سفارش تبلیغ
صبا ویژن







«هاآرتص» روزنامه رسمی رژیم صهیونیستی با درج تبلیغات فیلم ایرانی «کافه ترانزیت» صهیونیست ها را به تماشای این فیلم که هم اکنون بر پرده سینماهای تل آویو به نمایش درمی آید، تشویق می کند.
روز گذشته سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با درج این خبر ضمن حمایت همه جانبه خود از فیلم کامبوزیا پرتوی، در سخنانی از ارادت قلبی این رژیم به افرادی چون مخملباف و کیارستمی به عنوان سینماگران آزاداندیش ایرانی و تولیداتی از این دست پرده برداشت.
استقبال رژیم صهیونیستی از فیلم «کافه ترانزیت» در حالی صورت می گیرد که مسئولان سینمایی کشور علی رغم مخالفت های شدید کارشناسان دلسوز سینما، فیلم کامبوزیا پرتوی را به عنوان نماینده سینمای ایران در جشنواره اسکار برگزیده بودند. فیلمی که به گفته کارشناسان و یادداشتی در  روزنامه کیهان دستاوردی جز تحقیر ملت ایران و فرهنگ عمیق آن نداشت.
حمایت گسترده و همه جانبه صهیونیست هایی که دشمنی آنان با ایران و ایرانی بر کسی پوشیده نیست، از این فیلم نشان داد که در اختلاف میان کارشناسان و مسئولان سینمایی کشور حق به جانب چه کسی بود.
اما نکته ای که در این میان قابل تأمل است آن که رژیم صهیونیستی چگونه توانسته کپی رایت این فیلم را به دست آورد! سایت وزارت امور خارجه رژیم اشغالگر ادعا کرده از آنجا که یک تهیه کننده فرانسوی در تولید فیلم مشارکت داشته اسرائیل از طریق این شرکت، فیلم مذکور را خریداری کرده است!!
نخستین پرسشی که در ذهن مخاطب ایجاد می شود آن است که شرایط عقد قراردادها فیمابین تولیدکننده ایرانی و فرانسوی چگونه تضمین شده که فرانسه می تواند بدون اجازه شریک اصلی خود فیلم را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد!؟



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی