سفارش تبلیغ
صبا ویژن







این روزها شانتاژ های زیادی بر پیکره نظام جمهوری اسلامی فرود می آید که اگر نبود آگاهی اقشار مختلف و بیداری دلسوزان و موحدان به حق

نظام جمهوری اسلامی و راحت تر بگویم بی ادعا های دردمند این نظام که همیشه در پی حراست و حمایت از دست آوردهای بزرگ و عالیه خون شهدا و مبارزان و غیور مردان و زنان این پهنه از گیتی ، باید نام انقلاب اسلامی و حتی ایران را در صفحات تاریخ جستجو کرد.

هر دم از این رهگذار رهگذری می آید وسخنانی  می راند و داغ دل خویش را به سخنان کج  و معوجی خنک میکند و متعجبیم که چگونه این اعمال و این جهش های ذهنی نا کارآ مد و نا بخردانه بعضی از به اصلاح اندیشمند و مسئولین زورکی در پستهای اشغال شده  حمایتهای رسانه  ملی را هم به دنبال دارد.آیا وقت ان نشده که دیگر خودتان را گول نزنید و دست ازآزار  مردم درد کشیده و مقاوم و صبور ایران بردارید. شما میر زاده هاو سلطان زاده هایی که خود را برای سهم خواهی از این مملکت به هزار آب و آتش میزنید. آخر این هم حدی دارد  و بترسید از عقوبتی که از جانب خدا وند گریبانتان را خواهد گرفت. بنده باید به خانم فائزه هاشمی عرض کنم شما مدعی العموم همه زنان ایران نیستید . شما را چه کسی بر مسند نهاده است که اینچنین وقیحانه به همه ارزشهای می شورید کجا بودید که الان متوجه شده اید مورد تمسخر دنیای غرب بوده اید وکار شما و ظاهرتان مانند رنگ چادرتان مرده است. آیا شما می توانید پاسخ دهید که بعد از سی سال تازه این شکوفایی به خیر سال شکوفایی به سر تان زده و بعد ازآزادی زنان در دوچرخه سواری با بلوز و شلوارک و ظاهر شدن به شکل فجیح  در استادیوم های ورزشی و ایرادات و سخنان خان منشانه شما بر روی تریبون ها و پشت میکروفن هایی که نا بحق اشغال نموده اید دیگر این چه کشفی بود که شما فرموده اید؟

بنده به عنوان یک زن ایرانی و یک فرزند امام از نسل اول انقلاب  مدعی هستم که شما نه تنها به بنده توهینی نکرده اید ، نه تنها به چادر مشکی که میراث مادرم زهراست نتوانستید توهینی بکنید ‍ نه تنها گزافی نتوانستید به زنان با شعور و مومن و خدا پرست دیندار ما بگویید و نه تنها نتوانستید خود را بار دیگر به غربزدگان حامیتان معرفی کنید بلکه شما خود را بیش از پیش مسخره دست ایادی غرب کردید و باید جوابگوی سخنانتان و جوری که تا بحق بر اشغال این جایگاهی که شما داریدباشید.بله اینجا ایران اسلامی است.

اگر مردم و نمایندگان خبرگان رهبری تایین شده از سوی مردم به ریاست فردی اصلح دادند شما حقی ندارید که از جانب ایشان دایه دلسوز تر از مادری برای ما زنان باشید.

در همین جا بنده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح بر این برنامه و اینگونه صحبتها را در رسانه ملی خواهانم

لینک خبری رجا نیوز را در ادامه مطلب جستجو کنید

 

فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دهه‌ی 70 به سبب نمایندگی در مجلس پنجم و مطالب بحث‌برانگیز مندرج در مجله متعلق به وی، حاشیه‌ساز شده بود، بار دیگر پس از سال‌ها با اظهارات خود در برنامه صبحگاهی شبکه دوم سیما حاشیه‌ساز شد.

به گزارش رجانیوز، فائزه هاشمی در این برنامه از اینکه رنگ تیره و مرده مشکی پس از انقلاب به عنوان فرهنگ در چادر، مقنعه، مانتو و روسری زنان ایرانی وارد شد، اظهار تأسف کرد و در بخش دیگری از اظهاراتش نیز مدعی شد در این سال‌های اخیر زنان خانه‌نشین شده‌اند.

این برنامه زنده در حالی پخش شد که مجری برنامه بارها نسبت به هاشمی رفسنجانی و خانواده وی در مقابل میلیون‌ها بیننده ایرانی اظهار خاکساری کرد و گفت افتخاری بالاتر از دیدار و مصاحبه با حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی وجود ندارد.

فائزه هاشمی که توصیه به دوچرخه‌سواری زنان و درج پیام تبریک نوروزی فرح پهلوی در کنار برخی دیگر ساختارشکنی‌های فرهنگی در کارنامه وی در مدیریت مجله زنان وجود دارد، در این برنامه که به‌عنوان رئیس فدراسیون ورزش زنان و با چادر مشکی در برنامه حاضر شده بود، علی رغم اینکه مجری از وی می خواست در موضوع ورزش زنان صحبت کند، گفت: همیشه سعی می‌کنم از کلیشه‌ها فرار کنم، نمی‌خواهم تابع کلیشه‌ها باشم، متأسفانه بعد از انقلاب ما یک سری رفتارها برای خانم ها ارزش شد، رنگ مشکی ارزش شد، چادر مشکی، مانتو مشکی، مقنعه مشکی، روسری مشکی، و رنگ های تیره و مرده ارزش شد.

وی ادامه داد: این ارزش‌ها خوب نبود از هر لحاظ بهداشتی، پزشکی، و روانشناسی، عمل مثبتی نیست.

هاشمی ادامه داد: حتی رنگ مشکی از نظر اسلامی کراهت دارد، یک سری سنت هایی باب شده که البته در حال حاضر خیلی متفاوت شده است.

فرزند هاشمی رفسنجانی در حالی در مقام افتا برآمد و رنگ مشکی را درخصوص چادر مکروه خواند که براساس فتاوای مراجع عظام رنگ مشکی در چادر و عبا و عمامه به‌هیچ وجه کراهت نداشته و بلکه درخصوص چادر استحباب دارد.

هاشمی گفت: در حال حاضر فشاری برای لباس مشکی وجود ندارد ولی شاهد هستیم که اکثر دختران جوان مانتوی مشکی می پوشند، کسی هم به آن ها نمی گوید که چه بپوشید، دخترها از روی شیکی و اینکه رنگ مشکی آدم را لاغر و خوش تیپ می کند، مشکی می پوشند.

وی گفت: در حال حاضر زنان ما وارد به عرصه های دانشگاهی شده اند، نزدیک به 70 درصد دانشجویان ما زنان هستند و مدارک عالیه را کسب کرده اند، از تجربه بسیار بالای اجرایی هم برخوردار هستند، ولی متاسفانه سقف های شیشه ای که وجود دارد و سیاست های غلطی که گاهی اعمال می شود باعث می شود که نتوانند از یک حدی بالاتر بروند.

وی ادامه داد: در افغانستان و عراق 3 الی 4 وزیر زن دارند و حدود 25 درصد نماینده مجلس زن دارند ولی تعداد نمایندگان زن مجلس ما حدود 3 درصد است هر چه هم جلو می رویم، وضعیت بدتر می شود، وقتی ما زن وزیر داشته باشیم و نماینده مجلس به تعداد کافی داشته باشیم آن وقت معاون وزیر، سفیر، رئیس دانشگاه و حتی عضو شوراهای عالی هم داریم.

وی افزود: این عملکردها باعث می شود نگاه زنانه وارد به تصمیم گیری ها شود و موجب می شود که به مشکلات زنان با نگاه زنانه پرداخت شود و مردها یا مشکلات زنان را نمی دانند یا اعتقادی به مشکلات زنان ندارند یا فرهنگ مردسالاری هنوز به شدت در جامعه ما و تمام دنیا وجود دارد. حتی کشورهای غربی و توسعه یافته هم این مشکل را دارند.

هاشمی در ادامه افزود: تا چه زمانی می خواهیم فقط آمار بدهیم که 70 درصد دانشجویان ما دختر هستند، خوب بعد از آن چه می شود، این ها کار نمی خواهند، نمی خواهند رشد کند، دوست ندارند در مدیریت ها حضور داشته باشند،وقتی ما انگیزه حضور را از آنان بگیریم،باعث دلسردی، سرخوردگی و برگشت زنان می شود.

وی ادامه داد: دنیا الان افتخار می کند به پیشرفت زنان ایرانی، هر شخصی می آید و می بیند، تعجب می کند، ولی ما در کشور خودمان حاضر نیستیم در سیستم از این توان استفاده کنیم.

فائزه هاشمی در ادامه ادعا کرد: متأسفانه در سال های اخیر سیاست ها به سمتی می رود که زنان را بیشتر خانه نشین کنند، طرح هایی که اخیرا در مجلس تصویب شده است را ببینید، مثلا در مورد ازدواج مجدد شوهر این اتفاق افتاده است.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی