سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 نماز دشمن شکن و پر شکوه امروزبه امامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله الامام  خامنه ای برگزار شد  مقام معظم رهبری  در خطبه های امروز نماز جمعه تهران، به مفصلا به تحولات جاری در منطقه شمال آفریقا و کشورهای عربی - اسلامی پرداختند و مردم مصر را به هوشیاری دعوت کردند.

 و بلافاصله بعد از این سخنان مهم که بخشی از آن نیز به زبان عربی ایراد شد،  در این میانه سایت های ضد انقلاب و مخالف  باز هم به ادعا های واهی گذشته خود از جرس گرفته تا بی بی سی فارسی به انعکاس مطلبی پرداختند و مدعی شدند اخوان المسلمین نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب موضع گیری کرده و اسلامی بودن قیام مردم مصر را رد کرده اند.

اما گذشته  از پرداختن به رویکردهای سیاسی و جهت گیری های دینی اخوان المسلمین، در این  فرصت تنها به بررسی منبع این خبر خواهیم پرداخت.

  با یک بررسی  اجمالی وساده در سایت الکسا روشن میشود،  آن سایتی که این رسانه های ضد نظام از آن به عنوان وب سایت انگلیسی  اخوان المسلمین از آن نام می برده اند ،  رتبه  ان 196 هزار در این سایت است که نشان می دهد این سایت جایگاه بالا و جدی در میان سایت های اینترنتی مطرح ندارد.

از طرف دیگر وب سایت پایگاه رسمی اخوان المسلمین که در سایت الکسا دارای رتبه 13 هزار است، که هیچ مطلبی  از بیانیه ای که این سایت ها از آن نام برده اند  ندارد و آخرین بیانیه اخوان المسلمین مربوط  به تاریخ 28 صفر یعنی چهار شنبه است.  و همچنین در این سایت هیچ نشانی از امکان دسترسی به نسخه انگلیسی وجود ندارد.

حال باید این دید که رسانه های ضد انقلاببار دیگر با جعل مطلب و جعل سایت که باز هم گاف جدیدی را مرتکب شده اند چه طور میخواهند آنرا توجیه کنند.

و اما در این سو پیام مقام معظم رهبری به زبان عربی در  قالب کشورهای اسلامی شور و هیجان و مجد بالایی را ایجاده کرده است .امید آن داریم که با روشنگریهای ایشان مردم ستمدیده مسلمان برای رهایی خود از زیر بار ظلم و جور حاکمان ستمکار و جبار خود تلاش و کوشش کرده و ازادی را برای خود و هموطنانشان به ارمغان اورند



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی