سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بعد از دو سریال تقریبا قوی فاصله ها و به خصوص زیر هشت سریالهای ماه مبارک برای بینندگانی گه اکنون در دیدن سریال و تحلیل آن حرفه ای شده اند زیاد دل چسب به نظر نمی رسد. در این بین شبکه 5 تنها شبکه ای است که به سراغ طنز رفته است و سریالی طنز به نام نون و  ریحون به آنتن فرستاده است. اما بعد از چهار قسمت مشخص شد هدف سازندگان این سریال بیان مطالبی سیاسی آن هم از جنس فتنه است. قسمت چهارم این سریال که شب گذشته 24 مرداد پخش شد کنایات و تصریحاتی داشت که این ادعا را ثابت میکند. مثلا در بخشی از این سریال هنگامی برای فروش کلیه از طرف می پرسند چپ یا راست می گوید چپ خوبه راست مهم نیست!! صحبتهای سمیرا و عباس که در خیال عباس در زندان با هم مکالمه می شد نیز از هیمن جنس بود افزون که چاشنی توهین و بی نزاکتی هم داشت. این صحنه به نوعی شاید انتقام گیری جریان فتنه بود! تمسخر دادگاههای فتنه گران و آشوب طلبان بعد از اینکه آرامش به جامعه باز گشته است و مردم مطالبه بر حقشان محاکمه جریان فتنه است چه دلیل دارد؟ متاسفانه اشکال نظارت پس از پخش در سیما سبب شده این گونه موارد زیاد در سیما دیده شود.

سریال شبکه دو به نام ملکوت هم به نظر از جنس دموکراسی تو روز روشن است که باید منتظر موضع گیری علما و صاحب نظران در مور  آن باشیم.

نفوذ جریان فتنه در هنر و به کاری ابزار هنر برای ادامه کارشان امری است که روز به روز مشهود می گردد و باید برای ان چاره ای کرد.



  • کلمات کلیدی : نون، ریحون

  • نوشته شده توسط :احسان آیتی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی