سفارش تبلیغ
صبا ویژن







تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد هر زمان مردم ایران در برابر فشارهای بیشتر دشمنان قرار می گرفتند احساس ناتوانی نکرده اند و همین اثبات قدرت انقلاب اسلامی به دشمنان شان بود، اکثریت ملت های مسلمانان و همه مردم آزادیخواه و عدالت طلب جهان شجاعت و دیانت مردم ایران را شاهدند، مردم ایران همیشه برای زنده نگاه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی که از پیام های عاشورایی امام حسین(ع) الهام گرفته مبارزه کرده اند بی آنکه از دشمنان بی شمار در روح و جسم شان هراسی پدید آید، مردم ایران اسلامی هرگز تسلیم نمی شوند چون مردم آزاده جهان چنین اند، هم اینک از بلندیهای دماوند و بینالود و سبلان تا بندرگاه های جنوب خلیج فارس ، از فاطمیون شجاع و نجیب افغانستان تا مبارزان یمن و مجاهدان سوریه و لبنان و بحرین و عراق از هر طرف صدای مسلمانان آزادیخواه و عدالت طلب جهان به طرفداری از مقاومت به گوش می رسد، آنها هرگز از دشمنان نمی هراسند و همه آنها قلب شان برای انقلاب اسلامی ایران می تپد.

مرگ بر امریکا یک راهبرد است یک خط است

 

بچه های انقلابی و اکثریت قریب به اتفاق مردم آگاه ایران خصوصا بزرگان واقعی انقلاب و منتقدانِ دلسوز جامعه ایران از اول هم معتقد بودند که مذاکره ما با آمریکا و توافق برجام با آنها یک توافق بی ارزش است که باید به صاحبان بی ارزش خود یعنی خود آمریکائیان برگردد، چون جدا از زیان های فاحش فنی در برجام ، همین یک دلیل برای خسارت محض بودن برجام کافیست که آنها بعد از توافق ننگین برجام دولت ایران را در حالت دفاعی کامل قرار داده اند و هر گونه ابتکار عملی را از دولت یازدهم و دوازدهم گرفته اند، دولت همچون کیسه بوکس مدام ضربه می خورد.

تایید نکردن برجام توسط آمریکا دلیلی بر درست بودن برجام نیست که افراد و جریاناتی این روزها می خواهند از این نمد برای خود کلاهی بدوزند، اینها که خواهان سینه چاک رابطه و تعامل با آمریکا هستند هیچ گونه جهان بینی سیاسی ندارند، حتی خود باختگی یا خود فروختگی شان هم حقیرانه است، اینها انسان های حقیر و متعصبی بیش نیستند، حتی نمی خواهند بفهمند که هیچگونه دوستی ایران با آمریکا در قاموس غربیان تعریف نمی شود، چون آنها همچون اسرائیلیان ذاتا وحشی، چپاولگر، غاصب و نژادپرست هستند، چون ماهیت این دو کشور آمریکا و اسرائیل همیشه بر تهدید و ظلم بنا گردیده است، از زمان تشکیل این دو کشور، همیشه در حال ظلم کردن و تهدید کردن بودند، و همیشه هم ادعا می کنند که مورد تهدید و ظلم واقع شده اند.

ترامپ فکر می کند ایرانیان نمی دانند، ولی مردم ایران همه چیز را خوب می دانند، رئیس جمهور آمریکا از طرف کاخ سفید با دولت آمریکا تقسیم کار کرده اند، و اینکه سخن از دشمنی و تحریم ایران و سپاه پاسداران می گویند نشان از همان هویچ و چماق و عربده کشی های هیئت حاکمه کاخ سفید در مقابل ایران می باشد، آنها چون در مقابل قدرتِ مردم و ظرفیت و عقلانیت و مظلومیت مردم و نظام ایران ذلیل و ناتوان شده اند، جرات برخورد با ایران را ندارند و به شدت از نبرد با ایرانیان می ترسند، لذا مجبورند در سخنرانی هایشان شجاعت خود را در پشت ترسی آمیخته به شرم پنهان کنند، و این مسئله به شدت همه سران متکبر و ددمنش کاخ سفید را از درون آزار می دهد، آنها نمی توانند حقارت و درماندگی خود را در مقابل عزت و سربلندی ایرانیان در جهان نظاره گر باشند.

پیام کربلای حسینی تبلور یک الگوی راهبردی برای احیای دین و ارزشهای معنوی در هر زمان و مکان است

آقای ترامپ اگر از شعار مرگ بر آمریکای ایرانیان خوشش نمی آید بهتر است بداند که مرگ بر آمریکای مردم ایران، نیاز زمانهِ جهان امروز شده است، و اگر امام خمینی (رضوان اله علیه) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آمریکا ام الفساد قرن است، آمریکا تروریست بالذات است، رابطه ما با آمریکا رابطه ظالم با مظلوم است، ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، همه اینها هیچکدام شعار نبوده و نیستند، اینها برای مردم ایران یک خط هستند.

مرگ بر آمریکا صرفا یک شعار نیست یک عقیده است، یک شعور سیاسی و فرو ریختن خط دفاعی آمریکا و ضربه زدن به سلطه گری مزورانه آنهاست، و صد البته بعضی از افراد و جریاناتی که از روی سازش، وادادگی، خیانت و یا انتقام گیری خواهان رابطه با آمریکا بوده و هستند، دندان دردِ ملت انقلابی ایران هستند، و همه ما دیدیم که در مذاکره با آمریکائیان مولودی به دنیا آوردند به نام برجام که فرزند حیلت و حماقت بود، فهمیدیم که دولتمردان غیر انقلابی و تکنوکرات لیبرالی چندان به کار مردم و انقلاب نمی آیند و دانستیم که یار امام راحل بودن، دلیلی بر گمراه نشدن بعضی از آقایانی که پیام کربلا را درس مذاکره می دانند نیست، پیام کربلای حسینی تبلور یک الگوی راهبردی برای احیای دین و ارزشهای معنوی در هر زمان و مکان است.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    حسین(ع) سلطان عشق ، عباس(ع) ساقی عشق ، زینب(س) شاهد عشق و سجاد(ع) راوی عشق اند، اکنون کاروان عشق به کربلا رسیده است و خود عشق آقا امام حسین(ع) آمده است تا در کربلا بر تارکِ تاریخ، مُهر شجاعت و جوانمردی و جاودانگی بنوازد، و با عطشی کوتاه در یک نیم روز همه تاریخ را سیراب کند، تاریخی که در یک نیم روز وام دار ظهر عاشورا شد.

    و چه کوتاه بود فاصله زمانی بالا رفتن دست علی (ع) در ظهر غدیر، و بالا رفتن صدای یا ابتای حضرت فاطمه الزهرا(سلام علیها) در پشت در سوخته، و بالا رفتن سر حسین(ع) بر نیزه در ظهر عاشورا.

    ماه محرم است، ماهی که عشق و مردانگی و شرف، در عطش عشق به حسین (ع) معنا گرفت، امام حسین سردار پرشکوه و شکست ناپذیر روزگار، و قهرمان یارانی که در برابر ذلت و تحقیر سر فرود نیاورده بودند، به عصرها و نسلها درس جوانمردی و شرافت، و مرگ پر افتخار را در زیر سایه شمشیرها را داد .

    امام حسین(ع) با شهادت خود و یاران و اصحاب و اولادش توانست خلق و خوی منفی ترس و یاس مسلمانان را کنار بزند و اخلاق منفیِ ذلت پذیرانه و شکست ‏پذیرانه آنها را دگرگون سازد، و در ملت اسلام حماسه و غیرت و شجاعت و سلحشوری به وجود آورد.

    پیام کربلا الگوی پیروزی امام حسین در برابر ظالمان و ستمگران است

    قیام امام حسین(ع) تجلی اخلاقِ عزت و سرافرازی، در برابر اخلاقِ ذلت و تسلیم ‏پذیری بود، نوعی اخلاق بلند نظرانه که دیدگاه انسان را به دنیا و زندگی و دلبستگی‏ های آن دگرگون می ‏سازد.

    امام حسین ماندگارترین باور را بر پهنه زمانه نگاشت، و به همه آنهائی که جهاد را تنها در توانستن مى ‏فهمند و به آنهائی که پیروزى بر خصم را تنها در غلبه می دانند، آموخت که شهادت نه یک جان باختن که یک انتخاب است.

     

    قیام عاشورا نشانی از زوال ظلم و بیداد بود، و امام حسین(ع) در ظهر عاشورا در مقابل طاغوت های زمان، به همه بشریت درس سازندگی و کوبندگی داد، و راه فنای ظالم و شکستن ستمکار را به فدایی دادن و فدایی شدن دانست.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    مبارزات مردم ایران علیه ددمنشی های آمریکا صرفا برخاسته از انرژی هسته ای و روابط برای مذاکرات برجام نیست، بلکه برخاسته از تاریخِ پر از دخالت ها، غارتگری ها، توطئه ها و دشمنی های کینه توزانه هیئت حاکمه جنایتکار آمریکاست.

    آقای روحانی به چیزی بیش از یک کلید نیاز دارد تا وعده های خود مبنی بر برداشتن تحریم ها را به انجام برساند، تحریم هائی که هر روز بیشتر تشدید می شوند، آقای روحانی حتما می داند که بنام هر اکثریتی نمی‌توان خود را مُحق دانست و نظر قطعی داد.

    همین آقایانی که ادعا می کنند زبان دنیا را می فهمند، آیا تفکرِ برجام فهمیدن زبان دنیاست؟ یا تفکری از یک حالت انفعالی و یک سیاست کاملا شکست خورده؟، تفکری که بدون آینده نگری و ملاحظات سیاسی مرسوم در دنیا فقط می خواستند خود را به جهانیان اثبات کنند تا آنها نگاه مثبتی به دولت شان داشته باشند، لذا کوتاه آمدن در مقابل مواضع زورگویانه آمریکا را نوعی تنش زدایی و امتیاز دادن به آنها را نوعی امتیاز گیری به حساب آوردند.

    برجام طعمه تله ای بود که آمریکائیان از ترس تیغ برخورد انتقام قدرت ایران دست به حیله زدند و از در گفتگو و مذاکره برآمدند، آنها چون نمی توانند در قدرت با ایران در بیافتند می خواهند با خُدعه ایران اسلامی را مغلوب کنند، لذا این دولت باید کاری میکرد تا در مذاکرات نیت پلید آمریکا آشکار می شد.

    اما در روند مذاکرات هسته ای هر چقدر دلسوزان و منتقدان، بیشتر عقلانیت و انقلابی گری را فریاد زدند، ولی قدرت طلبانِ طماع، بیشتر گوششان را گرفتند تا حقیقت را نشنوند، حال که معلوم شده همه دانسته های این دولت غلط بوده و تحریم ها هر روز بیشتر می شود، باید بپذیرند که در قاموس دولت اعتدال مذاکرات بُرد بُرد یک حرف مفت است. 

    نهایت توان تفکر روحانی مذاکره با آمریکا و برجام بود که شکست خورد

    سخنان آقای روحانی در رای اعتماد به وزرا صد نار نیارزد وقتی از ظریف برندی در میدان سیاست ساخته، آقای ظریفی که چهار سال وقت تلف کرد تا برجام رو امضا کرد، چهار سال آینده هم باید زور بزند تا جلو پاره شدن برجام را بگیرد، در نهایت جز خسارت محض هیچ نفعی برای ملت نخواهد داشت.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    «جبهه وبلاگی غدیر منتشر کرد  بیانیه نهمین سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر»

     

    «قُلْ یَا أَهْلَ الْکِتَابِ هَلْ تَنقِمُونَ مِنَّا إِلاَّ أَنْ آمَنَّا بِاللّهِ وَمَا أُنزِلَ إِلَیْنَا وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلُ وَأَنَّ أَکْثَرَکُمْ فَاسِقُونَ؛ بگو اى اهل کتاب آیا جز این بر ما عیب مى‏گیرید که ما به خدا و به آنچه به سوى ما نازل شده و به آنچه پیش از این فرود آمده است ایمان آورده‏ایم و این‌که بیشتر شما فاسقید» .(آیه 59 سوره مائده)

    »عرض تبریک بمناسبت عید الله اکبر ،عید امامت و ولایت خدمت همه شیعیان وپیروان راستین ولایت«

    خداوند توفیق داد تا نهمین سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر را به همه دوستان و یاران و همراهان و اعضای همیشه ثابت قدم جبهه تبریک و شاد باش عرض بنماییم.

    در حالی به نهمین سال تاسیس جبهه وبلاگی غدیر میرسیم که در فضای جهانی خبرهایی روی داده است و نمی توان از این رویداد ها نام نبرد .ازکسی بگوییم  که آگاهانه عزم هجرت کرد و با نگاهی به مسلخ رفت که رفتنش  بار سنگینی بر روی دوش ما گذاشت.بله شهید محسن حججی مرد عرصه پیکار با داعش یا بهتر بگویم محسن مخلص شهید مدافع حرم ,سر جدای جهادی ,بسیجی پاسدار؛مدافع حرم و وطن ,شهید عزیزی که به امام شهیدش اقتدا کرد و در راهش ایستادگی کرد. هرچند  مردم شهید پرور ایران شهدای زیادی در این راه با همین نشانی ها  و خصوصیت ها اهدا کرده و با افتخار از آنها گدشتند تا حریم و حرم ائمه هدی در امان بماند.اما مظلومیت ورفتاری که در مورد ایشان پیش آمد متفاوت بود.ما قعالین سایبر ,قسم میخوریم که راهش را ادامه خواهیم داد و انتقام سختی از قاتلینش خواهیم گرفت.

    در گوشه  دیگر از این کره خاکی برای چندمین بار در کشور بودایی میانمار؛مسلمانان مظلوم قتل عام میشوند و سران کشورهای مسلمان تنها به دادن بیانیه و همدردی بسنده میکنند و بعضا هم هیچ عکس العملی  از خود  نشان ندادند.آری وظیفه همه ملت‌های اسلامی است که برای دفاع از مسلمانان مستضعف در میانمار، هرچه در توان دارند انجام دهند.امروز جامعه‌ای در آسیای جنوبی شرقی صرفاً به‌خاطر داشتن دین اسلام در زیر چکمه‌های بوداییان لگدمال می‌شود و جنایات هولوکاستی آن‌چنان دردناک است که وجدان هر آدم بیدار را به درد می‌آورد و بدتر از آن این‌که این رفتارها با معیار انسانیت سازگار ندارد و خویی از وحشی‌گری را به تصویر می‌کشاند.خداوند درقرآن مجید  آیه 46 سوره انفال با این مضمون «وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَلاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ وَاصْبِرُواْ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ»  به صراحت دستور می‌دهد اگر یک طایفه از مسلمین بر طایفه دیگر بغی و تعدی کردند بر همه مسلمین واجب است که بر ضد او قیام کنند فضلا از این‌که غیر مسلم بر مسلم بغی کند.

    چه شده است که هر روز واقعه دردناک‌تر از گذشته در جلوی دیدگان جهانیان نقش می‌بندد اما توجهی به آن نمی‌شود و تا چه زمانی به‌خاطر منافع سیاسی وتجاری  کشورهای غربی می‌بایست جان مسلمانان را بستانند و مسلمانان فراموش شده میانمار هلوکاست دیگری را به نظاره می‌نشینند.
    این کشتار وحشیانه مردم مسلمان میانمار این سؤال را  تبین می سازد که جدای از مدعیان حقوق بشر در کشورهای غربی، وظایف کشورهای اسلامی به‌ویژه سازمان کنفرانس اسلامی به‌عنوان یک سازمان فراملی اسلامی در قبال این فاجعه چیست؟

     مامسمانان با توحه یه احکام و دستورات قرآن کریم برای مقابله با این گونه حوادث و اتفاقات ناگوار الهام میگیریم  چرا که :قرآن کریم به ما دستور می‌دهد که در مقابل دشمنان و ظالمان بایستیم و با هرکسی که با ما می‌‌جنگد، از خود دفاع کنیم و به ظلم راضی نباشیم و در همین راستا خداوند متعال در آیه 60 سوره انفال می‌فرماید: «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ»(و هر چه در توان دارید از نیرو و اسب‌هاى آماده بسیج کنید تا با این [تدارکات] دشمن خدا و دشمن خودتان و [دشمنان] دیگرى را جز ایشان که شما نمى‌‏شناسیدشان و خدا آنان را مى ‏شناسد بترسانید) و در آیه 191 سوره بقره آمده است: «وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ»(و هر کجا بر ایشان دست‏ یافتید آنان را بکشید و همان گونه که شما را بیرون راندند آنان را بیرون برانید)، بنابراین هر کسی که این گونه اتفاقات را به هر نحوی تأیید کند یا ساکت باشد، از طالمان است، چرا که وظیفه ما مواجهه و برخورد با ظلم و ستم است. ما با کسی دشمنی نداریم اما در مقابل ظلم نیز سکوت نخواهیم کرد

     

    جبهه وبلاگی غدیر :ضمن اعلام محکومیت این جنایات وحشیانه، ازهمه مسئولین دولتی و مخصوصاً وزارت امور خارجه  و مجلس شورای اسلامی از مجالس کشورهای اسلامی می‌خواهیم که از طریق دیپلماسی بین‌المللی ؛ رایزنی با کشورهای مسلمان و کشورهای غیر متعهد ؛سازمان‌های حقوق بشر، هرچه سریع‌تر به این جنایات پایان داده و جلوی این وحشی‌گری‌ها و نسل کشی ها راگرفته و با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب  درپیگیری فجایع دردناک مسلمانان میانمار فعالیت کنند پرا که  در آیه 126 سوره اعراف جنین آمده است: «وَمَا تَنقِمُ مِنَّا إِلاَّ أَنْ آمَنَّا بِآیَاتِ رَبِّنَا لَمَّا جَاءتْنَا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِینَ؛ و تو جز براى این ما را به کیفر نمى‏رسانى که ما به معجزات پروردگارمان وقتى براى ما آمد ایمان آوردیم پروردگارا بر ما شکیبایى فرو ریز و ما را مسلمان بمیران». ماجمعیت جبهه جنگ نرم سایبری بخصوص وبلاگ نویسان چبهه غدیر همچنان که قبلااعلام  کرده ایم:

     

    ما هم قسم و همراه در این فضای نبرد سایبری همچنان مقلد رهبر فرزانه خود حضرت اما م سید علی خامنه ای هستیم و خواهیم بود. فرمایشات ایشان و خواسته و فرمانشان را سرا پا گوشیم و هر زخمی و سختی را در راه عزت و  شرف اسلام و ایران عزیز به جان خریداریم. ما سلاح در دست با عزم و اراده آهنین و با قلبی سر شار از عشق ولایت پرچمدار نرز و بوم خود در این فضا به مبارزه ادامه خواهیم داد.از هر گونه شبه افکنی و ریا وتزویر و نفوذ و دشمنی .... اعلام برائت وبا روشنگری و تلاش چهره واقعی دشمنان را برای همگان آشکارا خواهیم کرد.

    رهبرا..... ما هرگزمولای خویش را تنها نخواهیم گذاشت، همیشه و همه جا در پشت سرشما گام خواهیم برداشت. هرگز پیمانی که با خون خود بستیم نخواهیم گسست. دشمنان از خشم قهر ما و زهر نیش قلم ما هرگز آسوده نخواهند بود.‌ای سید علی رهبر ما.. از شما یک اشاره از ما به سر دویدن

    مگر نه آنکه غدیر روز ولایت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است؟؟؟ مگر نه بزرگداشت روزهای بزرگ باید حامل درس و جوشش و پایبندی به آن روز عظیم باشد؟؟ آری اینگونه است که در این روز بزرگ و پر از خیر و برکت می‌خواهیم بار دیگر دست بیعت به سوی مولای خویش بریم و با ایشان عهد و پیمان تازه کنیم و دربندگی خدا و سر بازی ولایت بار دیگر دست بر سینه گذارده و به شعائر الله تعظیم کنیم 

    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیرالمؤمنین و الأئمة المعصومین علیهم السلام

     

    آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    سردارانی که در تصویر می بینید، به ترتیب از راست به چپ، شهید حسن شفیع‌زاده (فرمانده توپخانه سپاه در جنگ)، شهید حسن طهرانی‌مقدم (فرمانده مقتدر پروژه های موشکی ایران)، سردار یعقوب زهدی (از فرماندهان توپخانه و موشکی سپاه در جنگ و بعد از آن) و سردار امیرعلی حاجی‌زاده ( فرمانده نیروی هوافضای سپاه) هستند. آن ها این عکس را در روزهای سخت جنگ ثبت کردند.  روزهایی که هیچکس نمی توانست تصور کند روزی ایران به این حد از اقتدار برسد...

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سعید(یک بجا مانده)::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی