سفارش تبلیغ
صبا ویژن







امام حسین (ع) : آیا نمی بینید که به حق عمل نمی گردد و از باطل دست نمی کشند اکنون باید هر انسان مومنی که در راه خدا گام بر می دارد به دیدار خداوند مایل باشد و به جهاد در راه خدا بشتابد من هم اکنون مرگ را جز سعادت و زندگی با ستمگران را جز مایه دلتنگی نمی بینم.

 

و اندر آنجا که باطل امیر است و اندر آنجا که حق سر به زیر است و اندر آنجا که دین و مروت پایمال و زبون و اسیر است راستی زندگی ناگوار است مرگ بالاترین افتخار است، و اندر آنجا که از ظلم و بیداد می کشد قلب مظلوم فریاد و اندر آنجا که ظالم به مستی بر سر خلق می کوبد آزاد مهر به لب نهادن گناه است خاموشی بدترین اشتباه است این اساس و مرام حسین است روح و رمز قیام حسین است، یا که آزادگی یا شهادت حاصلی از کلام حسین است شیعه او همین سان غیور است که تا ابد از زبونی به دور است، شیعه و تن به بیداد دادن! شیعه و مهر بر لب نهادن! شیعه و در مذلت فتادن! شیوه شیعه هرگز نه این است شیعه نبود هر آن کس چنین است زآن شهید سر از دست داده زآن فداکار در خون فتاده جاودان آید این بانگ پر شور لا اری االموت الا سعاده.

و اندر آنجا که باطل امیر است و اندر آنجا که حق سر به زیر است و اندر آنجا که دین و مروت پایمال و زبون و اسیر است راستی زندگی ناگوار است مرگ بالاترین افتخار است

.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی