سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آیت الله العظمی بهجت ، عارفی بی بدیل با ماموریتی مهم

ایجاد یقین در جامعه شیعی به نزدیکی ظهور و آماده کردن شیعیان

آیت الله بهجت : ظهور نزدیک است!

به پیرها هم بشارت می دهیم که زمان ظهور را درک خواهند کرد!

آیت الله ناصری : در جلسات متعددی مرحوم آیت الله بهجت این مطلب را به بنده فرمودند.

تلاش نادرست برخی از دوستان برای خنثی کردن نوید روحبخش آیت الله بهجت با توجیهاتی اشتباه

آیت الله بهجت عارفی صمدانی مرتبط با غیب یا فقیهی با اشتباهی بزرگ؟!

بشارت بزرگ آیت الله بهجت در نزدیکی ظهور ، منطبق بر دلائل و نشانه هایی آشکار

شاگردان برجسته آیت الله بهجت و عرفای بنام از بشارتهای معظم له در مورد ظهور می گویند

ادامه مطلب را از دست ندهید بسیار زیبا و مهم است

 

با سلام و درود بر همه عزیزان ، گوش فرا دادن دوباره  به مژده  بزرگ مرجعیت شیعی در نزدیک بودن ظهور قبل از آغاز بحث در این زمینه ، خالی از لطف نیست.

بشارت آیت الله العظمی بهجت به نزدیکی ظهور 

  نقل قول از ایت الله ناصری(فایل صوتی) 

آن زمان که خمینی کبیر ندای "هل من ناصر حسینی" سر داد و  با یکپارچه کردن قلوب مریدان مرجعیت و ولایت شگفتی ساز شد ، شاید سخت ترین کار امام(ره) این بود که به مردم بقبولاند می توان این رژیم را عوض کرد ، می توان حکومت طاغوت را کنار زد و شاهد حاکمیت الله بود و اما مردم به این راحتی این حقیقت را قبول نمی کردند و حق داشتند ، با وجود اینکه حکومتها در هر قرنی ظاهراْ عوض می شدند ، اما با سالها زندگی در زیر سلطه جباران این باور تلخ را که ظلم و جور و حکومت ظالمان و جباران پایدار و غیرقابل تغییر است در آنها به یک اصل ثابت و تغییر ناپذیر تبدیل شده بود.

زمانی که حضرت امام(ره) انقلاب الهی خویش را آغاز کرد ، سخت ترین کار او نه مقابله با رژیم که تغییر این تفکر در مردم بود که رژیم طاغوت "جاودانه" است! و جایگزین کردن این تفکر که با مجاهدت و پایداری می توان شاهد برپایی حکومت اسلامی بود ، اینک نیز یکی از موانع اصلی ظهور ، باور نداشتن به این مسئله می باشد که ظهور واقعاْ نزدیک است و با حضور همه جانبه شیعیان می توان شاهد برپایی حکومت جهانی اسلام بود. آیت الله الظمی بهجت بعنوان عارفی که اقبال و اعتماد عمومی را با خود به همراه داشت با بشارتی صریح ، ماموریت تغییر این فکر اشتباه و ایجاد باور و یقین به نزدیکی ظهور را بر عهده گرفت.

 اما امام و یاران فداکارش از پای ننشستند و با سالها مبارزه و رنج ، بالاخره این طلسم شیطانی را در مردم شکستند و مردم باور کردند که می توان بر حکومت شیاطین غلبه کرد و همین باور بود که حرکت ایجاد کرد و در نهایت شور و اشتیاق آمدن " روح خدا " ، اقیانوس مردمی را آن سان متلاطم کرد که کاخ های ظلم و ستم به طرف العینی فرو ریخت .به جرات می توان گفت که هنر بزرگ امام شکستن طلسم "جاودانه بودن ظلم" در "باور" مردم بود و چون این طلسم شکست ، موج توده های مردمی به حرکت درآمد و حکومت اسلامی در مشرق زمین به وجود آمد.

اما این پایان کار نبود ، این حکومت باید زمینه ساز حکومت جهانی اسلام میشد و  امام "روح الله" نیز  بارها و بارها این حقیقت درخشان را به مردم بیان فرمود ، اما این دیگر قابل باور نبود ، چه کسی باور می کرد ، ظلمتی که هزار و اندی سال است ادامه دارد و برطرف نشده است ، درست در زمانه ما نابود شود و خورشید امامت پس از قرنها خودنمایی کند؟! ، نه قابل باور نیست ، شاید هزاران سال دیگر  ...

و اینگونه بود که این طلسم نشکست و مردم باور نکردند که می توانند ، سعادتمندان دوران ظهور باشند ، هرچند بسیاری از مردم با دیدن اعجاز  نابودی حکومت جباران و تشکیل انقلاب اسلامی تا حدودی باور تغییرات بزرگ جهانی را نیز پیدا کرده بودند ، اما تحقق این امر عظیم در آن زمان ، باور کامل و البته مجاهدتی عظیم را می طلبید که چون در آن حد نبود ، باز هم ظلمت غیبت ادامه یافت.اما با گذشت زمان زمینه ها فراهم تر شد و دشمنان ضعیف تر ، بیداری جهانی بیشتر و زمینه وقوع امر مبارک ظهور آماده تر.اما هنوز طلسم " غیر قابل باور بودن وقوع ظهور در عصر حاضر" هرچند ضعیف شده بود اما وجود داشت ، تا اینکه خدا ذخیره بزرگ خود را به کار گرفت ، کسی را که عامه مردم او را به اعجاب و شگفتی و کرامات می شناختند و نامش حتی برای دشمنان نیز با احترام همراه بود ، آیت الله العظمی بهجت ، آری او تنها یک فقیه و عارف نبود ، او ذخیره ای بود که خدا برای شکستن باقیمانده این طلسم که با غفلت و روزمرگی همراه شده بود ، در نظر گرفته بود و آنچنان محبت و احترام و ارادتش را در قلبها جاری ساخته بود که به میان آمدن نام مبارکش ناخودآگاه دلها را خاضع می کرد.

حضور کم نظیر صدها هزار عزادار عاشق از سراسر کشور در تشییع پیکر مطهر آیت الله بهجت نشان دهنده عمق ارادت و محبت توده های مردمی نسبت به این اسطوره عرفان و اخلاق بود

و البته بسیاری از مردم که او را به اعجاب و کرامات می شناختند ، ناخودآگاه در مورد مهمترین ماموریتش در مورد ظهور ، داستانهای درست و نادرست بسیاری منتشر کردند تا جایی که اعتقاد رابطه او با امام عصر(عج) به یک باور عمومی تبدیل شد. و این اسطوره عرفان و تقوی که از سالها پیش مکرراْ خواص و شاگردان خود را به نزدیک بودن فرج مژده می داد ، در آخرین مرحله تصمیم گرفت تا از اعتماد و ارادت شیعیان به خود بهره گیرد و آن طلسم ضعیف شده را در باور عامه بشکند تا شرایط و زمینه های مساعد ظهور با حضور و باور توده های مردمی تکمیل شود و اقیانوس مردمی به حرکت درآید و بار امانت هزار ساله از زمین برداشته شود.

ظهور آن قدر نزدیک است که حتی پیرها هم آن را خواهند دید! 

و اینگونه بود که این عارف بی نظیر با بشارتی بزرگ و البته همه فهم ، آخرین رسالت خود را انجام داد و خود با اینکه در آرزوی دیدن لحظات نورانی ظهور  می سوخت در آستانه بازگشت دوباره تاریکی ، ایثار دیگری کرد  و این بار با داغ رفتن و نبودنش  نور معنوی عظیمی ایجاد کرد ، تا شیعیان حکومت زمینه ساز  را در آستانه انتخابی بزرگ  در دو راهی سرنوشت ساز ، یاری کند ، هجوم شیاطین برای در دست گرفتن کانون بیداری جهانی شکست خورد و جهان هرچه بیشتر به آن واقعه مبارک نزدیک شد.

در دید خواص و عوام ، آیت الله بهجت بعنوان عارفی بی نظیر که دارای چشم برزخی بوده و با عالم غیب در ارتباط بود ، جایگاهی بسیار برجسته داشت ، بسیاری او را دارای نفسی قدسی می دانستند و صاحب کرامات بسیار که از دوران نوجوانی ، زندگانی او مملو از کرامات و عجایب است! بدین سبب بشارات او برای عوام یقین آور بوده و هست.

 اکنون سالهاست که از آن بشارت روح افزا می گذرد و کمتر کسی است که آن را بارها نشنیده باشد.اما با کمال تاسف شاهدیم که روحانیون عزیزی که در دفتر معظم له مشغول به خدمت می باشند ، در برابر سئوالی که در این رابطه از دفتر شده است ، پاسخی غیر قابل انتظار داده اند ، در حالی که در این پاسخ اصل صدور این بشارت تکذیب نمی شود و اذعان می گردد که آیت الله بهجت هم این موضوع را با واسطه فرموده اند ، اما تلاش می شود تا با دلایل ابتدایی و اشتباه و البته بیان این مطلب که معظم له نیز این بشارت را از فردی گمنام نقل فرموده اند ، با پندار خیرخواهانه ، این بشارت بزرگ ، بی ارزش و غیر قابل اعتنا گردد در حالی که در این میان ناخواسته چهره نورانی این اسوه تقوی و عرفان با برخی توجیهات ناشیانه مخدوش می گردد.

آیا می توان قبول کرد سالک نامداری که در کوچکترین مسائل زندگی شخصی خویش دقت می کند ، اشتباهی چنین فاحش انجام دهد و موجی عظیم در جامعه ایجاد کند که منبع آن فردی مجهول الهویه می باشد؟

این تصویری است که عزیزان ناخواسته از چهره نورانی و ملکوتی او ارائه می دهند درحالی که عامه مردم به ارتباط با غیب او ایمان دارند ، به ارتباط او با حجت حق(ع) یقین دارند و او را با چشم برزخی می شناسند که کرامات بزرگی از دوران نوجوانی در زندگی پربرکتش آغاز شده است.ما در ادامه به صورت دقیق تر پرسش و پاسخ مطرح شده پیرامون بشارت بزرگ نزدیکی ظهور را مورد بررسی و نقد قرار می دهیم. 

لازم به ذکر است این بشارت در سال 80 برای اولین بار در دانشگاه تهران بصورت " نقل قول از عارف بزرگ مشهور " در یک سخنرانی عمومی از استاد پناهیان مطرح شد و در ادامه در سال 83 فیلم سخنرانی عارف واصل و استاد کامل اخلاق ، آیت الله ناصری در مدینه منوره که این بشارت را به طور صریح و بدون واسطه از آیت الله بهجت نقل می کرد ،  در اینترنت پخش شد.

پس از گذشت چند سال و در سال ?? فایل صوتی این بشارت که نقل قول آیت الله ناصری از آیت الله بهجت می باشد ، بطور گسترده ای در اینترنت پخش شد  و تاثیرات زیادی در جامعه شیعی ما داشت زیرا برای بسیاری از  مردم  این نوید روحبخش از فردی چون آیت الله بهجت ذره ای تردید در نزدیک بودن ظهور باقی نمی گذاشت.

بررسی پرسش و پاسخی از دفتر آیت الله بهجت 

در مورد بشارت ظهور و استخراج اشتباهات بزرگ!

 بسمه تعالی
سؤال : از برخی از بزرگان نقل می شود که حضرت آیة الله العظمی بهجت - رحمه الله - فرموده اند : ما تاکنون به جوانها مژده می دادیم که ظهور امام زمان علیه السلام را درک خواهند کرد اما اکنون به پیرها هم بشارت می دهیم که دوران ظهور را خواهند دید ؛ آیا این مطلب به آیة الله العظمی بهجت -رحمه الله - قابل استناد است یا خیر ؟
پاسخ :
1. اتفاقا در این باره از حضرت آیة الله العظمی بهجت - رحمه الله - سئوال شد ، ایشان فرمودند : آقایی دم محراب مسجد نزد من آمد و به من گفت : به خدمت حضرت علیه السلام رسیدم و از ظهور پرسیدم آیا من ظهور را درک می کنم . آنگاه مطالب یاد شده را آقا از این شخص نقل کردند .

بنابراین خود حضرت آیة الله العظمی بهجت - رحمه الله - مستقیما مطلب را نفرمودند بلکه از شخص دیگری نقل نمودند .

2. همچنین معظم له - رحمه الله - فرمودند :‌ اگر گفتن این مطالب لازم بود من برای شاگردانم می گفتم .

3. امکان دارد همانگونه که آقا مکرر بیان می فرمودند ، این مطلب اشاره به ظهور شخصی داشته باشد و نه ظهور عمومی .

4. امکان دارد ، اینگونه اظهارات از باب « إنّهم یرونه بعیدا و نراه قریبا » باشد .

والله العالم - دفتر آیة الله العظمی بهجت - رحمه الله قبل از بررسی این موضوع ، توجه عزیزان را به این نکته جالب جلب می کنم ، که اصل صدور این بشارت از معظم له توسط دفتر ایشان رد نمی شود و تایید می گردد که آیت الله بهجت این بشارت را به نقل از فردی بیان کرده اند ، ولی در جوابی چهار مرحله ای تلاش می شود به هر صورتی که باشد این بشارت خنثی شود ، اگر مورد اول نشد ، پس دومی ، اگر دومی نشد ، پس سومی ، اگر ....تا جایی که مورد سوم و چهارم "فرج شخصی" و " انهم یرونه بعیدا و نره قریبا" آشکارا  برداشت شخصی روحانی پاسخگو می باشد که کاملاْ با یک نگاه ، اشتباه بودن آن مشخص می گردد که در ادامه به استحضار خواهد رسید.

 اشتباهات بزرگ در پاسخ روحانیون دفتر آیت الله بهجت
1- فردی که آیت الله بهجت از او نقل قول می کند ، فردی عادی و گمنام است!

اگر عزیزان فایل صوتی فرمایشات آیت الله ناصری را گوش کرده باشند ، آیت الله ناصری به نقل از آیت الله بهجت بیان می کنند که فردی از " دوستانم " پیش ما آمد که " می دانستم به محضر امام زمان(عج) تشرف دارد " که معلوم می شود که فرد یاد شده اولاً از دوستان آیت الله بهجت بوده و دوما آیت الله بهجت می دانسته که ایشان به خدمت حضرت تشرف دارند.
در حالی که عزیزان دفتر ادعا می کنند که این فرد نه دوست آیت الله بهجت بوده و نه عارف و نه جلسه ای خصوصی ، تنها فردی عادی بوده که مثل هزاران فرد دیگری که مطالبی را به معظم له می گویند ؛ ایشان هم این مطلب را نقل کردند! و نقل قول آیت الله بهجت از یک فرد عادی گمنام است!!آیا عقل این را می پذیرد؟ آیا قابل قبول است که مرجع بزرگ شیعیان که در تمام دنیا مقلدین بسیار دارد بیاید و در مسئله ای به این مهمی که در صورت اشتباه بودن ، انتشار آن در جامعه ضربات جبران ناپذیری دارد ، سهواً با اشتباهی بزرگ  این بشارت صریح را که البته نامطمئن است از منبعی ناموثق بیان کند؟! ایا برداشت شما از این پیر روشن ضمیر که با نگاه الهی خود آینده و گذشته را می بیند ، اینگونه است؟ اشتباهی که حتی از روحانیون خیلی پایین تز از ایشان هم پذیرفتنی نیست ، آیا این اشتباه بزرگ حتی از مراکزی که در زمینه بشارت ظهور فعال هستند چون این وبلاگ ، پذیرفتنی است که فلان فرد عادی را بعنوان منبع خبر بسیار مهم خود معرفی کنیم؟! پس می بینیم طرح این موضوع که معظم له این "حرکت بزرگ خط شکن" ( که بسیاری از عرفا جرات طرح آن را به این صراحت نداشته و ندارند) را فقط بواسطه نقل قول از فردی عادی و گمنام مطرح کرده باشند ، چقدر دور از ذهن و نادرست است.

البته حالت دیگری را نیز می توان در نظر گرفت و آن اینکه منبع خبر هرچند فردی عادی و مجهول الهویه است ، اما آیت الله بهجت با دید الهی خود به صداقت آن فرد و درستی این موضوع یقین داشتند که در این صورت نیز  تغییری در اصل موضوع ایجاد نمی شود امام عزیزان دفتر مسئله را اینگونه بیان نمی کنند ، بلکه گمنام و عادی بودن فرد مراجعه کننده را بدون برجسته کردن بصیرت و دید الهی آیت الله بهجت ،  زمینه کم اهمیت جلوه دادن این مطلب مهم قرار می دهند.

البته ناگفته پیداست که فرمایشات آیت الله ناصری که از بزرگان عرفان و اخلاق و فقاهت و البته برجستگان مهدویت و ظهور است برای عامه مردم بسیار مقبول تر است از برداشت روحانیون گمنامی که هرچند عزیز هستند اما تا چه اندازه صلاحیت ورود به مباحثی که تخصص ویژه نیاز دارد ، را دارا می باشد؟

آیت الله ناصری از برجستگان عرفان و اخلاق و مهدویت می باشد ، معظم له از پیشروان عرصه بشارت ظهور بوده و بعنوان حلقه واسط میان ولی امر مسلمین و عموم منتظران امام زمان(عج) عمل می کند . در جریان افول موج اول ظهور در سال ?? معظم له طی بیاناتی در جمع شیفتگان امام عصر(عج) در اصفهان خبر به وجود آمدن تاخیر را در ظهور را که توسط نائب امام زمان(عج) به ایشان داده شده بود ، نقل فرموده و پیشاپیش با اعلام تاخیر در ظهور ، از سقوط منتظران امام زمان(عج) را در ورطه یاس و ناامیدی جلوگیری کردند.

 پرسشی از آیت الله ناصری در مورد صحت مطلب فوق

با سلام لطفاْ نظرتان را در خصوص صحت فایل صوتی منتسب به شما در خصوص نقل قول از آیت الله بهجت پیرامون زمان ظهور حضرت مهدی (عج) بیان کنید.

مطلبی که راجع به ظهور حضرت بقیه الله روحی له الفداه در موبایل ها و غیره از بنده نقل شده است مقرون به صحت بلکه در جلسات متعددی مرحوم آیت الله بهجت این مطلب را به بنده فرمودند مضافا به این که در بعضی از کتب ایشان ( جرعه ای از وصال صفحه 25 ) نوشته اند که ما تا کنون به جوانان بشارت می دادیم که ظهور نزدیک است و زمان ظهور را درک خواهند کرد و الآن به پیرها هم بشارت می دهیم که زمان ظهور را درک خواهند دید.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله ناصری 

کتاب جرعه وصال

بشارت ظهور منقول در ص  ??


2- در مورد دوم که ایشان فرموده باشند " این حرف را برای شاگردانم می گفتم "

 

 ما بنا را بر این می گذاریم که این نقل قول از معظم له دقیقا در این رابطه بیان شده و تغییر هم نکرده باشد ،

این تیزبینی ، فراست و تشخیص به جای معظم له را نشان می دهد!

باید گفت که هرکسی را یارای برداشتن هر بار امانتی نیست. شما فکر کنید که اگر این مطلب توسط شاگردان آیت الله بهجت که بسیاری با وجود شایستگی های فراوان در میان توده های مردمی گمنام هستند ، نقل میشد ، چقدر برای عامه مردم قابل باور بود؟! مردم چقدر اعتماد می کردند؟!بسیاری از مسائل با وجود اینکه به صراحت توسط بزرگان مورد اعتماد نقل می شود باز  شک و شبهه بسیاری در موردش ایجاد می شود.

البته برخی از شاگردان برجسته و ویژه معظم له نیز بشارتهای مهم دیگری مانند زنده و فعال بودن سفیانی و ارتباط آن با حوادث عراق را نقل فرموده اند ، اما این بشارت بزرگ ، عارفی برجسته تر چون آیت الله ناصری را می طلبد.
یقیناً وقتی که این بشارت بزرگ توسط عالمی جلیل القدر مانند آیت الله ناصری که خود دستی در عرفان و اخلاق  دارد و در مسائل مهدویت و ظهور بسیار برجسته است ، با بیانی شیوا و دلنشین نقل شود ، به طور مسلم یقین عامه به صحت مطلب نقل شده بسیار بالا می رود ، با وجود اینکه این نقل قول از آیت الله ناصری است باز هم برخی اما و اگر می آورند ، پس وای به روزی که شاگردان آیت الله بهجت که برای عامه مردم شناخته شده نیستند ، می خواستند این رسالت بزرگ را بر عهده بگیرند ، پس می بینید که آیت الله بهجت با زیرکی تمام بار امانت را بر دوش فرد بزرگواری چون آیت الله ناصری می گذارد تا یقین عامه مردم به صحت مطلب از بین نرود.

آیت الله بهجت با نگاه ژرف خویش می بیند که در زیر رگبار شک و شبهه و تردید که توسط دوستان و دشمنان علیه این موضوع  به راه خواهد افتاد ، جایگاه بلند مرتبه ای نیاز است تا بتواند از این گوهر محافظت کرده و اعتماد عمومی را جلب نماید تا این مطلب اثر خودش را در جامعه بگذارد.  اللّهُ أَعْلَمُ حَیْثُ یَجْعَلُ رِسَالَتَهُ
3-  شبهه " ظهور شخصی " بودن این بشارت :

البته کاملاً روشن است که برخلاف مورد یک و دو که روحانی پاسخگو ، به حرف آیت الله بهجت استناد می کند ، در موارد سوم و چهارم برداشت شخصی خویش را مطرح می کند که با کمی دقت اشتباه بودن این برداشت های شخصی آشکار می گردد.
اگر در این بشارت دقت کنیم خواهیم دید چه در نقل قول آیت الله ناصری و چه حتی گفته دفتر(که کلیت ماجرا را تایید می کند و فقط آن را منتسب به فردی مجهول الهویه می داند) ، فرد مشرف شده به خدمت آقا می پرسند که : " آقا ظهور شما برای عامه مردم چه وقت خواهد بود؟ " پس صحبتی از " ظهور شخصی " نیست و حرف از ظهور برای " عامه مردم " که همان ظهور اصلی باشد ؛ مراد است.آشکار است که ظهور شخصی برای فردی که به محضر امام زمان(عج) در این نقل قول مشرف شده است ، در همین تشرف رخ داده است که ایشان توانسته اند وجود مبارک ولی عصر(عج) را زیارت بکنند ، اصلاً این فرد در همان حال در حال فرج شخصی می باشد یعنی در محضر امام زمان(عج) ، حالا آیا درست است که ایشان بپرسد که آقا فرج شخصی شما برای من چه زمانی خواهد بود؟؟!!!پس می بینیم که منظور از " ظهور" در این نقل قول و تشرف " ظهور عامه " و ظهور اصلی است و نه " ظهور فردی و شخصی"حال چرا عزیزان دفتر تلاش دارند تا با برداشت خود که اشتباه آن واضح است ، به " ای نحوکان " این بشارت را از توجه بیندازند ، جای سئوال و شگفتی است! 

4- امکان دارد ، اینگونه اظهارات از باب « إنّهم یرونه بعیدا و نراه قریبا » باشد!

 می بینیم در ادامه تلاش برای مخدوش کردن این بشارت ، روحانی عزیز پاسخ دهنده چون احتمال می دهد که موارد یک تا سه مورد قبول نباشد ، مورد چهارمی نیز مطرح می کند. عبارت معروف دعای عهد که 1000 سال است خوانده می شود « إنّهم یرونه بعیدا و نراه قریبا » بعنوان دستاویزی برای برای تفسیر به رای این بشارت و بی اثر کردن آن در نظر گرفته می شود ، در جایی که حتی به جزئیات فرد مشرف شده در این نقل قول اشاره می شود و بیان می شود که ایشان 62 سال دارد و ایشان قبل از رحلت شاهد " ظهور عامه " حضرت خواهند بود ، آیا درست است که ما پاسخ مطلب را با جوابی کلی " انهم یرونه بعیدا و نره قریبا " بدهیم ، که 1000 سال است زمزمه می شود و در مورد 1000 سال آینده هم می تواند صادق باشد؟ اکثریت پیرمردهای عصر ما نهایتا چقدر عمر خواهند کرد؟ 20 سال؟ 30 سال ؟ آیا این دو مسئله با هم در تضاد نیست؟! ، و آیا این تضاد از دید شخصیت ژرف اندیشی چون آیت الله بهجت دور مانده است؟! آیا این دلیل تراشی ها توسط دوستان "به پندار خود خیرخواه " با حفظ جایگاه آیت الله بهجت سازگار است؟!
شایسته است انسان در جایی که از مسئله ای اطلاع کافی ندارد ، سکوت کند تا اینکه با پاسخ نادرست به مطلبی که به درستی خبر ندارد ، اولا شخصیت و صداقت فرد بزگواری چون آیت الله ناصری را زیر سئوال ببرد و ثانیا با توجیهاتی نادرست جایگاه والا و الهی آیت الله بهجت را مخدوش نماید.

اگر دقت کنیم می بینیم که با وجود دلائل چهارگانه ، صدور این بشارت از آیت الله بهجت تکذیب نمی شود  و فقط تلاش می شود تا با برداشت و فکر و نظر روحانیون دفتر هماهنگ گردد!! 
در حالی که برداشت ما که همان برداشت عامه مردم از این مژده بزرگ آیت الله بهجت است هم مقام والای عرفانی آیت الله بهجت را می رساند و هم فراست و زیرکی مهظم له را در سپردن این امانت به دست فردی چون آیت الله ناصری!

و البته بیانات سایر بزرگان از مقام معظم رهبری(مدظله) و سایر مراجع مبنی بر نزدیک بودن ظهور و تحولات منطقه ای و جهانی نیز موید درستی پیش بینی الهی آیت الله بهجت در بسیار نزدیک بودن ظهور است ، چیزی که در میان بهت و حیرت جهانیان و مخصوصا ما شیعیان بزودی رخ خواهد داد .



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی