سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آیا می دانید هولوکاست واقعی در ایران رخ داده است؟از قحطی بزرگ در ایران چه می دانید؟ آیا می دانید مابین سالهای 1917 تا 1919 بیش از 40 درصد جمعیت ایران جان خود را از دست دادند؟ برای آشنایی با چگونگی هولوکاست 9 میلیون ایرانی با طراحی بریتانیا، با گزارش ویژه مشرق همراه شوید.

 

به گزارش گروه گزارش های ویژه مشرق؛ طی سال های 1917 تا 1919 ایران با وجود اعلام بی طرفی در جنگ جهانی اول، بیشترین آسیب را از این جنگ ویرانگر دید و در حدود نیمی از جمعیت کشور قربانی مطامع کشورهای بزرگ و استعمارگر آن دوران شدند. اسناد این قتل عام قریب به 10 میلیون نفری همچنان در ردیف اسناد طبقه بندی شده و سری انگلستان قرار دارد و این کشور هنوز هم از انتشار آن ها ممانعت می کند. گزارش زیر با توجه به کتاب "قحطی بزرگ" نوشته دکتر محمد قلی مجد نوشته شده است که یکی از منابع انگشت شمار موجود درباره هولوکاست 9 میلیون نفری ایرانیان بوده و با استناد به اظهارات شاهدان و برخی اسناد تاریخی در دسترس نوشته شده است. عکس های مربوط به تلفات قحطی برگرفته از کتاب دکتر مجد و دیگر منابع تاریخی است.

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    وبلاگ نیوز منتشر کرد

     جنبش«مر قانون» در سطح نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با پخش تراکت، اطلاع رسانی ‌می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبلاگ به این جنبش بپیوندند.

    به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» در عرصه حرکت ها و موج‌های وبلاگی نام جبهه وبلاگی غدیر آشناست و بیش از 6 سال از فعالیت این جبهه می‌گذرد و این وبلاگ در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی هم حضور دارد.

    فاطمه سادات موسوی مدیر جبهه وبلاگی غدیر در خصوص موفقیت های اخیر کسب شده وبلاگ خود گفت: جبهه وبلاگی غدیر در بخش وبلاگ‌نویسی همایش بین المللی مسابقه مرگ بر امریکا، رتبه سوم را کسب کرد، همچنین در جشنواره پروانه گان که توسط نیروی انتظامی برگزار شد و دو همایش دیگر در استان شیراز، حائز رتبه برتر شده است.

    مدیر جبهه در خصوص وضعیت فعلی این جبهه نیز گفت: سایت قدیم هک شده و در حال تغییر سرور هستیم که تا یک ماه آینده فعالیت ها را دوباره در سایت ادامه دهیم و در حال حاضر پل ارتباطی ما با مخاطبان همان وبلاگ جبهه وبلاگی غدیر است.

    وی در مورد همکاران سابق این جبهه نیز گفت: بچه های سابق جبهه وبلاگی غدیر هر کدام الان یک سایت دارند و به جهت مسئولیت‌هایی که دارند نمی‌توانند همکاری مستمری با جبهه داشته باشند، اما در مواقع ضروری همکاری می‌کنند، البته در حال حاضر هم در نمایشگاه دفتر ثبت نام قرار داده ایم تا علاقمندان به همکاری با جبهه اعلام آمادگی کنند.

    موسوی در مورد جنبش‌های اخیر جبهه وبلاگی غدیر نیز گفت: جنبش«مر قانون» در حال اجراست و در سطح نمایشگاه نیز با پخش تراکت، اطلاع رسانی ‌می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبلاگ به این جنبش بپیوندند.

    مدیر جبهه وبلاگی غدیر در خصوص اثرگذاری جنبش‌ها نیز گفت: در حال حاضر برخی وبلاگ‌ها هر از گاهی اقدام به برگزاری جنبش یا موج وبلاگی می‌کنند که کار چندان جالبی نیست، استقبال خوبی از آن نمی‌شود و بیشتر حالت تک روی دارد، زیرا به عقیده بنده جنبش‌ها زمانی به ثمر می‌رسند که چند سایت و وبلاگ به طور همزمان به آن بپیوندند و همچنین سایت های خبری آن را پوشش بدهند.

    موسوی در خصوص پیوستن این جبهه به موج های وبلاگی نیز گفت: جبهه وبلاگی غدیر در صورت اطلاع از موج وبلاگی، که دارای محتوا و اثربخشی خوبی است، مانند لبیک یا نقی(ع) که کار بچه های قم است، از آن حمایت می‌کند و یا مانند موج مبارزه با ربا، آغازگر موج شده و ادامه کار را به گروهی که مناسب است می‌سپارد.

    وی این نمایشگاه را در جهت انقلاب اسلامی دانسته و افزود: نیروهای حزب اللهی در این نمایشگاه حضور دارند و بنده هم حضور در این نمایشگاه را در جهت همان کار روایت گری در راهیان نور می‌دانم.

    مدیر جبهه وبلاگی غدیر استقبال از نمایشگاه را نسبت به سال گذشته خوب ارزیابی کرده و گفت: استقبال خیلی خوب بوده، صبح ها هم بازدید خوب است و از طرف دیگر تقریبا این نمایشگاه تبدیل به پاتوق برای بچه‌های ارزشی که در عرصه فضای مجازی فعالیت می‌کنند شده است و امیدوارم یکی از ثمرات این نمایشگاه تشکیل گروهی مانند همان شورای هماهنگی فعالان سایبری که در سال 1389 شکل گرفت، باشد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    "بسم الله ارحمن الرحیم"
    ((والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا وإن الله لمع المحسنین))

    "کسانی را که در راه ما مجاهدت کنند ، به راههای خویش هدایتشان می کنیم ، و خدا با نیکوکاران است"


    با سلام و سپاس 
     مدیریت جبهه وبلاگی غدیر  به عرض میرساند
    صمیمانه منتظر حضور شما دوستان و همسنگری های گرامی  در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی می باشد .
    جبهه وبلاگی غدیر با کسب رتبه سوم وبلاگ نویسی در همایش بین اللملی مسابقه مرگ بر امریک،  همچنین و رتبه برتر وبلاگهای انقلاب اسلامی در همایش های مختلف  همه این افتخارات را با همراهی و فعالیت  همه مدافعان و مجاهدان عرصه سایبر را کسب نموده است.

    یاری و همراهی شما همسنگران با "جبهه وبلاگی غدیر " همواره مایه دلگرمی و ایستادگی این جبهه و عزیزان فعال در این سنگر  بوده است.

    نظرات و پیشنهادات شما عزیزان همواره راهگشای  خوبی برای ایجاد حرکت ها و موج ها و جنبشهای همگانی در سایبر بوده و هست لذا با حضورتان در  نمایشگاه وغرفه این جبهه  بار دیگر همراهی و حمایت فرمایید.

    نمایشگاه رسانه های انقلاب اسلامی  فرصتی مغتنم است برای فصل نو و رشد دوباره،  تا ضمن دیداری رو در رو با شما عزیزان از تجربیات و نظرات ارزشمند شما برای پیمودن ادامه راه در این عرصه بهره مند شویم ، و شما عزیزان از نزدیک میتوانید از فعالیت های انجام شده  مطلع گردید.

    جبهه وبلاگی غدیر  منتظر حضور شما عزیزان در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی می باشد .

    زمان :1 تا 7 شهریور 1393 (از ساعت 9 تا 21)

    مکان :سالن نمایشگاه بوستان گفتگو - تهران

     

    به نقل از فرهنگ نیوز ادرس و تو ضیحات  خدمت شما عزیزان

    لازم به توضیح است ، موقعیت خوب نمایشگاه (بوستان گفتگو) شرایط را برای استفاده چندجانبه از فضای نمایشگاه نیز فراهم می کند. شما مخاطبین گرامی، می توانید ضمن بازدید از نمایشگاه از فضای سبز خارج نمایشگاه نیز بهره مند شوید.

    این بوستان از شمال به مجموعه پل های تقاطع بزرگراه های شهید چمران و حکیم ، از جنوب به خیابان جواد فاضل، از شرق به بزرگراه شهید چمران و از غرب به کوی نصر ختم می شود نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی هوای منطقه و پر کردن اوقات فراغت مردم ایفا می کند.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این بوستان اینجا کلیک کنید.

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    جبهه وبلاگی غدیر آغاز کرد

    "بسم الله الرحمن الرحیم"

    بیانیه جنبش مُرّ قانون

     

    بیانیه جنبش مُرّ قانون

    وسیعلم الذین ظلمو أی منقلب ینقلبون (شعرا/227)

    کسانی که ظلم کردند بزودی خواهند دانست که به چاه ویلی سرنگون خواهند شد.

    بدنبال اعلام آغاز دادگاه مهدی هاشمی یکی از مفسدین اقتصادی که خود را پشت جریانات سیاسی پنهان نموده و در طی همه این سالها از دار مجازات فرار نموده است توسط قوه قضاییه شجاع جمهوری اسلامی بارقه ای از امید و شادی در میان حق طلبان و عاشقان انقلاب اسلامی و محرومین وزیدن گرفته است

     مفسدین اقصادی که در طول سالهای طولانی ، خود را در پشت نسبتهای نسبی و سببی با بزرگان انقلاب پنهان نموده بودند امروز در هراس از اجرای عدالت دست و پای مذبوحانه می زنند  اما قوه قضاییه شجاع ما بدون توجه به نسبتهای آنها بواسطه جرمهای اقتصادی متعددشان در آینده ای نزدیک محاکمه اولین آقازاده را آغاز می کند ما این محاکمه عدالتخواهانه را به فال نیک گرفته و ضمن حمایت همه جانبه خویش از قوه قضاییه امیدواریم قوه قضاییه به هیچ وجه تسلیم فشارها و توصیه ها و شانتاژهای گروههای مفسد ، قدرت طلب و باندهای مافیایی اقتصادی قرار نگرفته و با اجرای عدالت دل همه زخم خوردگان از این باندهای مافیایی  را شاد نماید

    امیدواریم با آغاز این محاکمه دیگر متهمین اقتصادی نیز که خود را در پشت سر وابستگیهای جناحی پنهان نموده اند نیز متوجه شوند که هرگز نمی توانند از زیر بار اتهامات متععد خویش فرار کنند و بزودی زود قوه قضاییه بسراغ آنها نیز خواهد آمد و این موضوع (محاکمه مفسدین اقتصادی گردن کلفت)باعث می شود کسانی که با این حربه (وابستگیهای مختلف) تلاش می کنند به بیت المال مسلمین تعرض کرده و با رانت خواری و کلاهبرداری های میلیاردی باعث فقر بیشتر مردم شوند دست از اعمال خبیثانه خویش بردارند .

     این جبهه انقلابی  وبلاگی غدیر با حساسیت و با دقت فراوان روند بررسی و محاکمه این مفسد اقتصادی را تا رسیدن به حصول نتیجه پیگیری و تا به آخر از قوه قضاییه حمایت می کند .

    دوستان انقلابی مانند همیشه  در این جبهه میتوانند با انتشار بیانیه جنبش همراه با جبهه وبلاگی غدیر این بیانیه را تایید و تاکید نمایند:
     سایتها  و خبرگزاریها:

     

    وبلاگها:




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    دوستان گرامی  ** برادر روح الله مومن نسب در وبلاگ  خود ( من انقلابی ام) نوشت**

    آقایان محمدجواد ظریف، علی جنتی و محمود واعظی

    درود و احترام

    رمضان است و ناگزیریم به انجام واجبات و رهاکردن محرمات. ازاین‌رو فی الباب امربه‌معروف و نهی از منکر نکته‌هایی را خدمتتان عرض می‌کنم؛ باشد مؤثر افتد…

    همان‌گونه که مستحضرید، بنیان‌گذار و مدیرعامل «شرکت سهامی فیسبوک» یک یهودی است که خود را آته‌ئیست یا بی‌خدا می‌داند و تاکنون بارها توسط رژیم صهیونیستی به‌عنوان تاثرگذارترین صهیونیست جهان انتخاب و از دست رئیس این رژیم منحوس پاداش خود را دریافت کرده است.

    این داستان آن‌قدر تکرار شده که تازگی خود را از دست داده است، وانگهی چندی پیش سند دیگری دیدم که نشان می‌دهد این صهیونیست که برای گسترش شرکت خود بارها شرکت‌های رایانه‌ای صهیونیستی مستقر در سرزمین‌های اشغالی را خریداری کرده و کارمندان این شرکت‌ها را برای به‌کارگیری در فیسبوک با خود به آمریکا برده است و همچنین اطلاعات و درآمد فیسبوک را هزینه سرمایه‌گذاری در این رژیم کودک کش می‌کند، به‌عنوان برترین کارآفرین اسرائیلی نیز مورد تشویق و ارج‌گذاری رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

    شاید پرسیده شود درآمد یک صفحه برای یک سایت با خدمات رایگان چیست؟ و رژیم صهیونیستی چگونه با این کار تحصیل مال می‌کند؟

    در پاسخ باید گفت که کلیک در اینترنت دارای ارزش فراوانی است، به‌گونه‌ای که «کلیک» را واحد پول اینترنت می‌دانند و هر کلیک را بین 4 تا 20 سنت ارزش‌گذاری می‌کنند؛ در نتیجه بی‌گمان استفاده شما از محصولات و پشتیبانی آشکارایتان از این شرکت صهیونیستی جدا از ارزش بخشی مضاعف، دست‌آویز تقویت و جذب کلیک بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد آن شده است.

    ازاین‌روی افزون بر توجه و سپاس از همه اقدامات احتمالی شما در راستای پیشرفت کشور عزیز اسلامی‌مان، انتظار می‌رود هرچه شتابنده‌تر امتیاز حضور و دفاع خود از این محصولات اسرائیلی را از آن‌ها سلب نموده یا پاسخ مقتضی جهت تنویر افکار عمومی در توجیه حضور و دفاع خود را بیان فرمایید.

    در پایان ازآنجاکه احساس می‌شود بخشی از هولوکاست نوین صهیونیست‌ها، محصول کارآفرینی حاصل از عضویت یا دفاع شما از برندهای ضداجتماعیِ فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ، برای سگ‌های هارِ نحسِ نجسِ اسراییلی باشد؛ با افسوس و چشمان اشک‌بار، تصاویر زیر را خدمتتان تقدیم می‌کنم:

    محمد جواد ظریف ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
       1   2   3      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی