سفارش تبلیغ
صبا ویژن







امشب قم المقدسه - مسجد اعظم سالگرد عروج ملکوتی شیخ العارفین بهجت این امت

پیام رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای را چند باره می خوانم و سیر نمی شوم. برای یاد آوری همه عزیزان...


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
با دریغ و افسوس فراوان خبر یافتیم که عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی بهجت قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه دار فانی را وداع گفته و به جوار رحمت حق پیوسته است.
برای اینجانب و همه‌ی ارادتمندان آن مرد بزرگ، این مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است: ثلم فی‌الاسلام ثلمه لا یسد‌ها شیء. آن بزرگوار که از برجستگان مراجع تقلید معاصر به شمار می‌رفتند، معلم بزرگ اخلاق و عرفان و سرچشمه‌ی فیوضات معنوی بی‌پایان نیز بودند. دل نورانی و مصفای آن پارسای پرهیزگار، آیینه‌ی روشن و صیقل یافته‌ی الهام الهی، و کلام معطر او راهنمای اندیشه و عمل رهجویان و سالکان بود.
اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه تقدیم می‌دارم و به حضرات علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و مستفیضان از نَفَس گرم او و بویژه به خاندان مکرّم و آقازادگان ارجمند ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای خود و دیگر داغداران از خداوند متعال درخواست تسلا و برای روح مطهر آن بزرگوار طلب رحمت و مغفرت می‌کنم.

والسلام علیه و رحمه الله
سیدعلی خامنه‌ای
27 اردیبهشت 1388
22 جمادی الاول 1430



  • کلمات کلیدی :
  • امیرالمومنین (ع) در دوران خلافت نورانی خود آنچنان پایبند به اجرای عدالت و قطع ید مفسدان اقتصادی از بیت المال بودند که حتی در برابر قصور نزدیکترین خویشان و اقوام خود نیز اغماض نمی کردند و حاضر به اجرای همان حکم و حدی بودند که برای دیگران در نظر می گرفتند. ایشان در فرازی از نامه خود به مالک اشتر درباره چگونگی مبارزه با افراد خائن و مفسدان اقتصادی می فرمایند:
     
    "گریبانش را بگیر و به خاک مذلت و خواری اش بنشان. داغ خیانت را بر او بزن و قلاده بدنامی و ننگ را بر گردنش بیفکن" (نامه 53)
     
    یا در زمانی دیگر خطاب به استاندار اهواز برای برخورد با ابن هرمه ناظر مالی بازار اهواز خاطرنشان می کنند:
    «هنگامی که نامه مرا خواندی، ابن هرمه را ... برکنار کرده و به مردم معرفی کن! به زندانش افکن! آبرویش را بریز! به همه بخش های تابع اهواز بنویس که من چنین عقوبتی برای او معین کرده ام. مبادا در مجازات او غفلت یا کوتاهی کنی که نزد خدا خوار می شوی و من به زشت ترین صورت ممکن، تو را از کار برکنار می کنم و خدا آن روز را نیاورد... شبها زندانیان را برای هواخوری به فضای باز بیاور جز ابن هرمه...»
    (دعائم الاسلام، جلد 2، ص532 )


  • کلمات کلیدی :
  • متاسفم برای مادران ایرانی ای که
    هنگام خرید جهیزیه دخترشان، با نهایت دقت، همه کالاها را خارجی انتخاب می کنند
    و انتظار دارند پسرشان سر کار برود!

    باید برای امروز به تاسی از سخنان امام راحل بگوییم؛

    رهبر ما امروز طفل 13 ساله ای است که با آچار و انبر و ...عزم تولید ملی دارد.



  • کلمات کلیدی :
  • آیا می دانید 16 اکتبر روز جهانی ضد مک دونالد نامیده می شود؟ آیا می دانید در آمریکا سالانه بیش از 300 هزار نفر در اثر مصرف غذاهای فست فود از دنیا می روند؟ آیا می دانید شخصیت دلقک مک دونالد بیش از 90 درصد کودکان زیر 9 سال را جذب رستوران های این شرکت می کند؟ آیا با چگونگی تهیه غذاهای مک دونالد آشنا هستید؟ برای یافتن این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

    حقایقی شگفت انگیز درباره مک‌دونالد + عکس



  • کلمات کلیدی :
  • جهاد مجازی...»
    91/1/23 3:40 ع

    یک روز شمشیر و سپر
    یک روز تیر و تفنگ
    یک روز کتاب و دفتر

    امروز موس و کیبرد

    هر روز نفس سرکش



    جهاد واجب است
    هدف یکی است
    وسیله عوض می شود ...



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی