سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آیا ملت ایران وکیل مدافع هیتلر و بن لادن است؟

سفر رییس جمهور به نیویورک حاوی نکاتی است تحولات قبل از سفر گویای آن بود که نوعی تحرک در عرصه دیپلماسی ایران روی داده است وماحصل این تحرک و انسجام به رسمیت شناخته شدن هرچند دیر هنگام ولی به موقع دولت انتقالی لیبی و دفاع از اصلاحات سیاسی در ساختار کشور سوریه در راستای مطالبات مردمی بود
هر چند در بین این تحولات سفر آقای رحیمی به کوبا هارمونی ناهماهنگ سیاست خارجی تلقی شد اما همین ایجاد توازن جزیی در سیاست خارجی باعث وحشت دولت های دیکتاتور عربی و نیز روسیه گردید
که راه اندازی مقدماتی نیروگاه بوشهر ناشی از سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران و وحشت روسیه و پیمان شانگهای
 به دلیل ترس از دست دادن متحد بی خطر و خوبی چون ایران است که هم محصولات بنجلشان را میخرد و هم منافع منطقه ایی آنان را ساپورت میکند!!
آزادی دو امریکایی در آستانه سفر رییس جمهور و حین سفر ایشان به نیویورک نیز اقدامی دیگر بودکه باعث وحشت روسیه گردید و پیشنهاد اجلاس سه جانبه ایران و روسیه و امریکا در نیویورک گویای آن بود که روسها در صددند تا دیپلماسی مستقل ایران را هدایت کنند
مع الوصف سخنان دیروز آقای احمدی نژاد را در سازمان ملل مبتنی بر خرد ورزی و سیاستمداری ارزیابی نمیکنیم
دفاع از حقوق مسلمانان و بیداری اسلامی و حقوق مردم مظلوم فلسطین بخشی از دیپلماسی ماست که از امام راحل به ما رسیده و در هر تریبونی باید از آن دفاع کنیم ولی هیچ مقام و یا دادگاه امریکایی ایران را در حوادث یازده سپتامبر مقصر ندانسته و نمی داند زنده کردن مکرر این حادثه تلخ از تریبون سازمان ملل چه ضرورت سیاسی دارد؟
بردن نام هولوکاست چه اولویتی در سیاست خارجی امروز ما دارد؟
مگر ما وکیل و وصی هیتلر هستیم؟

لذا این بخش از سخنان آقای احمدی نژاد را در راستای عزت و مصلحت سیاست خارجی کشورمان ارزیابی نکرده و از ایشان میپرسیم چه اصراری دارند تا پیمان شانگهای و متحدان آنان را در کیک شیرین دیپلماسی ایران شریک کنند؟ و به چه دلیل آقای اوباما از آقای چاوز به خاطر آزادی دو زندانی امریکایی تشکر میکند
حقیر به عنوان یک شهروند ایرانی به خاطر سخنان رییس جمهور مملکتم در سازمان ملل از شهروندان و نخبگان امریکایی عذر خواهی میکنم و از این که با منافع ملی و میهنی کشورم این گونه بازی میشود متاسفم

تا او چه خواهد...
والسلام



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کیومرث کاتوزی::نظرات دیگران [ نظر]

    احساس میکنم این مطالب اخیر حقیر در مورد فلسفه برخی دوستان را دلگیر کرد همه آنانی که حقیر را از نزدیک میشناسند میدانند که سلوک و رفتار حقیر از جنس تحجر نیست مطالب حقیر هم در مورد فلسفه از جنس تحجر نبوده ونیست بلکه ناشی از یک ضرورت مهندسی است در روزگار حساسی زندگی میکنیم روزگارامروز جهان معاصر از جنس همان اعتقاداتی است که ما در شبهای قدر ماه مبارک رمضان داریم سرنوشت آینده جهان وبشریت در حال نوشته شدن است و این به خود ما و جهانیان بستگی دارد که سرنوشت خودمان را در آینده ایی که یقینا متفاوت از امروز خواهد بود چگونه رقم بزنیم
    ملت و کشور ما دانسته و ندانسته در قلب این تحولات قرار دارد
    فرصت زیادی نداریم
    اگر دیر بجنبیم پل پیروزی دیگران میشویم و رخداد های شهریور بیست تکرار میشود
    در تحولات پیش رو دقت و سرعت عمل در تصمیم گیری حرف اول را میزند
    فرصتی برای حرف مفت و رجز خوانی نداریم
    عین این است که تیم ملی فوتبالمان در دقیقه 85از تیم مالدیو 12گل عقب باشد

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کیومرث کاتوزی::نظرات دیگران [ نظر]

      دوست عزیزی در واکنش به مطلبی که در خصوص فلسفه نوشته بودم واکنش نشان داده اند و در وبلاگ گروهی فصل انتظار که این مطلب را منتشر کرده ابراز نظر فرموده اند که از ایشان سپاسگزارم و در ادامه میتوانید نظر ایشان را ببینیدو اما چند سوال از ایشان دارم:

    ا-شما از کجا فهمیدی که اصحاب شریف صفه با فلسفه به عنوان یک علم آشنایی داشتند ؟
    2-شما از کجا فهمیدی که حقیر معنی صمد و احد را نمیفهمم(مگر فلسفه تو را از عالم غیب و درون انسانها آگاه کرد؟)
    3-شما از کجا فهمیدی که ابزار درک قرآن در آخر الزمان فلسفه است؟
    4-شما به چه مجوز شرعی و قرآنی حکمت را برابر با فلسفه گرفتی؟
    چون میدانم دستت خالی است من نیز در مقام ادعادیجیتال را برابر با حکمت میگیرم اگر میتوانی بر اساس آیات قرآن خلافش را ثابت کن؟
    5- از کجا دانستی که علم و حکمت امام راحل از فلسفه است؟(البته آنانی که ظرف آب سید مصطفی را آب کشیدند جاهل بودند چون حقیر با فلسفه به عنوان یک علم بشری مشکلی ندارم)
    6-شما اگر خیلی حکیمی به ما نسخه ایی از بانکداری اسلامی را بده تا به جنگ امت با رسول امین و خدا خاتمه دهیم

    ادامه دارد...
    تا اوچه خواهد...
    والسلام



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کیومرث کاتوزی::نظرات دیگران [ نظر]

    هشدارجدی در مورد پرونده اختلاس بانک صادرات

    خدای بزرگ بار دیگر به یاری انقلاب بزرگ اسلامی مان آمده است از نحوه سخنان مسئولین عالی رتبه مشخص است که هدایت افشا و تدبیر امور در دست با کفایت همان کسی است که باید باشد
    مع الوصف جهت اطلاع با توجه به شناخت کاملی که از مسایل خوزستان دارم به عرض دوستان میرسانم که در این خصوص به موارد زیر عنایت داشته باشند:
    1-کاملا اتفاقی و ندانسته !!با شاخه اصلی مافیای اقتصادی کشور طرف شده اید و طبیعی است که فرد مورد اشاره صرفا یک مهره است که از طریق ایشان مبالغ کلان بانکی جابه جا شده است این جور طعمه ها در همه موارد اختلاسی در پروژه های عمرانی و اختلاس های بانکی به خاطر ضعف شخصیت و قدرت طلبی طعمه گردیده و باند عمل کننده (که در این مورد خاص تعدادشان زیاد است)وظیفه پشتیبانی و معرفی و هدایت فرد اختلاس کننده را دارند
    2-این اقدام در استانی اتفاق افتاده که علیرغم ثروت خدادادی در فقر و فساد و تبعیض غوطه میخوردلذا برخورد با عاملان این اختلاس بزرگ بی تردید در حکم جهاد فی سبیل الله تلقی میگردد
    3-سران محترم سه قوه بدانند که عوامل این اختلاس بزرگ و اختلاس های دیگری که یقینا در آینده نزدیک افشا خواهد شد در هر سه قوه حضور دارند و این خطر بزرگ وجود دارد که در صورت احساس خطر امنیت ملی کشور را با تهدید جدی مواجه کنند
    4-برخورد با ریشه های این اختلاس وطیفه میهنی است و رد پای عوامل این اختلاس بزرگ وموارد مشابه افشا نشده در همه جریان های سیاسی کشور حضور دارند لذا سران جریان های سیاسی از اظهار نطر عجولانه خوداری کنند
    5-این افعی هفت سر در صورت احساس خطربه کسی رحم نخواهد کردمافیایی که از یک شعبه بانک 3000میلیارد اختلاس میکند خیلی بزرگ و ریشه دار است

    چون تورا نوح است کشتیبان غم مخور

    تا او چه خواهد...
    والسلام



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کیومرث کاتوزی::نظرات دیگران [ نظر]

    لازم دیدم در ارتباط با این بحث حرمت خواندن فلسفه چند سطری بنویسم این که برخی بزرگان به مسئله تدریس فلسفه واکنش نشان میداده اند به جهاتی حق است و ریشه این حق این بوده که طلاب علوم دینی وقت خودشان را با بحث های انحرافی از مطلب اصلی که فهم معارف قرآن کریم ومعارف مستند اهل بیت است منحرف نکنند
    اما اشتیاق به فلسفه ناشی از اشتیاق به جدل و سفسطه است یعنی فلسفه به عنوان یک علمی که میتوان با آن سفسطه کرد برای برخی کاربرد داشته و دارد بحث حقیر این است که این بحث هر چه بوده تمام و منسوخ شده و امروز کاربردی ندارد و محل مناقشه نیست
    هرکس به فلسفه علاقمند است راهکارش مشخص است و می تواندمطالب روز فلاسفه دنیا را دنبال کند
    آن چه محل اشکال بزرگان به حق بوده این است که فلسفه را کلید فهم قرآن قرار ندهیم قرآن کریم کتابی است که مخاطب آن ناس است و این ناس در صدر اسلام در خیمه اصحاب صفه نه لباس تنش بود و نه کتابی غیر از قرآن بر او تلاوت شده بود ولی این کتاب را فهم و اجرا میکرد و آنچنان که قبلا عرض شد محبوب خدای خویش میشد که در ثمن معامله یک تن از آنان برابر همه اشرافیت قریش نزد خدا آبرو داشت
    حقیر به عنوان کسی که فلسفه نخوانده عرض میکنم که پیشرفت جهان غرب در علوم جدید براساس منطق ریاضی و باینری و دیجیتال است همین منطق ریاضی و دیجیتال (صفر ویک)در دهه های اخیر راه آسمان را بر غربیان گشود و آسمانها را تا حدودی مسخر آنها کرد یعنی میخواهم بگویم منطق استدلالی روز دنیا این است!!
    این منطق یک منطق کاملا آزمایشگاهی است یعنی شما مدار منطقی خودتان راروی برد بورد در آزمایشگاه میبندی و نتایج را میبینی
    لذا نسلی که با فرهنگ دیجیتال رشد کردمنطق خاص خودش را دارد-سرعت العمل در فهم و یادگیری و انتقال داردو از سفسطه بیزار است
    منطق چنین افرادی(که جوانان ما عمدتا امروز دارای چنین منطقی شده اند) از شنیدن حرف مفت آشفته میشود
    نمیشود با ابزار سفسطه در منطق او را تسخیر و به اطاعت و پیروی وادار کرد
    چرا این حرف ها را زدم؟

    چون به این باور رسیده ام که منطق قرآن کریم یک منطق دیجیتالی است!
    نمی دانم آیا قبلا کسی این ادعا را مطرح کرده یانه؟
    اما فهم حقیر از قرآن کریم بر این موضوع تاکید دارد
    در قرآن کریم بهشت داریم و جهنم ونیز مومن داریم و کافر
    شما اگر بخواهی در بین کفر و ایمان (صفر و یک)بند بازی کنی میشوی در جبهه نفاق!

    لذا در قرآن کریم هیچ موضوعی خاکستری باقی نمی ماند

    ادامه دارد...



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کیومرث کاتوزی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   21   22   23   24   25   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی