سفارش تبلیغ
صبا ویژن







نشانه های پرهیزکاران : مردم را با لقب‌های زشت نمی‌خواند ، همسایگان را آزار نمی‌رساند ، در مصیبت‌های دیگران شاد نمی‌شود و در کار ناروا دخالت نمی‌کند واز محدوده حق خارج نمی‌شود .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در چند روز گذشته یک طیف خاص که همیشه موجودیت خود را در بحران یافته و از آن طریق ارتزاق می کنند حرکات و رفتارهای تنش زایی را در دانشگاه امیر کبیر شروع کرده اند . به نظر میرسد این نوع هنجار شکنی ها در قالب یک پروژه ی برنامه ریزی شده دنبال میشود . تحریک زنان به بهانه روز جهانی زن و در ادامه کارگران و معلمان به بهانه مطالبات صنفی ، همه و همه بمنظور دستیابی به منافع سیاسی برنامه ریزی و اجرا می شود . این نوع پروژه ها در سالهای گذشته هم اجرا شده و در بعضی از مواقع هم برایشان سودبخش بوده ولی در این موقعیت استفاده دوباره از آن و بخصوص حوادث پس از آن نوعی خودکشی سیاسی محسوب می شود که نشان از بی سامانی در اردوی اصلاح طلبان است .
دانشگاه امیر کبیر از جمله دانشگاههایی هست که دفتر تحکیم وحدت از آن استفاده ابزاری کرده و منافعی گروهی خود را در آن دنبال می کند . من نمیخواهم مطالب موهن نشریاتی که تحت لوای انجمن اسلامی منتشر می شود را در اینجا بیاورم و از بیان محتوای آن شرم می کنم که گروهی به ظاهر مسلمان ، مسلمات اسلامی را زیر سئوال ببرد و باز هم ادعای مسلمانی کند ولی ذکر چند نکته را در این باب ضروری میدانم .

1- همانطور که عرض کردم این گروه همیشه به دنبال بحران آفرینی بوده و با بحران توانسته سرپا بماند و اینک برای تصاحب قدرت از هر وسیله ای حتی توهین به مقدسات مردم نیز استفاده می کند .
2- قبل از توزیع نشریه ها یکی از اعضای دفتر تحکیم وحدت شاخه علامه در مصاحبه ای با سایت روزنا (وابسته به روزنامه اعتماد ملی) با ناشیگری خبر انتشار آنها را و همینطور برخورد بسیج دانشجویی با سر دبیران این نشریات را گفته است . سئوال این هست که چطور قبل از توزیع ، آقایان وقایع بعد آن را پیش بینی کرده اند ؟؟!!
3- بعد از توزیع نشریه ها ، دانشجویان دانشگاه امیر کبیر به عنوان اعتراض به این عمل شنیع تحصن کرده و به دنبال آن دانشگاههای دیگر تهران به جمع متحصنین پیوستند . با گسترش موج اعتراضات دانشگاههای سراسر کشور هر کدام به نوعی انزجار خود را از این عمل ابراز کردند .
4- ادبیات بکار رفته در این مقالات خط سیر نویسندگان و سر منشاء آن را روشن می کند و در واقع اینها همان حرفهای سروش و دیگران را با ادبیات توهین آمیز بیان کرده اند .
5- وقتی دیدند که پروژه شان شکست خورده و با هوشیاری دانشجویان نقشه شان نقش بر آب شده سریع تغییر موضع داده و چاپ و توزیع نشریه ها را به نهادهای دیگر دانشگاه نسبت دادند که این تاکتیک در نوع خود از احمقانه ترین تاکتیکهاست چرا که دانشجویان هم از اونها و سوابقشان مطلع هستند و هم از عملکرد نهادهای فعال دانشگاه اطلاع کافی دارند و مطمئنا از این افتراء هم سودی نخواهند برد . شاید با اینکار میخواستند مثل گذشته مظلوم نمایی کرده و فریاد وا مظلوما سر دهند که آره می خواهند ما را از صحنه بیرون کنند و برای همین بر علیه ما توطئه چیده اند ! و شاید هم میخواستند گندکاری شان را به مرور زمان پاک کنند و از این تهمت به عنوان فرصت استفاده کرده اند .
6- این آقایان در نشریاتشان از خفقان حرف می زنند و خیال می کنند مردم هم باورشان میشود ؟! آخر کسی نیست به اینها بگوئید : مرد ناحسابی اگر خفقان و اختناق در کشور حاکم بود تو و امثال تو جرات نمی کردند به اعتقادات 70 میلیون نفر توهین کنند !
7- این گروه فریبکار از هر مسئله کوچک استفاده ابزاری کرده و به نفع خود تصاحبش میکنند و حالا هم اجرای طرح امنیت اجتماعی را علم کرده و می خواهند از احساسات جوانان سوء استفاده کنند ولی به نظرم اینگونه استفاده های ابزاری سودی نصیبشان نخواهد کرد .
8- هر گروه و حزبی برای خود معیارهایی و استراژی دارد و بر مبنای آن فعالیت می کند ولی بررسی عملکرد اینها در چند سال گذشته نشان می دهد که از هیچ معیاری تبعیت نکرده و بر هر موج سوار می شوند و تنها هدفشان غصب قدرت هست حتی وقتی شعار مردمسالاری می دهند نه برای مردم که به نفع خودشان استفاده ابزاری از آن می کنند تا جائیکه آقای خاتمی هم بعد از ریاست جمهوری از دوستان شان گلایه داشتند که مسیر اصلاحات را به نفع خود منحرف کرده و نتیجه ای جز سرخوردگی برای اصلاح طلبان به ارمغان نیاوردند .
9- کدام آدم دلسوز مردم می آید و در آخرسال تحصیلی و در نزدیکی زمان برگزاری امتحانات مدارس را تعطیل کرده و دانشگاهها را به آشوب می کشد ؟ بنابه به مثل معروف چرا به خاطر دستمالی قیصری را به آتش می کشید ؟! شماها فکر می کنید مردم در خوابند و رفتارها و تناقضات رفتار سیاسی شما را نمی بینند ؟
در هرصورت اگر برای مردم ارزشی قائل هستید ! دست از اینکارها برداشته و منافع مردم و جامعه را بر منافع حزبی خود مقدم بشمارید و در برخوردتان با مردم ، مخصوصا دانشجویان آگاه صداقت داشته باشید و سعی نکنید آنها را فریب دهید و این را هم بدانید که مردم از رفتارهای شما خسته شده بودند که ازتان روی برگردانده و به گروه رقیب شما رای دادند .

والسلام علی من اتبع الهدی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی