سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آقا هم معجزه کلامی دارند هم عملی

در آن جلسه دیدم مجلس خیلی خشک است و به مقام معظم رهبری عرض کردم که به ما می‌گویند سه دقیقه صحبت کن اما پس از 30 ثانیه می‌گویند برو.

حضرت آقا چندلحظه‌ای را خندیدند و ما شروع به شوخی با ایشان کردیم و کار به جایی رسید که ایشان به صورت و فک من که یادگاری از خاطرات دوران دفاع مقدس است، دست زدند و از آن پس فک من که قبل از آن بسیار درد می‌کرد و قفل می‌شد، بهبود یافت.

مقام معظم رهبری دو معجزه دارد؛ یکی کلامی و دیگری عملی که معجزه عملی ایشان را من به خوبی احساس کردم و در معجزه کلامی هر حرفی که ایشان بیان می‌کنند، صحت دارد و اتفاق می‌افتد.

پس از 8 ساعت که در سردخانه بودم، متوجه شدند زنده‌ام

در عملیات والفجر 8 ترکش راکت هیلکوپتر به زمین برخورد کرد و به قاعده یک ساتور به صورت من خورد و صورت من پاشید و پس از آن درگیری به وجود آمد و زمانی که روی برانکارد قرار گرفتم، خمپاره 60 به زمین خورد و روده‌های من بیرون آمد که پس از آن من را دمر خواباندند تا خون در گلویم گیر نکند که دنده و کتف من آسیب دید.

[تصویر:  177719_842.jpg]

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
    • غربی هابا سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری.
    • امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند

    امام خمینی از دنیا رفتند. آقای هاشمی رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی در دومین خطبه‌ی اولین نمازجمعه‌ی بعد از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند. یک : « ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشین ایشان "امام" بگوییم».

    این همه دعوا داشتیم با شرق و غرب؛ امام حاضر شد شهید بهشتی را قربانی کند برای این کلمه؛ قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تأکید کرده، امام این را از سال 48 مطرح کرده، شما می‌گویی نمی‌خواهیم؟ به اسم اعزاز امام خمینی گفتند به جانشین‌اش نمی‌گوییم امام! انگار یکی به شما بگوید من چون خیلی شما را دوست دارم، افکار شما را می‌خواهم با شما دفن کنم! جمله‌ی دوم‌شان این بود : «خبرگان مرجع تعیین نکرده است». یعنی جانشین امام خمینی نه مرجع است و نه امام.

    وقتی ایشان جای «امام» گذاشت «رهبر»، «امّت» شد «ملّت». یعنی عملاً سیستم ملت-رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت-امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم.

     وقتی «امّت» شد «ملّت»، عناصر امّت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» -که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند-،تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «شهروند» و « هموطن»

    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/4245/C/ememreza-khamenei-013.jpg

    در عرصه‌ی بین‌الملل هم دو کلیدواژه‌ی قرآنی «مستکبرین» و «مستضعفین» را ایشان اصلاح کردند و گفتند «مستکبرین» فحش و توهین‌آمیز است! به جایش بگوییم «قدرت‌های جهانی»! خب وقتی گفتی «مستکبرین» باید با آن‌ها «مبارزه» کنی، اما وقتی گفتی «قدرت‌های جهانی» باید با آن‌ها «تعامل» کنی. «مستضعفین» را هم کردند «قشر آسیب‌پذیر»؛ یعنی آدم‌های بی‌عرضه‌ای که خودشان پذیرای آسیب‌اند

    شما هر لغتی که به ...... بکنید، این قدر جگر دشمنان نمی‌سوزد که بگویید «امام خامنه‌ای».

    آیت‌الله سید محمدباقر حکیم پا می‌شود می‌رود نجف. از آن‌جا نامه می‌نویسد به «حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای». یک هفته بعد شهیدش می‌کنند. آن مرد بزرگ می‌فهمد که باید از آن‌جا پیغام دهد «امام خامنه‌ای». سید حسن نصرالله می‌فهمد در سخت‌ترین شرایطی که دارد، باید بگوید امام خامنه‌ای! ما اینجا نشسته‌ایم و نمی‌گوییم!

    به امید ظهور............صلوت

    دل نوشت : هیچکس مثل امام خامنه ای در جهان طرفدار ندارد و استقبال به این عظمت ندارد به رهبرم افتخار میکنم .  ایشان از همه نظر شایسته و بهترین شخصیت برای رهبری هستند.



  • کلمات کلیدی :
  •   ندیدم آینه‌ای چون لباس‌خاکی‌ها/                        همان قبیله که بودند غرقِ ‌پاکی‌ها

     به عشق زنده شدن، «عند ربِّهم» بودن/        شده ست حاصل آن‌ها ز سینه چاکی‌ها

     دلیل غربتشان، اهلِ خاک بودنِ ماست/               نه بی ‌مزار‌ شدن‌ها، نه بی پلاکی‌ها

      به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند:/               زمین چقدر حقیر است، آی خاکی‌ها

    یاران عاشقانه رفتند اما هنوز لاله های  سرخ  دشت های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده اند

    zt0xrr0a4pmp4izbudn.jpg

    شهــــ ـادت نردبان آسمان بود شهادت آسمــــ ـان را نردبان بود چرا برداشتند این نردبان را؟ چرا بستند راه آسمان را؟ مرا پایی به دست نردبــــ ــان بود مرا دستی به بام آســ ــمان بود تو بالا رفته ای من در زمینـــ ــم برادر، روسیاهم، شـــ ــرمگینم

     پ ن : حدود یک سال و نیم است که در فضای سایبری، با خانم فاطمه سادات موسوی آشنا شده ام و ایشان را در ذهن حود بعنوان یک مادر و مدیر خوب میدانستم اما اصلا فکرش را نمیکردم که از جانبازان دفاع مقدس باشند اما بطور اتفاقی متوجه این موضوع و نکات جالبی از ایشان شدم .

    خوشبختانه همکاری با ایشان همچنان ادامه دارد به بهانه دفاع مقدس ازایشان مینویسم

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • 1.امار کل شهید 219000نفر

    2.درگیری بااشرار و منافقین 20000 نفرشهیدتقدیم کرده ایم

     توسط منافقین13000نفر شهیدتقدیم کرده ایم

    3.در درگیریهای دفاع مقدس بصورت مستقیم

     172000نفرشهیدتقدیم کرده ایم

    http://hezbollah.persiangig.com/image/20070103_1901683342_karbala.jpg

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • نظر شما چیه؟
    یه مدت می گفتن این حادثه که توش مرکز تجارت جهانی آمریکا 11 سپتامبر سال 2001 در نیویورک آمریکا توسط تروریست ها بمباران و تخریب شد و هزاران آدم رو کشت و پیامد های بسیار وخیمی داشته و داره، در قرآن پیش بینی شده بوده و قرآن در 14 قرن پیش خبر آن را داده ، جایی که خداوند در آیه 109 سوره توبه می فرمایند:
    افمن اسس بنیانه علی تقوی من الله و رضوان خیر ام من اسس بنیانه علی شفا {جرف هار}فانها ربه فی نار جهنم و الله لا یهدی القوم الظالمین؛
    آیا کسی که شالوده و اساس مسجد را بر پایه تقوا و پرهیز بنا کرده و هدفش جلب رضایت خدا است بهتر است یا کسی که آن را کنار پرتگاه سستی بنا نموده که ناگهان در آتش جهنم فرو می ریزد، و خداوند گروه ستمگران را هدایت نمی کند.
    آنگاه تطبیق این آیه را با فاجعه ویرانی مرکز تجارت جهانی آمریکا چنین پنداشته اند:
    1- این فاجعه روز یازدهم بود، آیه فوق نیز درجزء 11 سوره توبه است.
    2- ماه سپتامبر ماه نهم میلادی است ، سوره توبه نیز سوره نهم قرآن است.
    3- سال  2001 است، از ابتدای سوره تا آیه فوق 2001 حرف وجود دارد.
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •    1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی