سفارش تبلیغ
صبا ویژن







دین خدا کامل شد»
97/6/8 5:44 ع

امروز دین خدا کامل شد و بار رسالت نبوی تمامی انبیاء الهی به سر منزل مقصود رسید و آن دست نورانی قرآن ناطق بود که تا عرش خدا اوج گرفت هر دو دست نشان عظمت همدیگر بودند،ُُ عظمتی که خداوند آن را در ادیان دیگر بشارت داده بود.

غدیر جریانی از جوشش یک تفکر اصیل از آخرین رسالت الهی برای ساختن، بوجود آوردن و خلقت امامت و ولایت است و ارزش غدیر به دلیل شخصیت یگانه و بزرگوار حضرت علی (ع) است و ذوالفقار برترین حدیث مردانگی و نهج البلاغه گویاترین مرتبه ایمان و علم اوست.

ای مولای ما ، ای مظهر رسالتِ تمامی پیامبران، ای کمال تولد انسان و ای جوهر همهِ انقلاب‌ های توحیدی سکوت 25 ساله تو بلندترین فریاد تاریخ است که طنین اش هنوز هم ردپای مظلومیت و عدالتت را در بستر تاریخ منعکس می کند، عدالتی که جهان امروز از شرق تا غرب عالم، همگی تشنه عدالت غدیر هستند.

مبارک باد آغاز ولایت و امامت پرنورت بر همه دوستداران و رهروان و عاشقان نام نیکویت ای امام علی (ع) جان.

عید خجسته، پُر برکت و سراسر نورِ غدیر خم بر رهروان راهش و به مقام حضرت ولی عصر (عج الله تعالی) و بر همه مردم ایران و مسلمانان جهان و به رهبر مسلمانان جهان امام خامنه ای (حفظ اله) مبارک باد.

فارغ از هر دو جهانم به گل روى على(ع)               از خم دوست جوانم به خم موى على(ع)

 

طى کنم عرصه ملک و ملکوت از پى دوست‏              یاد آرم به خرابات چو ابروى على(ع)

غدیر عید عدالت و رهبری است و ما هم با مولا و سرور خود ولی فقیه زمان مان مقام معظم رهبری دست بیعت می دهیم و بدانیم که پیام غدیر به برکت و پایداری و شجاعت و مظلومیت امام غدیر بعد از 1400 سال به ما رسیده است




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی