سفارش تبلیغ
صبا ویژن







حرکت خود جوش مردم به سخنرانی سید حسن همینی در سالگرد ارتحال حضرت امام در در کنار حرم امام برای سید حسن باید معنی زسادی داشته باشد! مردم از بدو وردود او اعتراضات خود را شروع کردند. حتی از قبل از اینکه به جایگاه باید در مین سخنان رییس جمهور فریاد زدند وصیت حاج احمد پیروی از ولایت. سید حسن اما هنگامی که آماده سخنرانی شد گویا پیام مردم را نشنید. مردم که عکسهای سید حسن  برادرش را با سران فتنه ئیئه بودند به شدت عصبانی بودند. موضع گیری های اخیر سید حسن سکوتهای حمایت انگیز او از سران فتنه ملاقات او با حسن صانعی دیدار با مجرمان و کودتاگران مخملی همه و همه سبب شده بود سید حسن با امام و رهبر فاصله بگیرد و این فاصله یعنی فاصله با ملت. قای سید حسن شان امام را شما
آن هنگامی نگه نداشتی که با فتنه گران علیه نظام فالوده می خوردی! شان امام را زمانی نگه نداشتی که با مخالفان رهبر و نظام نرد دوستی ریختی. به مردم تذکر دادی هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته است اولا اینکه 21 سال از این مصیبت گذشته است ثانیا از ارتحال حاج احمد و  وصیت این مرد بزرگ به شما چقدر گذشته است؟ امروز در حرم امام وصیت نامه پدرت به تعداد زیاد دست مردم بود! شاید اعتراض داری که چرا وصیت نامه سید احمد آقا پخش شده همان طور که ندیده به شاخصهای امام که از صدا و سیما پخش شد اعتراض کردی! سید حسن در حرم امام که با شعارهای سراسری مردم رو به رو شده بود باز هم مانند هم پیاله گان خود به جای آنکه اعتراض سراسری مردم را ببیند آنها را تعداد اندکسید یاسر برادر سید حسن در کنار کدیور خواند!‏ نکند معتقدی در شعارها تقلب شده!! سید حسن گفت عده ای اندک اینجا شعار میدهند ولی اکثرا و انها که بیرون هستند از این عده بیزارند! نفهمیدم نظور سیدحسن چه کسانی بود چون هر که آنجا بود داشت علیه او شعار میداد! به خیال سید حسن همان هایی را می گفت که با آنها عکس گرفته بود و در مراسم ارتحال و نماز جمعه حاضر نبودند. به نظرم منظور سید حسن همان ها بود چون داخل و خارج صحن همه داشتند به او اعراض می کردند. بسیاری از مردم از شهرستان آمده بودند آنها هم شعار می دادند بصیرت و تیزبینی مردم واقعا مثال زدنی است. امام خامنه ای در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که مردم خوب تشخیص میدهند چه کسی در خط امام است. سید حسن میت واند دو کار کند یا از این رفتار عصبانی شود و به موضع لج بازی سوق پیدا کند یا پیام مردم را درک کرده و به خط ولایت و توصیه وصیت نامه پدرش بازگردد. که ان شاء الله راه دوم را انتخاب کند که مردم هشدار جدی ای به او دادند.


فیلم شعار مردم در بیرون صحن را هنگام سخنرانی سید حسن را اینجا ببینید و قضاوت کنید آیا تعداد اتندکی شعار در داخل شعار می دادند و بیرون صحن علاقه مندان به سخن او بدند؟


دانلود فیلم با فرمت mwv


دانلود فیلم برای موبایل


خبرگزاری مهر در خبری نادرست مدعی شد تعدادی و  برخی از مردم شعار میداند این در حالی است که سایت خبری فردا نیوز حامی قالیباف نوشت تعداد شعاردهندگان را بخش قابل توجهی دانست! رجانیوز هم به شعاردهندگان میلیونی اشاره کرده است جهان نیوز هم از جمعیت انبوه شعار دهندگان یاد کرد. اما الف هم در تعبیری نادرست از جمعی از حضار به عنوان شعار دهندگان یاد کرد.



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :احسان آیتی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی