سفارش تبلیغ
صبا ویژن







امروز (جمعه) بنا داشتیم به شهر مقدس قم برویم بنا به دلایلی از میانه راه برگشتیم و برای بازدید به نمایشگاه مطبوعات رفتیم. نمایشگاه در صبح ساکت و آرام بود. تا اینکه از ساعت دو به بعد کمی فضای سیاسی مورد انتظار نمایشگاه مطبوعات شکل گرفت. به خصوص جلوی غرفه های رجا نیوز و فارس. در مقابل غرفه رجانیوز داشتم با چند نفر سبزها بحث می کردم. کم و بیش جوابی نداشتند و از این شاخه به این شاخه می پریدند.

تا اینکه در میان صحبتهای ما یکی آمد دست طرف مقابل مرا کشید و گفت ول کن بیا بریم کروبی آمده!! جمعیتی به طرف در ورودی نمایشگاه حرکت کردند. شعار مرگ بر روسیه و مرگ بر دیکتاتور شنیده می شد. اما پس از اندکی فضا عوض شد. من خودم رو رساندم جلو نزدیک کروبی و فریاد زدم مرگ بر منافق! کم کم تعداد مخالفان کروبی بیشتر و بیشتر شد. به گونه ای که کروبی راهش را کج کرد و وارد یک پارتیشن شد. منتهی جمعیت به غرفه آسیب رساندند. البته در این میان برخی سوال می کردند چی شده و هنگامی که می شنیدند کروبی آمده بی توجه راه خود را می گرفتند و می رفتند و یا علیه او اظهار نظر میکردند و البته وارد جمعیت اطراف کروبی نمی شدند.   هنگامی که پشت سر کروبی مرگ بر منافق می گفتم شخصی با لگد به من حمله کرد. همین امر سبب شد عده ای از من بخواهند که شعار ندهم. بعد از اینکه اوضاع برای کروبی و تیم پرشمار محافظان کروبی سخت شد او را به طبقه بالا نمایشگاه بردند در این بین چند لنگه کفش به سمت کروبی پرتاب شد. عده ای شعار می دادند یا حسین میر حسین. مرگ بر دیکتاتور و هنگامی شعارهای اینها بلند می شد فریادهای مرگ بر منافق دروغگو برو گمشو و ... هم بلند تر می شد.

هنگامی که کروبی از پله های درب خروجی پایین می آمد جمعی از مردم در مقابل او در پایین پله ها به شدت علیه او شعار می دادند. اینجا بود که ناگهان صدای شکیک هوایی به گوش رسید و مردم با شوکر متفرق شدند. کروبی به زور وارد ماشین شد در حالیکه عمامه به سر نداشت و بر پیشانی اش زخمی که حاصل تنفر مردم از او بود نقش بسته بود. شخصی بسیار عصبانی که به شدت تمایل داشت کروبی رو کتک بزند توسط مردم مهار شد. ماشین کروبی به سرعت از نمایشگاه خارج شد و ماشین تیم حفاظتی وی هم در حالی به سرعت گاز می داد که توجهی به مردم جلوی خود نداشت. یکی از محافظان کروبی که جا مانده بود بیرون در جلوی ماشین ایستاده بود که شخصی به او لگد زد و او با لفظی رکیک صحنه را ترک کرد.

پس از خروج کروبی جمعیت فریاد کشید ماشاء الله حزب الله!! و با قرائت صلوات صحنه را ترک کردند. بعد از این جمعیت سبزها که بیرون فضای نمایشگاه بودند شعارهایی سر دادند که مسئولان نمایشگاه با بلند کردن بلندگو های نمایشگاه و صدای انها را مخفی کردنداین عده به 500 نفر هم نمی رسیدند.

بعد از اخراج کروبی رجا نیوز و فارس به سرعت حاشیه های کروبی در نمایشگاه را در صدر اخبار خود درج کردند. که عده ای به تیتر خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه مردم کروبی را بیرون کردند معترض بودند. عده ای هم از فارس و رجا تشکر میکردند و با موبایل از صفحه مربوط به این خبر عکس می گرفتند. نکته جالب اینجا بود که خیلی سریع شایعه را پخش کردند که این خبرگزاری فارس بود که بسیجی ها را برای شعار علیه کروبی فرستاده بود!!!

نکته دیگر این نمایشگاه این بود که در دفتر نظر خواهی مطبوعات به شکل سازمان یا فته ای شعارهای سبز لجنی به چشم می خورد و برای 13 آبان تبلیغ کرده بودند.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  مهدی کروبی هنگام خروج از نمایشگاه مطبوعات

 مهدی کروبی هنگام خروج از نمایشگاه مطبوعات

مهدی کروبی هنگام خروج از نمایشگاه مطبوعات

 مهدی کروبی هنگام خروج از نمایشگاه مطبوعات

مهدی کروبی هنگام خروج از نمایشگاه مطبوعات

 مهدی کروبی هنگام خروج از نمایشگاه مطبوعات



  • کلمات کلیدی : سیاسی

  • نوشته شده توسط :احسان آیتی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی