سفارش تبلیغ
صبا ویژن







این روزها هر چه به انتخابات نزدیکتر می شویم  بیش تر از پیش دست و چهره خیلی از آنهایی رومی شود که یک عمر سنگ خط امام رو به سینه میزدند. یکی نیست به ایشان بگوید شما  چرا از امام و شخصیت بزرگ و والای اایشون برای اثبات سخنان خودتون استفاده می کنید ولی در عمل به آنچه امام برایش مهم بود پشت پا می زنید؟ چرا وقتی نوبت به رقیبتان که از شما در  اقتداو تبری به امام و سیره امام می رسد این همه بخل و غرض بکار می گیرید آخر چرا با این لفاظی های غلط همچنان گذشته می خواهید بر روی دستاور های دولت خدمتگزار و سخت کوش پرده بکشید  تا به اصطلاح خودتان با بی طرفی برخورد کردده باشید و همچنان که فرمودین نمی خواهید بگویید که به که رای می دهید.نباید هم این را اعلام کنید چون خلاف قانون است اما تخریب و زیر سوال بردن و بد اخلاقی چرا؟؟؟؟بی توجهی به رویدادهای بسیار مهم خود نیز بد اخلاقی بزرگی است که این روزها خیلی ها دچار آن شده اند....

  آیا شد در طی دولت نهم همچون دولت  قبل ازآن سخنی در حمایت و تقدیر بر این همه دستاورد بزنید. چقدر  دل باید مقبوض باشد که در مورد حرکت و موج پیروزی ژنو و این همه شکست و افتضاح دشمن صهیون تنها به این بسنده کنید که ....(غربی‌ها در این اجلاس امتحان بدی پس دادند و نشان دادند که شعار حقوق بشر و مبارزه با نژاد پرستی که آنها 30 سال است که در دستور کار خود قرار داده‌اند، تنها در حد حرف است و شعار آنها هیچ اصالتی ندارد) آیا شمادر مقامی نیستید که برای این پیروزی حد اقل چند ثانیه بیشتر بر این مهم صحبت می راندید و پیروز میدان را معرفی میکردید ؟؟؟؟؟ آیا اگر در دولت خودتان این اتفاق رخ می داد چند کنفرانس خبری ترتیب می دادید و خبرنگاران خانم و آقای خارجی را دعوت میکردید و با آن بذله گویی های متداول  پاسخ را با یک شوخی قدرتمندانه نشان می دادید؟؟؟؟

 چه بگویم که غلظت قلب ها مانع از دید حقایق و  رقیب شده است. از شما میخواهیم که درصد آرا دولت خود را با درصد آراء در دوره نهم بررسی بی غرضی داشته باشید آیا این موجب نگرانی است که در صد آرا بیشتر شده است و یا این را مشارکت نداشتن آرا اکثریت می نمامید؟ و اینکه فرمودین مردم را منحرف نکنند بحق حرف زیبایی بود و باید ستود انچه را که فرمودین بله این روزها با منحرف کردن مردم به زمان کوپن و موفقیت های کوپنی می فریبند و یادشان رفته از کی کوپن فروشی و دلال بازی و بازار سیاه درست شد!!!!!!!! باید عرض کنم این یکی و   آن که چه جفایی بر نادیده گرفتن نظر امام در دولت کوپنی رفت را جز افتخارات شان معرفی کنند.

این هم جدول آماری انتخابات برگزار شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون موجود می باشد طبق امارهای مستندجهت اطلاع

شما از  سفر کوتا هی که برای زیارت در عتبات عالیات مشرف شدین این همه در خطبه نماز جمعه سخن راندید ولی آیا جای این را نمی دیدن که از دستاوردهای هسته ای و دیپلماتیک هم یادی کنید؟

 لابد هنوز باور ندارید که اکثر کشور های جهان دولت ایران را در به دست اوردن آنچه که تا کنون حرف ان زده میشد موفق دانسته اند تا جایی که دولت آمریکا خود در خواست میدهد که در اجلاس 5+1 شرکت کند  و یا در خواست ارسال بسته های راهبردی اقتصادی ایران می شود.

 موج حرکت نیویورک هنوز از پا ننشسته و هنوز رادیو  وشبکه های تلویزیونی بیگانه دنبال راهی میگردند تا  ضربه ای که توسط رئیس جمهوری دولت ایران خورد  را  خنثی کنند و با تفسیرو تحلیل ارئه میدهند و دنبال راهی میگردند که چگونه از این شکست ذره ای خود را تبرئه کنند.

 گاهی از امام قدس سره  می شنیدیم که انسان وقتی دچار منیت می شود الوده به همه بیماریهای قلب  و روح می شود. اری باور کردم ای معمار انقلاب تو همه چیز را خوب تفسیر و توصیف می نمودی کاش بودی و علی زمان را و یاران  واقعی انقلاب و طلایه داران مردان مرد و ادامه دهندگان سیره شهدا را می دیدی که چطور شبانه روز در به دست اوردن آنچه که از دست رفته بود چگونه تلاش می کنند و در آخر بخل ورزان و کینه توزان نادیده می گیرندشان  تا مگر بر این همه افتخاراتی که به دست آمده چشم حسرت بر بندند. چه میگویم زبانم گر چه این را می گوید اما دلم تو را حاضر و روح بلندت را نظاره گر می بیند  و ما در این راه قدمی جز آنچه که شما برای آن قیام نمودی نمیخواهیم. راست گفتید که هر گاه دشمنان با عصبانیت از شما یاد کنند بدانید شما درست رفتار کرده اید و   راهتان درست بوده و اگر دشمن از شما تمجید و تعریف و جانبداری کرد بدانید کارتان اشتباه بوده و غفلت کرده ایدو از این بترسید.

راستی چه کسی میداند چرا در تبلیغات خودشان تنها از عکس امام استفاده می کنند نه عکسی که مقام عظمی ولایت و امام در کنار هم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

لینک های خبری مقاله فارس:لطفاً فقط حقیقت را بیان کنید

دو لت مهر:حق را بگویید!!!!!!!!!!!!!!

ثبت مقاله در سایت رسانه

و لینک در سایت رجا نیوز

لینک در کلمه نیوز



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی