سفارش تبلیغ
صبا ویژن










نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
روایت طلبه شیرازی از حوادث مسجد قبا و دستگیری طلاب معترض به علی‌محمد دستغیب

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حجت‌الله احمدی گفت: متاسفانه برخی از روحانیونی که در شیراز علیه عملکرد و سخنان سخیف دستغیب موضع گرفتند به دادگاه احضار شدند و این درحالی است که کسی با افراد اصلی طیف دستغیب کاری ندارد.


حجت‌الاسلام حجت‌الله احمدی مدرس حوزه علمیه قم و از طلاب شیرازی که از ابتدا در جریان حوادث مسجد قبای شیراز حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حوادث مسجد قبای شیراز در روز قدس و عملکرد دستغیب اظهار داشت: هر کسی که سابقه مسجد قبا را بداند، در جریان است که علی محمد دستغیب از ابتدا هم به برخی احکام امام تمکین نمی‌کرد و حتی این شخص یک بار هم در نماز جمعه شیراز حضور پیدا نکرده است و مریدان و طلبه‌های خود را از حضور در نماز جمعه نهی می‌کند.
* دستغیب در سال 64 مریدان خود را برای به هم ریختن نماز جمعه تحریک کرد
وی افزود: در سال 64 هم مریدهای این شخص به تحریک وی نماز جمعه را به هم ریختند به طوری که امام (ره) آیت‌الله جنتی را مامور کردند که به شیراز بیایند و مسائل را حل کنند که این حکم هم اکنون در صحیفه نور موجود است که متاسفانه دستغیب مسائل مطرح شده از سوی آیت‌الله جنتی را هم نپذیرفت و به اعمال خود ادامه داد و بعد از آن امام دستغیب را فراخواند و به وی تذکر و هشدار داد اما باز این روند ادامه پیدا کرد.
این مدرس حوزه علمیه ادامه داد: در سال 64 هم علی محمد دستغیب یک سخنرانی می‌کند که باعث تحریک مریدان خود می‌شود و در واقع در اوج جنگ تحمیلی این شخص علیه نماینده حضرت امام سخنرانی می‌کند و این موضوع زمانی اتفاق افتاد که این عده ادعای پیروی از خط امام را داشتند ولی باز هم به مخالفت عملی با فرمایش و حکم امام گام برداشتند.
* بعد از حذف منتظری از سوی امام دستغیب می‌گفت که منتظری هنوز مرجعیت دارد
احمدی با بیان اینکه طیف دستغیب ارتباط قوی با منتظری نیز داشت خاطرنشان کرد: سید مهدی هاشمی مدتی را در زندان عادل‌آباد شیراز بود، و از این طریق و به واسطه مبارزانی که در مسجد قبا فعالیت داشتند با دستغیب ارتباط پیدا کرد و از این طریق هم دستغیب با منتظری مرتبط شد و حتی بعد از حذف منتظری هم دستغیب از وی حمایت می‌کرد و می‌گفت که منتظری هنوز مرجعیت دارد.
وی در ادامه با اشاره به مواضع دستغیب در خصوص رهبر انقلاب یادآور شد: اگرچه این شخص برخی مسائل را بیان می‌کند ولی در عمل با رهبر انقلاب مخالفت می‌کند و شاهد بودیم که حتی دستغیب در ایام رهبری آیت‌الله خامنه‌ای باز هم حاضر نشد که پشت سر نماینده ایشان نماز بخواند و به همین دلیل در نماز جمعه حضور پیدا نمی‌کرد و مریدان خود را نیز از حضور در نماز جمعه نهی می‌کرد.
احمدی‌ اظهار داشت: در ایام بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری هم دستغیب بحث تقلب در انتخابات را به صراحت مطرح کرد و حتی برخی ادله و شواهد را غیر از آن شواهدی که موسوی مطرح می‌کرد، عنوان کرد.
این مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به وقوع درگیری‌های بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری گفت: در جریان فتنه دستغیب مدعی شد که نظام ظالم است و مردم بی‌گناه را می‌زند و حتی این شخص مدعی شد که آنقدر مردم را می کشند که نظام بصورت روزانه جنازه‌ها را تحویل مردم می‌دهد.
وی با بیان اینکه دستغیب مسئله ولایت فقها را نیز مطرح کرده است، افزود: دستغیب مدعی است که فقها ولایت دارند و بعد از آن نیز این شخص مدعی شد که خروج از قانون اساسی اتفاق افتاده است و باید طبق قانون اساسی عمل شود.
* دستغیب از علما می‎خواست که مقابل نظام بایستند 

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    اگر منظورتان پست و مقام پدر است که به قول خود ایشان همه کشک است. بابا دو هفته قبل از شهادت آمد وسط اتاق، یک کاغذ A4 گذاشت و رفت روی آن ایستاد. گفت: محمد، سعید نگاه کنید، اگر به هر دلیلی از سمتی که دارم ( آن موقع فرمانده نیروی زمینی سپاه بود) اخراجم کنند، بازنشسته شوم یا هر چیزی دیگر، از فردا صبح یا همین الان بگویند تو هیچ کاره ای و اینجا نیا، مثل این است که انگار همین کاغذ A4 را از زیر پای من کشیده باشند بیرون. سعی کنید شما هم همین‌طور باشید.
    ماجرای پارتی بازی شهید کاظمی برای پسرش

    مصاحبه و گفت‌وگو با فرزندان کسانی که به نوعی مسوولیتی در جمهوری اسلامی داشته اند، آشنایی با خود آن فرزند مسوول و مسایل و حواشی اطراف پدر یا مادر مسوول او است.
    جای دادن فرزندان شهدا در این "باشگاه" جدا از صحبت در مورد پدر شهید و علاقه های شخصی آنها ایجاد یک مقایسه است. مقایسه بین فرزندان مسوولی که دارای پدر هستند و برای خود حقوقی را واجب و بی اشکال می بینند و فرزند شهیدی که پدر یا مادرش، جان با ارزش خود را فدای اسلام، انقلاب و ایران عزیز کرده و گاهی مظلومانه در جامعه مورد هجمه استفاده از رانت پدر و سرمایه بنیاد شهید می شود.
    محمد مهدی کاظمی فرزند سردار سرلشکر احمد کاظمی، بارها در میان مصاحبه بر روی این نکته تأکید داشت که قصد توجیه کردن این تهمت ها را ندارد.

    نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    آیت الله سید علی اصغر دستغیب روز دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در شیراز اظهار داشت : آنچه برای من اطمینان است اینکه هم اکنون اکثریت قاطع اعضای مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم پشتیبان رهبری هستند و آنان تضعیف رهبری را محکوم می کنند.
    وی با اشاره به نامه اخیر یکی از نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود : انقلاب اسلامی یک انقلاب مکتبی و نظام منبعث از آن یک نظام ولایی است که در راس آن فقیه جامع الشرایط قرار دارد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون
    می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید
    سوره مبارکه صف ، آیه شریفه8

    انا لله و انا الیه راجعون

    دشمنى و لجالجت هاى  بیهود  دشمنان اسلام و مغرضانی  که خود را در لفافه دیگر ادیان پنهان کردند در طول تاریخ بر علیه اسلام و مسلمانان بر هیچ کس مخفى و پوشیده نیست ، اینها به دلیل عناد و دشمنى‌ سرسختانه‌ی که در حق قران و مسلمانان روا داشتند مورد لعن الهى قرار گرفتند به گونه‌ى که ما مسلمانان در هر شبانه روز و در حین نماز،  از خدا مى‌خواهیم

    «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقِیمَ‏صِراطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَ لا الضَّالِّینَ»[1]

    ما را به راه راست هدایت فرما راه آنها که بر آنان نعمت دادى نه آنها که بر ایشان غضب کردى و نه گمراهان‏

    «به اعتقاد جمعى از مفسران مراد از «ضالین» منحرفین نصارى و منظور از «مغضوب علیهم» منحرفان یهود مى باشند»[2]

    خداوند متعال در قران کریم تلاش‌هاى مذبوحانه، ذلیلانه و ناموفق اینها را با یک تشبیه منحصر به فرد چنین بیان مى فرماید:

    «یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ »[3]

    ادامه مطلب...


    نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12   13      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی