سفارش تبلیغ
صبا ویژن







مدعیان اصلاح طلبی برای بازگشت به قدرت دست به هرکاری می زنند حتی همراهی با دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی و مردم . هروقت کشور موفقیتی بدست می آورد اینها همگام با بیگانگان آن را محقر شمرده و با هیاهو و کارشکنی در برابر پیشرفتهای دولتمردان سد ایجاد می کنند . سهمیه بندی بنزین علی رغم تبعات اجتماعی آن یک موفقیت بزرگ در کارنامه دولت اسلامی است ولی گروههایی این را می دانند و نمی خواهند آن را باور کنند . یکی از روزنامه های معروف آمریکایی نوشته بود که با سهمیه بندی بنزین طرح تحریم ایران شکست خورد و این اعتراف دشمنان نشان می دهد که ما به هدف زدیم و علی رغم بهانه جویی بدخواهان موفق عمل کردیم .
اگر یادمان باشد در گذشته هر پیشرفتی حاصل می شد دوستان آن را در کارنامه انقلاب قرار می دادنند و دشمنان و بخیلان انقلاب آن را یک تحول زود گذر.
مدعیان سازندگی هم هر پیشرفتی را یک نوع امداد غیبی می دانستند و با این ترفند باب انتقاد از عملکرد خود را می بستند و این روند تا به امروز به اشکال مختلف ادامه دارد . اینها برای خود حاشیه امنی ساخته اند که کسی جرات تعرض به آن را ندارد . تعرض به حریم خصوصی اینان یعنی تعرض به انقلاب و نظام !
اگر هم مردم به عملکرد مدعیان سازندگی و اصلاحات اعتراض می کردند با یک میزگرد کار را فیصله می دادند و در نهایت اگر اعتراضها فروکش نمی کرد دانشگاه را وارد جریان می کردند . دانشجویان بی خبر از همه جا به خیال اینکه پیشتاز یک تحول بزرگ در جامعه هستند به انقلاب و نظام می تاختند و شعارهایی می دادند که توسط تئوریسینهای اصلاحات ساخته و پرداخته شده بود .
چند روز پیش که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه کودتای مخملی دشمنان کشور نقش بر آب شد آنان که در این توطئه دستی داشتند با پررویی این برنامه مستند را زیر سئوال می برند غافل از اینکه مردم ما باهوش تر از آنند که فریب آنان را بخورند . یکی از مدعیان اصلاح طلبی با توسل به تاکتیکهای جنگ روانی به خیال خود می خواهد با چند جمله خیانت خائنان را تطهیر کند . او از همان تاکتیک کهنه اعتراف تحت فشار برای توجیه عملکرد خود و دوستانش بهره جسته و می خواهد مستند کودتای مخملی را بی اثر جلوه دهد .
اعترافات جاسوسان فرهنگی که آمده بودند تا حلقه ناتوی فرهنگی را در داخل تکمیل کرده و به دنبال آن کودتای رنگینی را بر کارنامه خود بیفزایند پرده از شیطنت بعضی از مدعیان برداشت و با هیچ ترفندی نمی شود آن را جمع و جور کرد .
پیشنهاد می کنم دوستان عزیز به این مقوله بهتر و بیشتر بپردازند و ابعاد گوناگون آن را با موشکافی تبیین کند . اگر ابعاد آن روشن شود منشاء بسیاری از کارهای بعضیها مشخص خواهد شد و شناخت دوستداران انقلاب و بدخواهان راحتر می شود .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی