سفارش تبلیغ
صبا ویژن







با تشکر از دوستان بچه های قلم و نویسنده های وبلاگهای ارزشمند متعهدی که این موج وبلاگی را راه اندازی کردن
دیر زمانی  نیست که مردی آمد که گفته ها و اعمالش یکی بوده هرچند نتوانست مطلقا ریشه ظلم پنهان را بخشکاند اما توانست با همت و عزم راسخ خود خستگی و  تعلل را سیلی نقدی بزند و پاشنه همت و عزم استوار را برکشد و به میدان تلاش و جهاد آماده شود.
دستان سود جو دز هر جا از آستین ها بیرون آمده وخواستند با کار شکنی و رخنه و نفوذ خود نگذارند که محصول و ثمره این تلاش به دست صاحبان و ولی نعمتان این مرز و بوم میهن اسلامی برسد. اما به همت و عزم راسخ رئیس جمهور مکتبی و مخلص در راستای اهداف عدالت محوری ایشان برنامه های زیادی در کشور شروع و کار شد. و اینجا بود که دشمن احساس خطر بیشتری کرد و از مدتی پیش شروع به سم پاشی و بد اخلاقی نمود و به قولی خواستند ضعفهای کوچک راهبرد دولت را بزرگ جلوه داده تا بتوانند از آب گل آلود صید کنند. با در نظر گرفتن سطح نا بسامانی های فرهنگی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی بوجود آمده دولتهای هفتم و هشتم عملکرد دولت در طی مدت کوتاه 4 ساله خود  می بینیم که از سرعت و راندمان بالایی برخوردار می باشد. انصافا با در نظر گرفتن اجزای طرح ها و شتاب رو به جلو ورشکستگی اقتصاد جهانی بزرگترین خدمت دولت نهم مهار کنترل کردن اقتصاد  نوپای ایران و از به چالش کشیده شدن آن می باشد. کهبه حق جای صحبت و تقدیر فراوان دارد. البته از این نوع محسنات در امور دیگر نیز دیده شد مثل دسترسی به علوم و فنون پیشرفته  و اجرای طرح های ساکن و یا بسته از جمله غنی سازی / کشف دارو و راهای علمی در پزشکی /کشاورزی / تکنو لو ژی/.........

<<لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق>> و این جمله زیبای آموزه دینی ما که برادرمان مرتضی مدیر پسورد قید کردند را بنده نیز ذکر میکنم . به پاس این همه عزت آفرینی و این همه عزم و همت والای رئیس جمهور دکتر محمود  احمدی نزاد
و اما بنا به درخواست دوستان خواهم گفت که چرا به دکتر احمد ی نژاد رای خواهم داد.
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
زیرا در ایشان جوهره همت و تلاش و غروز ملی اسلامی را مشاهد کرده ام،در دوربان 2 در دانشگاه کلمبیای نیویورک و در همه محافلی که به نام نماینده  و رئیس قوه مجریه ملت قهرمان ایران اسلامی ظاهر شدند.
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
به ایشان رای سبز و سر شار از احترام خود را خواهم داد چرا که با کسب افتخارات جهانی و عزت روز افزون برای ملت قهرمان دلهای منتظر مردم شهید پرور و مومن و عدالت خواه را شاد و سبز نمود.
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
زیرا ایشان توانستند با عمل به سیره واقعی امام قدس سره گفتمان و اهداف امام را از بنیانگذاری یکی جامعه اسلامی به ورطه عمل بکشانند و فقط به حرف و یاد بود بسنده نکند.
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
 زیرا دیدیم که راههای طولانی و سفر های سخت که بعضا چندین شبانه روز خواب و استراحت را از ایشان میگرفت  نتوانست وی را خسته کند. و همچنان این راه را مستدام پیگیری کردند حتی در این روزهای انتخاباتی ایشان از کار براری رضای خدا وندو مردم دست نکشیدند و مجدانه کارکرد و عمل کرد نهادهای دولتی را پیگیری میکنند  . اینگونه عمل کرد ها همان خواستگاه امام و راه ولی فقیه است که البته همان سیره ائمه (ع )می باشد.
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
چرا که ایشا ن با پیگیری های مدام  توانستند مقتدر در تمام صحنه های سیاسی بین المللی بایستند و حرف مردم و مسئولین متعهد نظام را به گوش تمام عالم برسانند.
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
زیرا ایشان با رعایت کامل اخلاق ،توانستند یک الگوی به تمام معنا ازیک رئیس جمهور بزرگ و مردمی و مسلمان و توانمند به انچه که گفتار وی بوده است در عمل ثابت کنند.
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
چرا که ایشان  با باج گیری و زیاده  طلبی و سهم خواهی  و همچنین راند خواری دیگران هرگز  موافقت نکردند و تا جایی که توان داشتند هر چند با سختی ها و مشکلات با این نوع قضایا مخالفت نمودند. و ایستادند  چرا که ایشان خود را عضوی از این جمع مردم می دانند.
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
 
چرا که سخان امام را در مورد صهیونسیت و هلو کاست و حقیقت شیطان بزرگ آمریکا را  بار دیگر به جهانیان بازگو کرد
به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
زیرا با انتخاب ایشان میدانم تیری به قلب سیاه دشمنان نظام و انقلاب و میهن اسلامی خواهم زد. چرا که شیاطین غرب و صهیونیست  اعلام کردند که موافقند  هر کسی رئیس جمهور ایران  شود غیر از احمدی‌نژاد. و این یکی از نشانه هاست برای من و تو خواهر و برادر ایمانی که بشناسیم که چه چیزی دشمنان را می هراساند و چه کسی خار چشم دشمنان اسلام و ایران است.
و در چند کلمه باید گفت:
رای به احمدی نژاد رای به دینداری است به جای اباحه گری
رای به احمدی نژاد رای به خود کفایی است به جای وابستگی
رای به احمدی نژاد رای به عزت مداری است به جای ذلت پذیری
رای به احمدی نژاد رای بهدولت مردمی است به جای دولت حزبی
رای به احمدی نژاد رای به ولایت پذیری است به جای ولایت گریزی
رای به احمدی نژاد رای به عدالت جویی است به جای تقسیم ثروت بین آقا زاده ها

دو کلمه با  دیگر کاندیدا ها: برای سبز بودن به ریشه نیازمندید ولی می بینم با زیر پا نهادن عزت و اصالت ریشه خود را می خشکانید و با تارهای پارچه ای سبز، خود را به دیگران سبز عرضه می نماییدو یا دست به تبر شده بر تنه دیانت خود می زنید  تا با گرم کردن تنور دشمنان شاخ و برگ خشکیده خویش را گرم کنید  اما دریغ از این که در این میانه سوختن نصیب شاخه های شما خواهد شد. بازگردید تا هنوز وقت هست و حقیقت را باور کنید  و پلهای پشت سر خوبش را فرو نریزید شاید روزی راه بازگشت به دامان اسلام را در پیش گیرید.
لینک موج وبلاگی

بنده نیزهمه دوستان بزرگوار را دعوت به ادامه این موج میکنم



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی