سفارش تبلیغ
صبا ویژن







عقب نشینی به چه قیمتی و چرا ؟

دیشب یک سایت منتصب به یکی از دولتمردان سابق را می خوندم که به موارد جالبی برخورد کردم . آقای محمد علی ابطحی برای بیان دیدگاههای خودشان متوسل شدن به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و خواستند با قلب واقعیتها فکر و اندیشه خودشان را موجه جلوه دهند . در بخشی از نوشته شان مسئولین نظام را از درگیر شدن با انگلیس متجاوز برحزر کرده و گفته اند که در زمان جنگ حضرت امام (ره) به مسئولین گوشزد کرده بودند که با رفتار و گفتارشان شوروی را تحریک نکنند چرا که ما توان مقابله نظامی با اون کشور را نداشتیم . باید به عرض ایشون برسونم که در زمان حضرت امام (ره) شعار مرگ بر شوروی بر سر زبانها افتاد و اگر امام (ره) از درگیر شدن با شوروی ترسی داشتند و یا مصلحت اندشی میکردند نباید اجازه می دادند در حضور ایشان و در حسینیه جماران این شعار توسط مردم تکرار شود و از طرفی حضرت امام شخصا اون نامه محکم و قوی را به گورپاچف نوشته و کمونیسم را در زباله دانی تاریخ ریختند و مهمتر از آن اگر از غرب و شرق ترسی داشتند انقلاب نمیکرده و سیاست نه شرقی و نه غربی را به عنوان استراتژی انقلاب اعلام نمی نمودند .
و سئوالم از ایشان " به نظر شما در برابر متجاوز چه باید کرد ؟ التماس به او که به کشور ما تجاوز نکند ؟ و یا ایستادگی مردانه و کم نیامدن در مقابل کشور تجاوزکار ؟ " حضرت امام زمانیکه برای اولین بار آمریکا ناو جنگی به خلیج فارس فرستاد به فرمانده جنگ وقت توصیه کردند ناو آمریکایی را مورد هدف قرار بدهند که ایشان با توجیه مصالح کشوری این کار را نکردند و بعدها آمریکایی ها اقرار کردند که ناو را برای آزمودن ایران فرستاده بودند و اگر اون ناو هدف قرار می گرفت ، ناوهای بعدی را روانه خلیج فارس نمی کردند !
در جای دیگر این عزیز معنای جامعی از عدالت ارائه داده و خواسته اند تا عدالت نه فقط در اقتصاد بلکه در همه زمینه ها و از جمله در حقوق انسانها هم رعایت بشه که البته خواننده اگر نگاهی به گذشته نه چندان دور بیاندازد مفهوم بیانات ایشان را بهتر متوجه می شود . ودر بخشی هم از مسئولین خواسته اند که مردم را دریابند و در فکر رفاه و آرامش ایشان باشند و دنبال تشنج نباشند !
خدمت ایشان باید عرض کنم ، در چند سال گذشته  که دولت پیشین سیاست تشنج زدایی را البته با پرداخت بهای آن از عزت مردم در پیش گرفته بود چه حاصلی داشت ؟! و آیا از دشمنی دشمنان کاسته شد ؟ به ما اجازه دادند تا به حقوق حقه خود دست پیدا کنیم ؟ و در کل به سود ما بود و یا ضرر ملت ما و ارزش آن را داشت تا از عزت چندین و چند ساله این ملت عزیز و شریف خرجش کنید ؟
و باز هم فرموده اند که مردم در سال 58 که به جمهوری اسلامی رای دادند پر از امید بودند و به آینده شیرین چشم دوخته بودند و از مسئولین خواسته اند که با قدرتهای بزرگ درگیر نشوند ! انگار که ایشان از دنیا بی خبرند و نمی دانند که این قدرتهای بزرگ هستند که دست از سرما برنمی دارند و اونها تنها خواسته شان اینه که ما از انقلاب و اسلام  و نظاممان دست بکشیم و به کمتر از این هم راضی نمی شوند و سزاوار نیست مردمی را که از اوان انقلاب با انواع دشمنی ها روبرو بوده جنگ طلب معرفی کنیم .
یا علی و در پناه علی  موید و منصور باشید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی