سفارش تبلیغ
صبا ویژن







زبیر سیف الاسلام، فدایی رسول الله(صلوات الله علیه و آله) بر امیر المومنین سلام الله علیه خروج کرد، کار را به عرصه جنگ کشاند.

حضرت علی علیه السلام در آستانه جنگ، سر برهنه و بدون زره و سلاح سراغ زبیر رفت و خاطرات و توصیه هایی از نبی اعظم خدا به او یادآوری کرد تا زبیر پشیمان شد و از جنگ کناره گرفت. عبدالله بن زبیر فرزند ارشد، زبیر را به ترسو بودن متهم کرد و زبیر برای رد این تهمت به لجاجت دوباره پای بر حق نهاد و به صف لشکر علوی حمله آورد. اما لشکر از برابرش می گریخت.

چرا که مولا فرموده بود، از برابر زبیر عقب بنشینید و کسی بر او حمله نبرد.

زبیر که شهامتش را ثابت کرده بود راه کناره گرفت اما طی تفصیلی توسط عمربن جرموز کشته شد. این فرد وقتی سر زبیر را آورد حضرت به قاتل فرمود: مگر من نفرمودم که گریختگان را دنبال نکنید!

قاتل خوش خیال و ناولایت مدار وقتی در گرفتن جایزه از حضرت علی علیه السلام پشیمان شد، چنین گفت: با شما چگونه توان زیست در راه شما اگر کسى را بکشیم با دوزخ بشارت مى‏دهید اگر با خود شما جنگ کنیم کافر مى‏شویم!

امیر عرب به وی مژده جهنم را از زبان حضرت رسول صلوات الله علیه و آله داد.

ابن جرموز با خوارج در نهروان بود و بدست على (علیه السلام) کشته شد! (شرح کامل را اینجا بخوانید + )

مولای ما خامنه ای عزیز دستور دادند که سران سه قوه و رئیس مجمع تشخیص نباید تضعیف شوند.(+) قطعا رهبر حکیم انقلاب از وضعیت سیاسی و جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی در فتنه هشتاد و هشت بیش از همه اطلاع دارد. هر چند این نکته هم هیچگاه از سخنانش بر نیامد که هاشمی رأس فتنه است.

شب اول محرم امسال، آقا بعد از سخنرانی حجت السلام پناهیان که به آقای ضرغامی سفارش می کنند که این سخنرانی ها با حال و هوای این جلسه ایراد می شود چه خوب است که برای پخش عمومی اصلاح شود.(+)

لشکر حزب الله به نظرم آقا فرموده است از جلوی زبیر کنار بروید!

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :تاملات::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی