سفارش تبلیغ
صبا ویژن







کنکاش در تاریخ به همه اثبات کرده است که آزموده را نباید آزمود. گاهی گاف هایی از برخی منور الفکرها می بینیم که همچنان که دل رهبری را به درد می آورد ما را نیز می آزارد.همیشه رهنمودهای مقام عظمی ولایت مشت محکی بر دهان برخی از دشمان دوست نما بوده و هست . ولی باز از شیطنت این گونه افراد مغرض و منفعل کم نشده است گویا باید هر بار گوشزد شود و هر بار از شکست قبلی ایشان پرده برداری مجدد کرد .

با اینکه در همه امور سنگ اندازی کردند و در هر جا که دولت تلاشگر به موفقیتی دست یافت اینان چون مار زخمی نیش از آستین <خودی <سر برآورده و زهر خود را پاشیده اند. غفلت و حقارت در برابر دیده گان مردم شریف و غیور حاضر در صحنه جزیی از بخش لاینفک باطن اینان است که هر روز این بر همگان اشکار تر و ملموس تر شده است.

بخشی از سخنان رهبری به همین رسوایان دوست نما بود که ملت بزرگ ایران با حضور پرشور وصمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند.

واین نکته ای است که برخی از این دشمنان انگشت اشاره را تا جایی بر ان فرو گذاشته اند که گویا مردم ما خواب زده و یا اینکه رهبریت و نظام را رها کرده اند. ملتی که در طول سی سال و قبل از ان سالهایی در جور و ستم طاغوتیان در مبارزه و در استقامت زبان زده همه عالم و جهانیان شده اند،آیا دشمن از اینچنین مردمی درس نگرفته است ؟که باز هم لبه تیز تیغ خود را در دست گرفته و ابلهانه فریاد حقوق ملت ایران اسلامی را سر میدهد و از این مردم می خواهد که برپای صندوقهای رای نروند و با نظامی که بر گرفته از تلاشها و مجاهدات خود این ملت و دلسوزان خدمتگزارش بنیاد شده است دشمنی ورزند ؟؟؟؟

زهی خیال باطل که مردم قرمان ما گوش به این یاوه ها بدهند. و یا بعضا با انگشت گذاری بر روی کاندیدا هایی از حس بلند پروازی آنها استفاده کرده و فریب و نیرنگ خود را در وعده های پوچ وتو خالی بر می انگیزد و آنان را وادار به بد اخلاقی ومخدوش سازی چهره کاندیدای دیگری که دشمن از ان بیم و هراس دارد می کند .

این باعث تاسف است که آب را بر اسیاب دشمن می ریزند و فریب دغل بازی آنان را میخورند. چرا با رقابت سالم به معرفی خود و بر نامه های خود نمی پردازید و چرا باید با نادیده انگاشتن پیروزی و یا محبوبیت دیگران سعی به زیبا سازی رفتار زشت خود می پردازید. باید عرض کنم که دشمن در بدترین شرایط قرار دارد که اینگونه با حجمه قرار دادن دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی سعی در خنثی سازی وجد وشور بپا شده ناشی ازدست یابی به موفقیت های اخیر ملت و دولت ایران نموده است .

چشمانی که همیشه باز باشد هر گز تحرک دشمن را نادیده نخواهد گرفت و خود را برای نزدیک سازی به آن به هر آب و آتشی نخواهد زد.

روی صحبت بنده نیز به همان هایی است که صبح تا شب در دفتر شان رفت و آمد هایی است که باعث نا زیبا یی هر چه بیشتر این کاندیداها میشود . شمارا به خدا لحظه ای به خود آیید و بازگشت را ترجیح دهید. در سخنان رهبر فرزانه انقلاب اینطور شنیدیم که متأسفانه برخی دوستان بی?انصاف و کسانی که جزو ملت هستند و توقع دارند مردم به آنها توجه کنند، با ناسپاسی، علیه ملت حرف می?زنند و با تکرار حرف دروغ دشمن، سلامت انتخابات را زیرسئوال می برند.

شکافی که دشمن می خواهد در بین ملت و دولت و رهبری ایجاد کند یک حیله و تزویر جدید نیست بلکه دشمن مدت هاست منتظر لحظه ای است تا بدترین ضربات خود را از طریق همین دوستان دهن بین نادان وجاهل بر پیکره نظام وارد کند.دشمن سعی دارد موفقیت های کسب شده را عکس جلوه دهد و با تاسف در سایتی از این دست افراد که با دغل و جابجایی نظر سنجی همین خواسته دشمنان را بکار گرفتند. امروز در تریبونهای خود فریاد سر می دهند که الا یا اهل عالم در ایران آزادی پایمال شده و ما می خواهیم بیایم و آزادی از دست رفته شما را باز گردانیم و با دشمنان هم کلام شده و برصحت انتخابات انگشت شیطنت آمیز گذاشته و می کوبند آنچه را که خود در انجام آن نا توانند.

با در نظر گرفتن سخنان مقام معظم رهبری که بار دیگر تداوم حضور ملت قهرمان و امت شهید پرور رادر پای صندوقهای رایبه همراه خواهد داشت و از طرفی نیز سرکوب کردن دشمنان داخلی و خارجی را به همراه خواهد داشت .

در انتها ی سخن به این نتیجه خواهیم رسید که باز هم برای رسیدن به یک پیروزی دیگر باید در پناه سخنان رهبری گوشها و چشم هارا خوب باز کرد وخوب شنیدو خوب دید تا در حماسه ای دیگر به رقم بد خواهان عدالت و غربزده گان بی هویت و همچنین جاهلان و خود فروختگان و بد خواهان و مغبوضین پیروزی های اخیر ملت و دولت کار آمد به جهانیان اثبات کنیم که ما ملت ایران، مومن به همان اسلام و آرمانهای امام و شهدا و دستورات رهبر حکیم انقلاب مقام معظم رهبری هستیم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی