال و در طلیعه دهه فجر بار دیگر باید شاهد حضور افرادی در عرصه سینمای کشور باشیم که مروج فساد و بی بند وباری در سینما و هنر این مملکت بودند و در تحکیم پایه های رژیم طاغوت از هیچ کوششی دریغ نکردند و با تسامح و تساهل متولیان فرهنکی کشور قصد برگرداندن فضای قبل از انقلاب به سینمای کشور را دارند . یادمان نرفته است فیلمهای مبتذلی را که بهروز وثوقی قبل و بعد از انقلاب در کنار هنرپیشه های از خودش فاسدتر و اخیراً هم در فیلم ضد ایرانی بهمن قبادی کارگردان معلوم الحال جلای وطن کرده در خارج از کشور بازی کرده است . یا همین آقای راد که افاضات ایشان از رسانه ملی به خورد این مردم داده شد وضع بهتری از همپالکی های خود ندارد .
و در آخر باید به جامعه سینمایی این مطلب را گوشزد کرد که مراقب باشید تا امثال سعید راد خط و مشی سینمای این کشور را ترسیم نکنند تا بار دیگر شاهد رونق فیلم فارسی بر پرده سینماهای کشور نباشیم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سعید(یک بجا مانده)::نظرات دیگران [ نظر]

    9 دی»
    92/10/7 7:33 ص



    نه دی
    نزدیک است

    نکنه در هیاهوی توافقنامه ژنو گم شود

    نکنه در سر و صدای گزارش صد روزه دولت فراموش شود

    نکنه در قیل و قال ملاقات هیئت پارلمانی اروپا با فتنه گران از یاد برود

    ای اهالی بصیرت نه دی همچون عاشورای امام حسین (ع) باید تا ابد زنده باشد



  • کلمات کلیدی : نه دی

  • نوشته شده توسط :سعید(یک بجا مانده)::نظرات دیگران [ نظر]

     

    به گزارش جهان ? سایت یکی از سران فتنه پس از آنکه از دیدار جمعی از افراطیون دانشجو با آقای هاشمی رفسنجانی به مناسبت روز 16 آذر خبر داده، مدعی شده است که ایشان در پاسخ به سوال برخی حضار درباره رفع حصر موسوی و کروبی گفت: "انشاءالله زیاد طول نخواهد کشید."

    اواخر آبان ماه هم فرزند ارشد مهدی کروبی،‌ از دیدار فرزندان کروبی و میرحسین موسوی با هاشمی رفسنجانی خبر داده و گفته بود، آقای هاشمی در این دیدار ضمن ابراز تاسف از عدم تغییر شرایط کروبی و موسوی و رهنورد، گفته است "اگر اتفاقی برای این محصورین رخ دهد ننگش برای همیشه بر دامن این نظام خواهد ماند. صلاح و خیر نظام در این است که هرچه زودتر از آنها رفع حصر شود."

    به گفته پسر کروبی "در پایان این دیدار آقای هاشمی از ما خواستند که سلام مخصوص‌شان را به آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد برسانیم."

    تاکنون نه شخص آقای هاشمی و نه دفتر وی این اظهارات را تکذیب نکرده اند.

    به نظر می رسد ضروری است که آقای هاشمی همانند فایل صوتی مهدی هاشمی و اظهارات جنجالی درباره سوریه، درباره این سخنان منتسب به خود اعلام موضع کند.

    و اما چند سؤال از رئیس مجمع تشخیص مصلحت که این روزها با اظهارات عجیب و غریبش همواره مورد توجه رسانه ها خصوصاً فتنه گران و ضدانقلاب می باشند .

    آقای هاشمی بفرمایند که مگر قرار است برای سران فتنه (که البته فقط این دو نفر تنها از سران فتنه نیستند بلکه افراد دیگری هم هستند که وابسته درجه یک آنان در روز انتخابات مردم را به ریختن در خیابانها تحریک کرده بودند) اتفاق خاصی بیافتد که ایشان نگران احوال آنها هستند ؟ مگر تا حالا نظام نازک تر از گل همه به اینان گفته است ؟

    آقای رفسنجانی ! ننگ زمانی دامن نظام را گرفته بود که شما و امثال شما با سکوت معنادار خود از این فتنه گران حمایت کردید و با نامه بدون سلام خود خون به دل ولی امر مسلمین کردید.

    آقای هاشمی ! چرا زمانی که فتنه گران در روز عاشورا هلهله کردند و به عزاداران حسینی حمله ور شدند و حرمت سیدالشهدا را شکستند صحبت ازاین ننگ بزرگ نکردید ؟ چرا زمانی که 22 شهید در جریان فتنه 88 بر روی دست نظام ماند حرفی از این ننگ بزرگ نزدید ؟ راستی برای یکبار هم به سران فتنه و آشوب طلبان حامی آنها صلاح و خیر نظام را تذکر دادید ؟ آیا همراهی با فتنه گران و سکوت در برابر اعمال مجرمانه آشوبگران به صلاح و خیر نظام بود که شما از تذکر خشک و خالی هم دریغ کردید ؟

    آقای هاشمی ! سلام رساندن به سران جریان فتنه اونهم از نوع مخصوصش چه معنایی می تواند داشته باشد ؟

    دیر نباشد که تاریخ در باره این گفتار ? رفتار و کردار شما قضاوت خواهد و چه بد قضاوتی !!!

    منبع :‌ پایگاه خبری دریچه

     




    نوشته شده توسط :سعید(یک بجا مانده)::نظرات دیگران [ نظر]

    خدا نکند ...»
    92/9/11 1:21 ع

    خبرگزاری فارس گزارش داد که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس اخیراً در مراسم عید «حانوکا» یهودیان که در دفتر نخست‌وزیری این کشور در لندن برگزار شد، دشمنان اسرائیل را دشمن انگلیس خواند و گفت : لندن هم به توافق با تهران بدبین و نسبت به آن نگران است. وی تاکید کرده است که انگلیس در «بدبینی و نگرانی» نسبت به توافق با ایران، با اسرائیل هم‌عقیده است. نخست‌وزیر انگلیس در ادامه خطاب به حاضران گفت: من واقعا کنار شما و «مردم» اسرائیل هستم... دشمن اسرائیل، دشمن من است. تهدید علیه اسرائیل، تهدیدی علیه همه ماست. وی افزود: می‌توانم به شما قول دهم: بریتانیا کنار اسرائیل می‌ماند، بریتانیا از اسرائیل حمایت می‌کند، بریتانیا به فشار علیه ایران ادامه می‌دهد. ما نمی‌خواهیم یک قدرت هسته‌ای در نزدیکی شما باشد و تهدیدی هسته‌ای متوجه «کشور» شما شود. کامرون ادامه داد: من می‌فهمم چرا شما تا این حد نگران هستید. ما در این نگرانی با شما شریکیم و با شما اعلام همبستگی می‌کنیم.

    ملاخظه می کنید که نخست وزیر یکی از کشورهای 1+5 چگونه با رژیم غاصب اسرائیل اعلام همبستگی می کند و تهدید علیه اسرائیل را تهدی علیه کشور خود می داند ؟ این همان بریتانیای کبیر است که یکی از اصلی ترین پایه گذاران کشور جعلی اسرائیل است و سالها پس از روی کارآمدن صهیونیستها با کمک همین کشور و سایر کشورهای عربی همچنان حامی و پشتیبان صهیونیستهای جنایتکار می باشد . آری این همان انگلیسی است که اخیراً جک استراو وزیرامور خارجه  اسبق آن به دخالت کشورش در کودتای 28 مرداد سال 1332 در ایران اعتراف نموده است و این همان کشوریست که ما اخیراً بر سر حق مسلم هسه ای مان با او و همپیمانانش باصطلاح به توافق هسته ای رسیدیم و با افتخار از آن یاد می کنیم ! آیا این کشور و همپیمانانش خصوصاً کشورهای غربی قابل اعتماد هستند ؟ آیا براستی آنها با پیشنه پر از ظلم و جنایت به بشریت می توانند مورد اعتماد ما باشند ؟ چه پشتوانه محکمی برای اعتماد و اطمینان به این ظالمان و مستکبران جهانی وجود دارد ؟ براستی ما از این توافقنامه چه بدست خواهیم آورد که ارزش آن از خون شهدای هسته ای و دیگر شهدای عزیمان بیشتر و بالاتر باشد !؟ خدا نکند شاهد روزی باشیم که از این توافقنامه ابراز ندامت و پشیمانی کنیم که وقتی برای جبران آن نخواهیم داشت و خدا کند که ما آن روز نباشیم تا این خفت و خواری را ببینیم !!!

    منبع : پایگاه خبری دریچه




    نوشته شده توسط :سعید(یک بجا مانده)::نظرات دیگران [ نظر]
    در روزهای اخیر خبر عجیبی را در سایت ها دیدم که حتماً بسیاری از شماها که اهل نت هستید دیدید و خواندید . خبری که باعث بهت و حیرت و تأسف شدید آحاد مردم ایران خصوصاً خانواده معظم شهدا شده است و این خبر شهید محسوب نمودن سه نفر از کشته شدگان فتنه سال قبل در کهریزک می باشد . خبری که دل هر معتقد به نظام و ارزشهای والای آن را به درد آورده است و در این بین دل خانواده مزز و معظم شهدا را بیش از دیگران !!! واقعا بنیاد شهید چه پاسخی به خانواده شهیدی که چند فرزندش را تقدیم این انقلاب کرده خواهد داد ؟ باید منتظر واکنش خانواده شهدا باشیم . اولین واکنش را امروز دیدم و خواندم ، فرزند شهیدی از رئیس بنیاد شهید خواستار پس دادن پرونده پدر شهیدش شد ! براستی بنیاد شهید چه توجیهی برای شهید کردن نام شهید دارد ؟ آیا باید در برابر جنجال رسانه ای اینگونه منفعل شد و در حد شهید حساب کردن کشته شدگان اغتشاشگران باج داد ؟ کسانی که به این ذلت تن داده اند چگونه جواب این همه شهید را خواهند داد ؟ به نظر می رسد باید منتطر ادعای خانواده دیگر کشته شدگان اعتشاشات باشیم مگر آنها چه چیزی از این سه نفر کم دارند که اینها شهید محسوب شوند و آنان نه ؟!! این روزها روزهای سخت و دشواریست برای حزب اللهی ها ، برای جبهه رفته ها و برای خانواده گرانقدر شهدا !!!
    در همین جا از همه دوستان وبلاگنویس ارزشی دعوت می کنم در اعتراض به این عمل بنیاد شهید اقدام به نگارش مطالب اعتراضی در وبلاگ خود نمایند تا مسئولین بدانند قداست واژه شهید بالاتر از آن چیزیست که به هر کسی اطلاق شود .
    منبع : شب نویس

  • کلمات کلیدی :
  •    1   2   3      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی